d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ja Flame War > Dit Topic Nu Meteen Verdomme
Prev15678910Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 69.00
Jul 2 2009 09:33am
Quote (MilkAndCookies @ Thu, Jul 2 2009, 04:29pm)
Madrush, doe gewoon normaal. Je bent achterlijk, niets kan daar aan veranderd worden. Ga alsjeblieft niet over op zulk soort middelen om deze lui te 'dissen'.

wie is er achterlijk?
deze lui beginne tege mij belachelijk te doen, terwijl ik niets verkeerd doe
dus de enige achterlijke die hier is ben jij toch wel

waarom beginne die ineens tege mij allemaal zo te wene?
kunnen ze het niet alleen aan of wat?
zo te zien ben jij niet veel beter dan die 3 andere, met je stoere 20% warning

Quote (Tha_Axid @ Thu, Jul 2 2009, 04:30pm)
kanker, madrush wat ben jij dom
dat was niet eens tege jou bedoelt
oh wat doe jij mij denken aan die ene boer die hier vroeg altijd was
hardcore dennis of zo? een of andere boer kaal hoofd kan zn naam niet meer herrinere ff zoeke

quote de volgende keer dan iemand, of ben je te dom om dat te doen?
veel praat op internet typisch maarja die domme kindes gewoon laten doen, ja je bent braaf

This post was edited by Madrush on Jul 2 2009 09:35am
Member
Gold: 5,901.42
Jul 2 2009 09:35am
http://forums.d2jsp.org/user.php?i=269756
dutchhooligan dat was hm!
en daar ga je weer, je zit eerst mensen uit te schelde die niet eens iets met jou te make hebbe
iemand zegt er wat van bam, die is ook weer achterlijk.
t is eenzaam zeker he, de enige op deze wereld te zijn die niet achterlijk is (zie kim jong il in team america)

ik hoef niet te quote je moet zelf gewoon bij je moeder gaan huilen niet bij ons
je bent ffs 23
ik reageer gewoon op de post boven mij, best logisch lijkt me?

This post was edited by Tha_Axid on Jul 2 2009 09:39am
Member
Gold: 11.33
Jul 2 2009 09:38am
Quote (Madrush @ Thu, 2 Jul 2009, 16:33)
wie is er achterlijk?
deze lui beginne tege mij belachelijk te doen, terwijl ik niets verkeerd doe
dus de enige achterlijke die hier is ben jij toch wel

waarom beginne die ineens tege mij allemaal zo te wene?
kunnen ze het niet alleen aan of wat?
zo te zien ben jij niet veel beter dan die 3 andere, met je stoere 20% warning

Vriend, ik zal nooit ontkennen dat dit hele forum op een paar gebruikers na allemaal achterlijk zijn, maar jij zelf bent gewoon ook vol sneu. Jij roept het over jezelf af, de manier waarop je reageert, de gekke linken die je tussen bepaalde zaken legt en de manier waarop je redeneert dragen niet echt bij aan de kijk die mensen hebben op wat jij te vertellen hebt. Provocatie alom.

Zoals ook het feit dat je mijn 20% warning (ongemeend) stoer vindt. Wat heeft dat er mee te maken? Serieus, wat heeft mijn warn-% te maken met deze discussie? Wat voor zin heeft het überhaupt om een discussie te voeren over iets dat niemand wat kan schelen over het internet, met mensen die hier in 30 graden hitte met hun onderbroek vastgezweet aan hun reet met verwelkte hersenen jou uit de tent lokken.
Vraag is of jij jezelf niet het zieligst van het hele stel vindt, dat jij je er zo boos over kunt maken.

This post was edited by MilkAndCookies on Jul 2 2009 09:39am
Member
Jul 2 2009 09:39am
Quote (Tha_Axid @ Thu, Jul 2 2009, 04:35pm)
http://forums.d2jsp.org/user.php?i=269756
dutchhooligan dat was hm!
en daar ga je weer, je zit eerst mensen uit te schelde die niet eens iets met jou te make hebbe
iemand zegt er wat van bam, die is ook weer achterlijk.
t is eenzaam zeker he, de enige op deze wereld te zijn die niet achterlijk is (zie kim jong il in team america)

ik scheld mensen direct uit omdat ik van de rest hier leer
ahja buiten dit voorval...
iedereen begint tege mij te *kankeren* zoals ze het hier zeggen
en wat heeft eenzaamheid te maken met dit?
en zoek is in dit topic op wie mij eerst uitschold en voor wat, voor je begint te *kankeren* zoek dan eerst is ff op

Quote (MilkAndCookies @ Thu, Jul 2 2009, 04:38pm)
Vriend, ik zal nooit ontkennen dat dit hele forum op een paar gebruikers na allemaal achterlijk zijn, maar jij zelf bent gewoon ook vol sneu. Jij roept het over jezelf af, de manier waarop je reageert, de gekke linken die je tussen bepaalde zaken legt en de manier waarop je redeneert dragen niet echt bij aan de kijk die mensen hebben op wat jij te vertellen hebt. Provocatie alom.

Zoals ook het feit dat je mijn 20% warning (ongemeend) stoer vindt. Wat heeft dat er mee te maken? Serieus, wat heeft mijn warn-% te maken met deze discussie? Wat voor zin heeft het überhaupt om een discussie te voeren over iets dat niemand wat kan schelen over het internet, met mensen die hier in 30 graden hitte met hun onderbroek vastgezweet aan hun reet met verwelkte hersenen jou uit de tent lokken.
Vraag is of jij jezelf niet het zieligst van het hele stel vindt, dat jij je er zo boos over kunt maken.

dat heeft te maken dat je slim bent en niet eens de regels kent van deze site
ik word er niet boos om, ik geef gewoon reactie terug
actie= reactie
zoals ik hierboven meld,
zoek op wie mij als eerste uitschold en waarom
ik reageer terug en ineens begint iedereen tege mij te *kankeren*

This post was edited by Madrush on Jul 2 2009 09:41am
Member
Jul 2 2009 09:44am
Quote (Madrush @ Thu, 2 Jul 2009, 16:39)
ik scheld mensen direct uit omdat ik van de rest hier leer
ahja buiten dit voorval...
iedereen begint tege mij te *kankeren* zoals ze het hier zeggen
en wat heeft eenzaamheid te maken met dit?
en zoek is in dit topic op wie mij eerst uitschold en voor wat, voor je begint te *kankeren* zoek dan eerst is ff op

dat heeft te maken dat je slim bent en niet eens de regels kent van deze site
ik word er niet boos om, ik geef gewoon reactie terug
actie= reactie
zoals ik hierboven meld,
zoek op wie mij als eerste uitschold en waarom
ik reageer terug en ineens begint iedereen tege mij te *kankeren*

Weet jij veel waar ik die warns voor heb gekregen, daarnaast mis je het punt van mijn posts: het gaat er niet om wie wat zegt, het gaat erom dat je je boos maakt en je druk kan maken over iets wat er gewoon totaal niet toe doet.

En actie = reactie: plaats geen hardcore4life en jupiler zuiper banners in je signature, want dat is ook gewoon vet zielig. Dan schreeuw je om uitgelachen te worden en als het dan gebeurt ga je zeuren. Wat wil je dan?
Member
Jul 2 2009 09:47am
Quote (MilkAndCookies @ Thu, Jul 2 2009, 04:44pm)
Weet jij veel waar ik die warns voor heb gekregen, daarnaast mis je het punt van mijn posts: het gaat er niet om wie wat zegt, het gaat erom dat je je boos maakt en je druk kan maken over iets wat er gewoon totaal niet toe doet.

En actie = reactie: plaats geen hardcore4life en jupiler zuiper banners in je signature, want dat is ook gewoon vet zielig. Dan schreeuw je om uitgelachen te worden en als het dan gebeurt ga je zeuren. Wat wil je dan?

mij maakt het niet uit hoe je aan die % hebt gekregen
ik mag mijnen sig toch nog zelf kiezen zeker?
ahnee ik zal eerst is aan jullie vragen of ik dit mag doen...
komaan jullie willen *slim*, *volwassen* overkomen, maar aan die reactie moet ik zeker denken dat het omgekeerd is...
zoals ik al heb gezegd ik word er niet boos van, ik geef gewoon een simpele reactie terug
en het is vet zeilig dat jullie *kankeren* over iemand anders zijn sig

This post was edited by Madrush on Jul 2 2009 09:48am
Member
Jul 2 2009 09:48am
Quote (Madrush @ Thu, 2 Jul 2009, 16:47)
ik mag mijnen sig toch nog zelf kiezen zeker?
ahnee ik zal eerst is aan jullie vragen of ik dit mag doen...
komaan jullie willen *slim*, *volwassen* overkomen, maar aan die reactie moet ik zeker denken dat het omgekeerd is...
zoals ik al heb gezegd ik word er niet boos van, ik geef gewoon een simpele reactie terug
en het is vet zeilig dat jullie *kankeren* over iemand anders zijn sig

Niemand hier probeert slim of volwassen over te komen. Je mag je eigen signature uitkiezen, maar als ik met mijn rale kop in een KKK outfit naar een concert van 50cent ga, moet ik toch ook de reactie van mijn actie aanvaarden?
Member
Jul 2 2009 09:52am
Quote (MilkAndCookies @ Thu, Jul 2 2009, 04:48pm)
Niemand hier probeert slim of volwassen over te komen. Je mag je eigen signature uitkiezen, maar als ik met mijn rale kop in een KKK outfit naar een concert van 50cent ga, moet ik toch ook de reactie van mijn actie aanvaarden?

idd dat is waar,
dus je wilt zeggen, dat jullie hardcore haters zijn
wel straf dat in nederland nog altijd het meeste hardcore te doen is dan
Member
Gold: 0.00
Jul 2 2009 10:17am
madrush doet me denken aan onze pijpfitter aka kontpiloot xDDDDDD
Member
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jul 2 2009 10:34am
kan iemand zijn sig ff posten ^?^