Quote (xepolite @ Sun, Jun 11 2006, 08:17pm)
Quote (Host_of_sorrow @ Sun, 11 Jun 2006, 21:16)
Quote (Ov2rkill @ Sun, Jun 11 2006, 08:13pm)
Psychologie bedrijven is iets wat je in je vrije tijd moet doen, niet als beroep, verziekt je geest dan toch maar volledig als je er 24/7 met bezig bent. En op wiskundig gebied? Leg eens uit waar de problemen liggen, allez na de examen als het kan, of is het dan ook al te laat voor jou?
Dat ligt er maar net aan hoe sterk je in je schoenen staat, psychologie komt overal bijkijken.
Mensen die fulltime psychologie studeren hebben de neiging om zichzelf boven anderen te zien.. ze weten tenslotte altijd wat de andere bedoeld en hoe zij zelf op anderen overkomen, ze studeren tenslotte psychologie.
Dat varieert uiteraard per persoon, maar ik ken er een hoop.
Erg herkenbaar.
Ik heb zelf ook een stuk psychologie gehad, je weet veel meer over motieven en dergelijke.
zelfstudie wiskunde is idd moeilijk, als je iets niet snapt is het verschrikkelijk moeilijk om er uit te komen.
Meestal moet je dan heel goed de theorie bestuderen en dan kom je er uiteindelijk wel uit.
Toch gaat het makkelijker met een leraar, het bespreken van een pw in de klas gaat meestal met Owja, en ow moet dat zo, en natuurlijk!
Ik heb daar eigenlijk niet zo veel problemen mee, ik kijk altijd goed en denk logisch, dan komt het antwoord meestal wel.