Quote (richburg @ Fri, 14 Jul 2006, 18:27)
weet je wat... met jullie idiote beredeneringen en kont gekloot wil ik niets te maken hebben.. deze forum is helemaal naar de klote door 2 idiote zonder verstand die denken dat ze altijd gelijk hebben (kanni en han)... jullie zijn de reden dat ik lang niet terug ben gekomen... jullie hebben me niet weg gepest hoor, jullie kut politieke systeem heeft me over de zeik geholpen.. ik weet gewoon wanneer ik op moet houden omdat jullie te kinderachtig zijn om te begrijpen hoe de wereld echt in elkaar zit. Jullie vrienden politiek op een inet forum is waarschijnlijk de enige macht die je hebt.. veel plezier dr mee. Bewijs me maar t tegen deel..
jullie worden nu weer boos op me met E-rage en krijg ik waarschijnlijk weer een warn. bewijs van jullie kinderachtige politiek.
En t kan me geen hol intereseren... ik ga gewoon lachen omdat t weer eens bewijst dat ik gelijk heb.
En ga hier maar niet meer op in want ik ben 99% zeker dat ik er tog niet meer naar kijk.
zowel, dan zal ik niet op jullie waardeloze beredeneringen in gaan.. Als je me nodig hebt, post dan maar in de battle floor en link me maar.. dan kunnen we daar verder gaan... want ik weet dat jullie tog altijd jankend terug komen naar de nederlandse forum waar je wel macht hebt.. is in het verleden al vaker gebeurt..
veel succes met de nederlandse forum.. ik geloof dat t bij jullie in de beste handen licht om verkloot te worden..
Ze hebben je wel weggepest! Want 'Met hun politieke systeem hebben ze jou over de zeik geholpen'. Dat wijst erop dat jij het niet meer aankon in het Dutch Forum, dat je daar het niet kon winnen, dus maar wegging.
Ook kon je je heil niet vinden in de Battle Floor. Daar heeft ¢?NNI je weer laten huilen. Zelfs met je vriendjes kon je het niet winnen.
Bewijs dat je bent wezen huilen:
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=1348646&st=0 En wie kwam hier nou huilend met Whappy naartoe, omdat er een topic met zijn naam was?
Btw, sinds jij weg was, was het een hele tijd leuk, totdat littleprincess en haar 'gang' gingen huilen. De geschiedenis van richburg herhaald zich wederom.
Die politiek van Han en Kanni was er toen nog niet zo sterk, jij zat alleen de hele godganse dag te huilen over dat je wel met 500 mokkels per dag slaapt, dat je 1000000000 euro bezit en dat je er ook nog eens goed uitziet. Laat me niet lachen.
@ Acezor wat wou jij ons maken? Jij zit in Egypte en zegt wat richburg wil dat je zegt. Wijf.