d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Lief
Prev156789Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 224.00
Feb 6 2009 02:25am
Remy is wel erg van het populair taalgebruik.
Member
Gold: 7,220.00
Feb 6 2009 04:57am
Quote (WemyNM @ Fri, Feb 6 2009, 09:18am)
Wat een vreemd antwoord.
Ik stel je een paar vragen, om inzicht te krijgen over jouw "moeilijke", evocatief erudiete houding ten opzichte van de mensheid (in jouw nabije omgeving).
Jouw reactie is, dat je geen zin hebt, ons te onderwijzen.

1. Je hoeft me niet in de pluralis majestatis aan te spreken (ik voel me echter vereerd en begrijp waarom je dat doet).
2. Als ik aan iemand vraag hoe het met die persoon gaat en waarom, onderwijst die mij niet echt, of wel?
3. Conclusies trekken wil ik in dit geval niet doen. Neemt niet weg, dat zeker wat mensen dit zullen doen, omdat je mijn vragen totaal negeert.
4. Drogreden: Ad populum.

1. bullshit, ik praat niet tegen 1 persoon, dus hemel je zelf niet zo op.
2. bullshit, je vraagt niet hoe het met me gaat. (post #53)
3. het feit dat mensen conclusies trekken heeft niks met jouw vragen te maken, dus hemel jezelf niet zo op, tweede keer.
4. typisch iets voor de gemiddelde mens
Member
Gold: 14.89
Feb 6 2009 05:22am
Quote (M[o]nkey[115] @ Fri, 6 Feb 2009, 11:57)
1. bullshit, ik praat niet tegen 1 persoon, dus hemel je zelf niet zo op.
2. bullshit, je vraagt niet hoe het met me gaat. (post #53)
3. het feit dat mensen conclusies trekken heeft niks met jouw vragen te maken, dus hemel jezelf niet zo op, tweede keer.
4. typisch iets voor de gemiddelde mens

1. Tegen wie praat je allemaal? Je quote me een aantal keer, waar ik op reageer. Bij #58, daar quote je mij, maar reageer je tegen iedereen?
2. Dat klopt, maar ik vraag wel:
Quote (WemyNM @ Thu, 5 Feb 2009, 18:14)
Je komt over, alsof je je de Nostradamus van de 21e eeuw voelt; hoe manifesteert zich jouw "slim-zijn" (of "anders-zijn") in het dagelijks leven?
Of ga je gewoon met oerdomme mensen om?

Wat is er zo onorthodox aan jou?
Wat maakt jou zo anders dan anderen (die overigens ook allemaal anders zijn en zich ongetwijfeld anders voelen)?
Wat maakt het jou zo moeilijk, om te kunnen gaan met mensen?
Waar heb je zo'n hekel aan?
Waarin je mij op geen manier onderwijst, door het beantwoorden van mijn vragen, slechts vertelt wat jouw handelen en denken verklaart. Je leert me niets, je informeert me. Of ons, omdat je het ineens tegen iedereen wil hebben.
3. Dat klopt weer wat je zegt, het heeft niets met mijn vragen te maken, maar met het feit dat jij niet antwoordt. Dan gaat men zelf iets invullen. Dat wil je toch voorkomen?
4. Dus je vindt jezelf een gemiddelde mens, daar jij al gebruikende een drogreden redeneert?

Nogmaals, het zijn alleen maar vragen. Heeft weinig met ophemelen noch bullshit te vragen, zo dunkt mij.

This post was edited by WemyNM on Feb 6 2009 05:24am
Member
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 6 2009 05:25am
zo dunkt mij ook
Member
Gold: 7,220.00
Feb 6 2009 05:44am
Quote (WemyNM @ Fri, Feb 6 2009, 12:22pm)
Waarin je mij op geen manier onderwijst, door het beantwoorden van mijn vragen, slechts vertelt wat jouw handelen en denken verklaart. Je leert me niets, je informeert me. Of ons, omdat je het ineens tegen iedereen wil hebben.
3. Dat klopt weer wat je zegt, het heeft niets met mijn vragen te maken, maar met het feit dat jij niet antwoordt. Dan gaat men zelf iets invullen. Dat wil je toch voorkomen?
4. Dus je vindt jezelf een gemiddelde mens, daar jij al gebruikende een drogreden redeneert?

Nogmaals, het zijn alleen maar vragen. Heeft weinig met ophemelen noch bullshit te vragen, zo dunkt mij.

laatste wat ik hierover te zeggen heb;
aangezien jij mij niks nuttigs weet te melden en alleen maar vragen kunt stellen, verveel ik me.
Mezelf verklaren aan een 17jarige knulletje is niet iets waar ik tijd/zin voor/in heb.
Zelfs al zou ik een poging wagen je iets te leren, zou dat face-to-face moeten zijn, en niet dmv een dom nld forum.

p.s.
of je nou 17 bent of niet, guess what, I don't care.
Member
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 6 2009 05:48am
Quote (M[o]nkey[115] @ Fri, 6 Feb 2009, 12:44)
aangezien jij mij niks nuttigs weet te melden en alleen maar vragen kunt stellen, verveel ik me.
Mezelf verklaren aan een 17jarige knulletje is niet iets waar ik tijd/zin voor/in heb.
Zelfs al zou ik een poging wagen je iets te leren, zou dat face-to-face moeten zijn, en niet dmv een dom nld forum.

p.s.

stronk flamme mi m9te

deze reactie van jou is een dodge omdat je simpelweg uitgelult bent

en nee ik vond dit niet leuk om te melden
Member
Feb 6 2009 06:58am
Quote (M[o]nkey[115] @ Fri, 6 Feb 2009, 12:44)

p.s.

Ik kan mij niet aan de gedachte onttrekken, dat je er moeite mee hebt, je niet te kunnen identificeren met de groep, waar je zo graag bij wilt horen, of denkt waar je bij zou horen.
Het aanmeten van een identiteit of het jezelf identificeren met een zogenaamd hooggeklasseerd intellectueel milieu, waartoe je je geenszins kan scharen, komt als een boemerang naar je terug met dubbele snelheid en botst in jouw beperkt zelfreflecterende eigenwaarde.
Omdat je niet kan zijn, wat je wil zijn; niet kan worden, wat je wil worden; je niet daarmee kan meten, waar je je mee wilt meten, voorzie jij je in de behoefte neerbuigend te doen naar minder geschoolde, minder parate-kennis-bezittende jongeren, ouderen, leeftijdsgenoten (ik ga geen leeftijden noemen, als ik weet dat ik het verkeerd heb) in jouw kring van medemens ontmoeten.
Dit alles geeft jou het gevoel dat jij mogelijkerwijs een speciaal ontwikkeld wezen bent, dat ondoorgrondelijk of onmetelijk is; daarentegen schijnt juist jouw geringheid fel naar buiten. Dit baseer ik op het feit, dat je met alle mogelijke moeite jouw bekrompenheid van communicatie weet te uiten, door middel van het totaal negeren of verdraaien van basale vragen.
Nu is het natuurlijk niet aan mij om dit alles te achterhalen of analytisch te benaderen. Wat mij wel opvalt, is dat je het ontkennen, negeren of verdraaien nagenoeg tot een kunst weet te verheffen.
Misschien klopt alles bovenstaande niet, dan laat ik het me graag door jou weerleggen.
De vraag is alleen (weer een vraag!!!! IIIHHHH);
Neem je er de moeite voor, of bevestig je mijn relaas?
Member
Gold: 0.00
Feb 6 2009 07:04am
Wat me opvalt, is dat vrijwel alle discussies op dit forum over de zwakkeling gaat. De zwakkeling moet zich verdedigen tegenover de critici.
Moet je maar is opletten.
Member
Feb 6 2009 07:25am
Quote (JWT @ Fri, 6 Feb 2009, 14:04)
Wat me opvalt, is dat vrijwel alle discussies op dit forum over de zwakkeling gaat. De zwakkeling moet zich verdedigen tegenover de critici.
Moet je maar is opletten.

Niet de zwakkelingen, maar degenen met lacuneuze argumenten.
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 6 2009 07:27am
Quote (M[o]nkey[115] @ Fri, Feb 6 2009, 11:44am)
l

toch blijf je erop in gaan. ga clicken ofzo.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev156789Next
Add Reply New Topic New Poll