Quote (M[o]nkey[115] @ Fri, 6 Feb 2009, 12:44)
laatste wat ik hierover te zeggen heb;
aangezien jij mij niks nuttigs weet te melden en alleen maar vragen kunt stellen, verveel ik me.
Mezelf verklaren aan een 17jarige knulletje is niet iets waar ik tijd/zin voor/in heb.
Zelfs al zou ik een poging wagen je iets te leren, zou dat face-to-face moeten zijn, en niet dmv een dom nld forum.
p.s.
of je nou 17 bent of niet, guess what, I don't care.
Ik kan mij niet aan de gedachte onttrekken, dat je er moeite mee hebt, je niet te kunnen identificeren met de groep, waar je zo graag bij wilt horen, of denkt waar je bij zou horen.
Het aanmeten van een identiteit of het jezelf identificeren met een zogenaamd hooggeklasseerd intellectueel milieu, waartoe je je geenszins kan scharen, komt als een boemerang naar je terug met dubbele snelheid en botst in jouw beperkt zelfreflecterende eigenwaarde.
Omdat je niet kan zijn, wat je wil zijn; niet kan worden, wat je wil worden; je niet daarmee kan meten, waar je je mee wilt meten, voorzie jij je in de behoefte neerbuigend te doen naar minder geschoolde, minder parate-kennis-bezittende jongeren, ouderen, leeftijdsgenoten (ik ga geen leeftijden noemen, als ik weet dat ik het verkeerd heb) in jouw kring van medemens ontmoeten.
Dit alles geeft jou het gevoel dat jij mogelijkerwijs een speciaal ontwikkeld wezen bent, dat ondoorgrondelijk of onmetelijk is; daarentegen schijnt juist jouw geringheid fel naar buiten. Dit baseer ik op het feit, dat je met alle mogelijke moeite jouw bekrompenheid van communicatie weet te uiten, door middel van het totaal negeren of verdraaien van basale vragen.
Nu is het natuurlijk niet aan mij om dit alles te achterhalen of analytisch te benaderen. Wat mij wel opvalt, is dat je het ontkennen, negeren of verdraaien nagenoeg tot een kunst weet te verheffen.
Misschien klopt alles bovenstaande niet, dan laat ik het me graag door jou weerleggen.
De vraag is alleen (weer een vraag!!!! IIIHHHH);
Neem je er de moeite voor, of bevestig je mijn relaas?