☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Toffe Fotos. Poging 2 > Geen Gevlam Alsjeblieft!
Prev
1
5
6
7
8
9
15
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 1480
Replies: 140
Track Topic
sK_Kabouter
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold
:
116.00
#61
Dec 8 2008 10:31am
Quote (MilkAndCookies @ Mon, 8 Dec 2008, 15:18)
Eigenlijk niet!
Ok, als je het bier in het flesje op de juiste manier 'draait' (oftewel swingt) kun je het vervolgens in een keer naar binnen gieten. Het is even oefenen en het is handig om je keel open te kunnen zetten, maar het werkt echt!
Leevee
Member
Posts: 20,253
Joined: Apr 30 2008
Gold
:
5,267.97
#62
Dec 8 2008 10:33am
Quote (sK_Kabouter @ Mon, Dec 8 2008, 05:31pm)
Ok, als je het bier in het flesje op de juiste manier 'draait' (oftewel swingt) kun je het vervolgens in een keer naar binnen gieten. Het is even oefenen en het is handig om je keel open te kunnen zetten, maar het werkt echt!
Ö
bierkenner?
Jokerstars
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 20%
#63
Dec 8 2008 10:39am
Dat krat bier staat er voor de sier?
Niemand drinkt
paradox1984
Member
Posts: 2,736
Joined: Jun 8 2008
Gold
:
0.00
#64
Dec 8 2008 11:10am
Quote (uNoTopia @ Sun, Dec 7 2008, 08:23pm)
De mensen die hier blij lopen te doen over het feit dat er maar 1 krat bier op de foto staat zijn waarschijnlijk 14 en drinken appelsap. Serieus, wat een stakkers. Dat is toch helemaal niet de issue jongens, JWT drinkt je er toch wel uit.
Wtf maakt het uit wat er op 1 foto staat? Misschien stond degene die de foto maakte wel op een toren van 500 kratten bier. (Als je snapt wat ik bedoel....)
bij gebrek aan eigen toffe foto's moet ik toch zeggen dat ik dit wel de tofste foto vind.
Hendrick
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold
:
0.00
Warn: 30%
#65
Dec 8 2008 11:26am
Quote (paradox1984 @ Mon, Dec 8 2008, 05:10pm)
bij gebrek aan eigen toffe foto's moet ik toch zeggen dat ik dit wel de tofste foto vind.
Jep.
Weet iemand of dit in Renesse, ' Camping Strand en Duin, ofzo ' is?
MilkAndCookies
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold
:
11.33
#66
Dec 8 2008 11:27am
Quote (Hendrick @ Mon, 8 Dec 2008, 18:26)
Jep.
Weet iemand of dit in Renesse, ' Camping Strand en Duin, ofzo ' is?
Ja dat is het. Ga je dit jaar voor het eerst op vakantie met je vriendjes, zeun?
Hendrick
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold
:
0.00
Warn: 30%
#67
Dec 8 2008 11:30am
Quote (MilkAndCookies @ Mon, Dec 8 2008, 05:27pm)
Ja dat is het. Ga je dit jaar voor het eerst op vakantie met je vriendjes, zeun?
Nee?
Maar we gaan er dit jaar voor het eerst naartoe, als 'voorvakantie'. ^^
uNoTopia
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold
:
9,221.15
#68
Dec 8 2008 11:31am
Toffe video, IPV een toffe foto.
http://www.dumpert.nl/mediabase/325631/cf116dd8/richt_eens_een_muis_af.html
shadowstriker89
Banned
Posts: 3,466
Joined: Nov 30 2008
Gold
:
0.00
Warn: 60%
#69
Dec 8 2008 11:32am
sorry, ik geloof je niet hendrick.
http://www.goededoel.nl/index.php?gd=855&t=vc&x=681
ontken het niet.
This post was edited by shadowstriker89 on Dec 8 2008 11:33am
Hendrick
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold
:
0.00
Warn: 30%
#70
Dec 8 2008 11:32am
Quote (uNoTopia @ Mon, Dec 8 2008, 05:31pm)
Toffe video, IPV een toffe foto.
http://www.dumpert.nl/mediabase/325631/cf116dd8/richt_eens_een_muis_af.html
Die is wel een dikke +1 waard.
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
5
6
7
8
9
15
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact