d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wie Wint Het Wk ? > volgens jullie
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 207.96
Jul 7 2006 05:36am
Quote (¢?NNI @ Fri, Jul 7 2006, 11:13am)
Quote (dmx_wizzard @ Fri, 7 Jul 2006, 11:37)
Quote (¢?NNI @ Fri, Jul 7 2006, 10:26am)
Quote (dmx_wizzard @ Fri, 7 Jul 2006, 11:15)
mijn topfavoriet was Argentinie
maar doordat deze er uit zijn gesmeten sad.gif kunnen ze volgens mij de finale niet meer winnen)
nu ben ik wel blij dat duitsland er uit ligt want zijn arrogante spelers die duitsers
kvind wel dat italie mag winnen tongue.gif
zeker na die promotiecampagne van bertolli

en ook omdat frankrijk al te veel het WK gewonnen heeft met ongeveer dezelfde spelers

Je vind de Duitsers arrogant en de spelers van Italië niet? Vreemd. In mijn ogen is het omgekeerd.

speel je voetbal?
al ooit tegen duitse ploegen gespeeld?
Duitsers zijn in het algemeen Arrogante spelers

Ik heb het niet over Duitse ploegen in het algemeen, maar wel over het Duits elftal op dit WK. Het italiaanse elftal is veel arroganter. Om het even met een voorbeeld aan te halen: Italië - VS, de elleboogstoot van de italiaanse speler van wie de naam me ontgaat, die duidelijk met opzet zun tegenstander verwondde, en vervolgens deed alsof hij van niets wist. Dat is arrogant.

en daarbij hun voetbal is echt niet mooi om zien

Je hebt duidelijk niet naar dit WK gekeken. Het was niet het voetbal dat we van een Duitse ploeg verwachten (dus niet defensief, maar voetballend en aanvallend ingesteld). Mooier dan het voetbal van Italië dus, die defensief en op de counter spelen == saai voetbal.

frankrijk -> mooie technische ploeg
Italie -> ook technische ploeg dus finale zal mooi opgaan tegen elkaar

Duitsland is technisch zeker zo sterk (Ballack, Klose, Podolski, Frings etc).

ik zeg er wel bij
duitsland is toch al wat beter nu Kahn (doelman weet nie hoe hij geschreven wordt) weg is

Hij was niet "weg". Hij zat op de bank, omdat hij plaats moest maken voor Leeman (keeper van Arsenal). Het is vreemd dat je denkt dat Duitsland beter is geworden door het niet spelen van Kahn, want Kahn won vorig WK nog "gouden bal" = trofee voor beste speler van het WK. Zaterdag staat hij trouwens wel in het doel tegen Portugal.

Zeg me eens eerlijk; heb je eigenlijk wel naar dit WK gekeken?

hehe ja wink.gif
valt niet te discussieren met jou

zal dan waarschijnlijk met iets anders te maken zijn maar ik vind duitse elftal Arrogant
Kahn pff is eentje van de oude garde zoals barthez (ook zo een blaas)
Member
Gold: 0.00
Jul 7 2006 05:41am
Quote (dmx_wizzard @ Fri, 7 Jul 2006, 12:36)
Quote (¢?NNI @ Fri, Jul 7 2006, 11:13am)
Quote (¢?NNI @ Fri, Jul 7 2006, 10:26am)
Quote (dmx_wizzard @ Fri, 7 Jul 2006, 11:15)
mijn topfavoriet was Argentinie
maar doordat deze er uit zijn gesmeten sad.gif kunnen ze volgens mij de finale niet meer winnen)
nu ben ik wel blij dat duitsland er uit ligt want zijn arrogante spelers die duitsers
kvind wel dat italie mag winnen tongue.gif
zeker na die promotiecampagne van bertolli

en ook omdat frankrijk al te veel het WK gewonnen heeft met ongeveer dezelfde spelers

Je vind de Duitsers arrogant en de spelers van Italië niet? Vreemd. In mijn ogen is het omgekeerd.

speel je voetbal?
al ooit tegen duitse ploegen gespeeld?
Duitsers zijn in het algemeen Arrogante spelers

Ik heb het niet over Duitse ploegen in het algemeen, maar wel over het Duits elftal op dit WK. Het italiaanse elftal is veel arroganter. Om het even met een voorbeeld aan te halen: Italië - VS, de elleboogstoot van de italiaanse speler van wie de naam me ontgaat, die duidelijk met opzet zun tegenstander verwondde, en vervolgens deed alsof hij van niets wist. Dat is arrogant.

en daarbij hun voetbal is echt niet mooi om zien

Je hebt duidelijk niet naar dit WK gekeken. Het was niet het voetbal dat we van een Duitse ploeg verwachten (dus niet defensief, maar voetballend en aanvallend ingesteld). Mooier dan het voetbal van Italië dus, die defensief en op de counter spelen == saai voetbal.

frankrijk -> mooie technische ploeg
Italie -> ook technische ploeg dus finale zal mooi opgaan tegen elkaar

Duitsland is technisch zeker zo sterk (Ballack, Klose, Podolski, Frings etc).

ik zeg er wel bij
duitsland is toch al wat beter nu Kahn (doelman weet nie hoe hij geschreven wordt) weg is

Hij was niet "weg". Hij zat op de bank, omdat hij plaats moest maken voor Leeman (keeper van Arsenal). Het is vreemd dat je denkt dat Duitsland beter is geworden door het niet spelen van Kahn, want Kahn won vorig WK nog "gouden bal" = trofee voor beste speler van het WK. Zaterdag staat hij trouwens wel in het doel tegen Portugal.

Zeg me eens eerlijk; heb je eigenlijk wel naar dit WK gekeken?

hehe ja wink.gif
valt niet te discussieren met jou

zal dan waarschijnlijk met iets anders te maken zijn maar ik vind duitse elftal Arrogant

Er valt zeker te discussiëren met mij, maar als je wilt dat ik je gelijk geef moet je er wel goeie argumenten voor geven. Italië heeft zich arroganter gedragen gedurende dit WK dan het Duitse. Punt. Als jij vind dat het Duitse elftal zich arrogant heeft gedragen om een onverklaarbare reden is dat geen sterk argument. Naja.

Wat Kahn betreft, hij is inderdaad één van de oude garde; maar dat wilt niet zeggen dat hij automatisch afgeschreven moet worden (kijk maar naar Zidane). Leeman zal op dit moment beter zijn dan Kahn, maar dat maakt Kahn niet slecht. Barthez vind ik idd ook niet goed dit WK. Teveel blunders.
Member
Gold: 207.96
Jul 7 2006 06:18am
Oh zidane is ook te lui aan het worden
hij heeft enkel geluk dat hij ietsje meer techniek heeft dan mij..
same met Henry
kvind dat ze es allemaal hun ploegjes mogen gaan vernieuwen
en als ik het niet verkeerd heb gaat zidane stoppen na wk?
btwn
men pronostiek
1-1
verlengingen
italie SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRTTT
Member
Jul 8 2006 03:57am
Quote (dmx_wizzard @ Fri, 7 Jul 2006, 13:18)
same met Henry
btwn
men pronostiek
1-1
verlengingen

Zidane lui? Henry lui?
"ietsje meer techniek dan mij?"; jonge toch, Zidane is in mijn ogen (en niet alleen in mijn ogen) de beste speler van het WK tot nu toe. Zidane > Pirlo als spelmaker.
Antwoord nu eens op de vraag "heb jij eigenlijk wel naar dit WK gekeken"?

Mijn pronostiek: 1-0 voor Italië; maar ik hoop dat het toch Frankrijk wordt. Maar gezien het laffe spel dat Italië speelt en gezien Buffon > Barthez, denk ik dat Italië scoort op de counter of via een stilstaande fase.

This post was edited by ¢?NNI on Jul 8 2006 03:59am
Member
Jul 8 2006 05:01am
Quote (dmx_wizzard @ Fri, Jul 7 2006, 01:36pm)

Kahn is slechts een paar maanden ouder dan Lehmann, dus weer een stomme opmerking. Beantwoord canni's vraag even, kijk je wel ooit naar het wk?

Quote (dmx_wizzard @ Fri, Jul 7 2006, 02:18pm)
same met Henry
btwn
men pronostiek
1-1
verlengingen

Zidane lui? Wat ben jij voor barbaar

This post was edited by triple_han on Jul 8 2006 05:02am
Member
Gold: 340.90
Jul 8 2006 05:26am
Quote (triple_han @ Sat, Jul 8 2006, 12:01pm)
Quote (dmx_wizzard @ Fri, Jul 7 2006, 01:36pm)

Kahn is slechts een paar maanden ouder dan Lehmann, dus weer een stomme opmerking. Beantwoord canni's vraag even, kijk je wel ooit naar het wk?

Quote (dmx_wizzard @ Fri, Jul 7 2006, 02:18pm)
same met Henry
btwn
men pronostiek
1-1
verlengingen

Zidane lui? Wat ben jij voor barbaar

nee maar hij is bejaard man maar wel goed tongue.gif maar krijgt pakkie van gatuso
Member
Jul 9 2006 02:46pm
FORZA ITALIA > frankrijk tongue.gif
Member
Gold: 340.90
Jul 9 2006 02:59pm
Quote (drogehond @ Sun, Jul 9 2006, 09:46pm)
FORZA ITALIA  >  frankrijk tongue.gif

JAAAAA!!!!! PWND!!!
Member
Jul 9 2006 03:14pm
Ik vond nochtans Frankrijk beter in de 2de helft + verlengingen, waarin Italië amper een degelijke kans kon afdwingen. Spijtig dat het saaie, verdedigende, door komedie gedreven (hoewel het in deze wedstrijd nog in beperkte mate bleef) en ouderwetse voetbal het wint (met geluk, weliswaar) van een dominerende Franse ploeg die aanvallend & boeiend voetbal bracht.

Achja, ik heb het niet echt voor Italië; het is wel duidelijk waarom.

Over dat incident met Zidane ben ik verbaasd, Zidane is een sportieve speler en ik vraag me af wat de aanleiding was. Misschien had die italiaanse verdediger (ik weet niet juist meer wie) een opmerking gemaakt die hem zover bracht om zo te reageren. Wellicht wordt daar nog wel duidelijkheid rond gegeven.

Naja, hoe dan ook, op deze manier winnen is niet erg sterk. Zoveel heeft het italiaanse elftal toch niet "gepwnd" (reneisgoed1). Dat kan elke onpartijdige voetbalkenner bevestigen. Meer geluk dan sterkte.
Member
Jul 9 2006 03:20pm
Quote (reneisgoed1 @ Sun, Jul 9 2006, 08:59pm)
Quote (drogehond @ Sun, Jul 9 2006, 09:46pm)
FORZA ITALIA  >  frankrijk tongue.gif

JAAAAA!!!!! PWND!!!

forza eunt frankrijk dik tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll