Quote (Tha_Axid @ Thu, Jul 2 2009, 04:35pm)
http://forums.d2jsp.org/user.php?i=269756dutchhooligan dat was hm!
en daar ga je weer, je zit eerst mensen uit te schelde die niet eens iets met jou te make hebbe
iemand zegt er wat van bam, die is ook weer achterlijk.
t is eenzaam zeker he, de enige op deze wereld te zijn die niet achterlijk is (zie kim jong il in team america)
ik scheld mensen direct uit omdat ik van de rest hier leer
ahja buiten dit voorval...
iedereen begint tege mij te *kankeren* zoals ze het hier zeggen
en wat heeft eenzaamheid te maken met dit?
en zoek is in dit topic op wie mij eerst uitschold en voor wat, voor je begint te *kankeren* zoek dan eerst is ff op
Quote (MilkAndCookies @ Thu, Jul 2 2009, 04:38pm)
Vriend, ik zal nooit ontkennen dat dit hele forum op een paar gebruikers na allemaal achterlijk zijn, maar jij zelf bent gewoon ook vol sneu. Jij roept het over jezelf af, de manier waarop je reageert, de gekke linken die je tussen bepaalde zaken legt en de manier waarop je redeneert dragen niet echt bij aan de kijk die mensen hebben op wat jij te vertellen hebt. Provocatie alom.
Zoals ook het feit dat je mijn 20% warning (ongemeend) stoer vindt. Wat heeft dat er mee te maken? Serieus, wat heeft mijn warn-% te maken met deze discussie? Wat voor zin heeft het überhaupt om een discussie te voeren over iets dat niemand wat kan schelen over het internet, met mensen die hier in 30 graden hitte met hun onderbroek vastgezweet aan hun reet met verwelkte hersenen jou uit de tent lokken.
Vraag is of jij jezelf niet het zieligst van het hele stel vindt, dat jij je er zo boos over kunt maken.
dat heeft te maken dat je slim bent en niet eens de regels kent van deze site
ik word er niet boos om, ik geef gewoon reactie terug
actie= reactie
zoals ik hierboven meld,
zoek op wie mij als eerste uitschold en waaromik reageer terug en ineens begint iedereen tege mij te *kankeren*
This post was edited by Madrush on Jul 2 2009 09:41am