d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Nvd
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Jun 4 2006 12:47pm
[QUOTE=Wuben[NM],Sun, 4 Jun 2006, 10:36]Haha, ahhhhh! Iedereen heeft liefdesverdriet, period. Kwestie van je instelling hoe je ermee omgaat.[/QUOTE]
Dus jij vind het "normaal" en "volwassen" dat je een meisje "gebruikt" terwijl dat ze denkt dat je haar écht ook graag ziet? Ja! Het is inderdaad erg "volwassen" om met andere mensen hun gevoelens te spelen! Way to go!

[QUOTE=Wuben[NM],Sun, 4 Jun 2006, 10:36]Spoed is geweldig. Leve de mobiele beeldvorming.[/QUOTE]
Mijn mening over spoed ken je al.

[QUOTE=Wuben[NM],Sun, 4 Jun 2006, 10:36]"Graag zien" is voor mij visueel. In het Vlaams is het iets anders.[/QUOTE]
Aha. Het Vlaamse "graag zien" is dan synoniem voor het Nederlandse "ik hou van je".

[QUOTE=Wuben[NM],Sun, 4 Jun 2006, 10:36]Dat het nogal wiedes is en dat dat voor iedereen geldt, zelfs voor zo'n pro-deo hoer als ondergetekende.[/QUOTE]
Wat bedoel je? Voel je je affectief aangetrokken tot elke persoon?

[QUOTE=Wuben[NM],Sun, 4 Jun 2006, 10:36]Hehe, lange termijn? Hoe lang is die? Ik denk dat er in de wereldoorlogen heel wat meer verkrachtingen zijn geweest dan nu. Op dat gebied zijn we vooruit gegaan. Of begint de termijn in de jaren '50?[/QUOTE]
Een vergelijking tot stand brengen van het aantal verkrachtingen in 2 totaal verschillende situaties is natuurlijk absurd.

[QUOTE=Wuben[NM],Sun, 4 Jun 2006, 10:36]Is dat niet altijd al geweest?[/QUOTE]
Nee, tenzij je met "altijd" de periode vanaf het afnemen van de katholiek-gerichte maatschappij bedoelt.

[QUOTE=Wuben[NM],Sun, 4 Jun 2006, 10:36]Probleem is alleen dat we steeds verder moeten gaan. In de jaren '90 werd de scène uit Basic Instinct wereldberoemd waarin je haar fotz zag. Tegenwoordig zal niemand daar wakker van liggen.[/QUOTE]
Precies. Dat "steeds meer verder gaan" zal zich op lange termijn uiten in een zedenloze en decadente maatschappij. Tenminste zo zie ik het.

[QUOTE=Wuben[NM],Sun, 4 Jun 2006, 10:36]Of dat erg is, weet ik niet. Aan de ene kant is het een logische ontwikkeling, aan de andere kant zien we er de negatieve uitwassen van.[/QUOTE]
Het is inderdaad een logische ontwikkeling en er zijn inderdaad negatieve uitwassen. Zijn er ook positieve kanten? Zo ja, kunnen die opwegen tegenover de negatieve?

[QUOTE=Wuben[NM],Sun, 4 Jun 2006, 10:36]Jazeker, maar ik vatte het als grove belediging op, ha. Het viel me op, c'est tout.[/QUOTE]
Ach, wat heb ik eraan mensen op een internet forum te beledigen? Indien ik het toch doe, is dat enkel om reacties uit te lokken.

[QUOTE=Wuben[NM],Sun, 4 Jun 2006, 10:36]Dat is te simpel. Ik zou me zorgen gaan maken als mijn omgeving het zou zeggen, in plaats van iemand die zichzelf ¢?NNI op een diablo II forum noemt.[/QUOTE]
Dan is de vraag of jouw omgeving je wel vanuit een objectief standpunt kan waarnemen, en of ze überhaupt wel in staat zijn te kunnen waarnemen. smile.gif

[QUOTE=Wuben[NM],Sun, 4 Jun 2006, 10:36]Mijn wiskundig inzicht is boven gemiddeld, maar lees dit:
MAW:
0 tem 17: 4 jaar
> 17: > 15 - 20 jaar
Begrijp je het nu?
Ik zie:
Met andere woorden:
Voor 0 tot en met 17 geldt 4 jaar
Boven de 17 geldt boven de 15-20 jaar.
En nee; dat begrijp ik niet.[/QUOTE]
De vraag was: "vanaf welke leeftijdsverschillen ben je volgens jou eng?".
Het antwoord op die vraag is:
Voor 0 tot en met 17 jaar geldt 4 jaar
Boven de 17 jaar geldt boven de 15-20 jaar.

[QUOTE=Wuben[NM],Sun, 4 Jun 2006, 10:36]Ok, volgende vraag: wat is een kind?[/QUOTE]
1. Technisch gezien (dus volgens de wet): personen jonger dan 18.
2. In de praktijk verschilt dat bij elk individu. Ik ken personen van 15 die "volwassener" gedrag vertonen dan personen van 40, maar je moet ergens de grens trekken aangezien niet elk individu apart kan worden beoordeeld en dan aan de hand van de beoordeling al dan niet "volwassen" kan worden verklaard.

[QUOTE=Wuben[NM],Sun, 4 Jun 2006, 10:36]Lief van je. Ik heb je verlichtend voorbeeld gevolgd.[/QUOTE]
Het is "verlicht" voorbeeld, als ik me niet vergis.
sad.gif

This post was edited by ¢?NNI on Jun 4 2006 12:49pm
Member
Jun 5 2006 03:29am
Quote (¢?NNI @ Fri, Jun 2 2006, 07:16pm)
Quote (richburg @ Fri, 2 Jun 2006, 15:59)
in 1 woord... ziek!!

als een meisje van 13-14 sex wil hebben ok..

Ik ken geen enkel meisje met die leeftijd dat volwassen genoeg is en genoeg verantwoordelijkheid draagt om te kunnen uitmaken of ze dat echt zelf wel wil; en ik ken er wel wat.

Ik kende er wel een paar toen ik zelf 14-15 was..

mar dan niet met een man van 20++ die haar snoepjes koopt zodat ze mee gaat..

En wel met iemand die het meisje verbaal manipuleerd?

Verbale manipulatie is ook fout, maar het gaat hier even over de NVD en dat kinderen van 12 sex mogen hebben..
Ik ken kinderen van 12 die dr ouders zouden slaan voor een snoep zak, dus nam ik dat als voorbeeld.
Verbale mnipulatie kun je op mensen van alle leeftijden gebruiken.. denk maar aan Hitler.

als je 20 bent is het gewoon ziek om naar kinderen onder de 16 te kijken..
ik bedoel.. das tog niet normaal?!?!

En omgekeerd?

Omgekeerd vind ik het ook best ziek. Maar ik kan het wel begrijpen. Als je iemand van 16 hebt die verliefd is op iemand van 20, zal degene die 16 is niet aan sex denken. Dan kun je mij kortzichtig noemen maar ik vind het smeerig als je niemand van je eigenleeftijd kan vinden om als vriend/vriendin te benoemen.

Ik VIND dat ze allemaal een kogel verdienen..

effectief levenslang > doodstraf

doodstraf = goedkoper minder belastings geld..
maar jij betaalt zeker nog geen belasting dus daar weet jij niets van af..of wel?
Ik ga niet voor de telefoon rekeningen, HD tv, verwarming en eten van een pedo betalen.. van mij mogen ze de doodstraf, dan bouw ik wel een hout kistje voor ze.

P.S. Leuk je weer terug te zien!
P.P.S. Wanneer ga je weer weg?

Dankje, Ook leuk om jou te zien.
En ik kom alleen af en toe langs en lees de topics die mij boeiend lijken.
Member
Jun 5 2006 01:35pm
DEEL 1

Quote (richburg @ Mon, 5 Jun 2006, 10:29)
Ik ken geen enkel meisje met die leeftijd dat volwassen genoeg is en genoeg verantwoordelijkheid draagt om te kunnen uitmaken of ze dat echt zelf wel wil; en ik ken er wel wat.

Ik kende er wel een paar toen ik zelf 14-15 was..

Hoe dan ook, het feit dat er zijn die niet verantwoordelijk/volwassen genoeg zijn betekent dat uit preventie de hele groep 13-14jarigen beschermd moet worden.

En wel met iemand die het meisje verbaal manipuleerd?

Verbale manipulatie is ook fout, maar het gaat hier even over de NVD en dat kinderen van 12 sex mogen hebben..
Ik ken kinderen van 12 die dr ouders zouden slaan voor een snoep zak, dus nam ik dat als voorbeeld.
Verbale mnipulatie kun je op mensen van alle leeftijden gebruiken.. denk maar aan Hitler.

Inderdaad, hoe wel het bij Hitler-regime verder ging dan puur verbale manipulatie.

En omgekeerd?

Omgekeerd vind ik het ook best ziek. Maar ik kan het wel begrijpen. Als je iemand van 16 hebt die verliefd is op iemand van 20, zal degene die 16 is niet aan sex denken. Dan kun je mij kortzichtig noemen maar ik vind het smeerig als je niemand van je eigenleeftijd kan vinden om als vriend/vriendin te benoemen.

Akkoord.

This post was edited by ¢?NNI on Jun 5 2006 01:37pm
Member
Jun 5 2006 01:38pm
DEEL 2 (hoera voor die kutquotebeperking, btw)

Een onderzoek in de VS heeft aangetoond dat de doodstraf uiteindelijk duurder is dan een levenslange straf. (vraag me geen link, want die heb ik niet; neem het maar van me aan dat ik het heb gelezen)

maar jij betaalt zeker nog geen belasting dus daar weet jij niets van af..of wel?

Het feit dat ik geen belastingsgeld betaal wilt niet zeggen dat ik het systeem van het betalen van belastingsgeld niet ken.

Ik ga niet voor de telefoon rekeningen, HD tv, verwarming en eten van een pedo betalen.. van mij mogen ze de doodstraf, dan bouw ik wel een hout kistje voor ze.

Mja, vanuit het standpunt als mens, zie ik het net hetzelfde. Maar ik vind niet dat een maatschappij (die een voorbeeldfunctie heeft) zich het recht mag geven mensen te doden. Bovendien zullen er altijd vergissingen zijn (hoe weinig ook) en in dat geval is doodstraf onherroepelijk.
Member
Gold: 169.00
Jun 5 2006 02:00pm
Quote (richburg @ Fri, Jun 2 2006, 02:59pm)
in 1 woord... ziek!!

als een meisje van 13-14 sex wil hebben ok.. mar dan niet met een man van 20++ die haar snoepjes koopt zodat ze mee gaat..

als je 20 bent is het gewoon ziek om naar kinderen onder de 16 te kijken..
ik bedoel.. das tog niet normaal?!?!

Ik VIND dat ze allemaal een kogel verdienen..

je discrimineert, nu wordt je opgepakt biggrin.gif

Laat die pedofile mensen, zolang ze van de kinderen afblivjen zijn het gewoon mannetjes met een onvervulbare sexuele fantasie.
Daarom gaan ze spelletjes spelen waar je 7 vocations in kan kiezen en daar krijgen ze hoge posities op forums.

^^dat is meestal zo, en meestal showen ze met veel geld, zodat iedereen ze vertrouwen.

Member
Gold: 169.00
Jun 5 2006 02:01pm
Quote (¢?NNI @ Mon, Jun 5 2006, 07:38pm)
DEEL 2 (hoera voor die kutquotebeperking, btw)

Een onderzoek in de VS heeft aangetoond dat de doodstraf uiteindelijk duurder is dan een levenslange straf. (vraag me geen link, want die heb ik niet; neem het maar van me aan dat ik het heb gelezen)

Het feit dat ik geen belastingsgeld betaal wilt niet zeggen dat ik het systeem van het betalen van belastingsgeld niet ken.

Mja, vanuit het standpunt als mens, zie ik het net hetzelfde. Maar ik vind niet dat een maatschappij (die een voorbeeldfunctie heeft) zich het recht mag geven mensen te doden. Bovendien zullen er altijd vergissingen zijn (hoe weinig ook) en in dat geval is doodstraf onherroepelijk.

Spuit spawater in iemands aderen, en cremeer het lijk, kost niet meer dan 1000 euro en dat tenopzichte van soms 30.000 dollar per jaar.
Member
Jun 5 2006 04:02pm
ik doe t ffkes zonder quotes..

begin boven aan.

Ja ze moeten beschermd worden, vandaar dat ik FEL tegen de NVD ben.

Hitler rigiem die liep id verder uit, maar was ook als politieke partij begonnen.

Ik vind het moeielijk te geloven dat 5 spuitjes met verdoving en vergis en dan een begraafnis meer kost, maar dat zal misschien aan rechtzaak kosten e.d. liggen.. dat weet ik niet zeker.. het lijkt mij iig goedkoper.

T kolpt, je weet er misschien heel veel van af, maar als ik naar mezelf kijk, sinds dat ik belasting betaal besef ik pas wat er allemaal mee gebeurt, en hoeveel her eigenlijk is..

En nee, een overheid mag niet mensen vermoorden, niemand heeft het recht om iemand te doden, maar heeft iemand het recht om zijn penis in een kind van onder de 18 te steken?

heeft een man van 60 het recht om een kind van 12 te penetreren?
Heeft een man van 50 het recht om een hond te verkrachten?
Heeft een vrouw van 40 het recht om jongentjes van 14 naakt te zien?

Wie bepaalt wanneer een kind het zelf wou en wanneer het mishandeling is? Kun je een kind niet makkelijk bang maken door hem/haar te bedrijgen of om te kopen?
Wat heb je aan deze @#$@#$ NVD?

Laat die pedofile mensen, zolang ze van de kinderen afblivjen zijn het gewoon mannetjes met een onvervulbare sexuele fantasie.

maar ze willen juist aan kinderen zitten.

Spuit spawater in iemands aderen, en cremeer het lijk, kost niet meer dan 1000 euro en dat tenopzichte van soms 30.000 dollar per jaar.

spa water? gewoon lucht is goedkoper en zeker zo snel..
Ik ben het met je eens, maar als ik er rustig over na denk, wij mogen geen recht in eigen handen nemen.. de overheid kan het niet maken, en een crematie kost meer dan 1000 euro hoor.. toen de moeder van mijn maat was overleden koste de begraafnis ceramonie + crematie meer dan 9500 euro exclusief eten en drinken.. dit was alleen de kerk, bloemen versiering, en kaartjes etc..

voor ketering waren we zon 4000 euro kwijt voor 120 man.
Member
Gold: 224.00
Jun 6 2006 08:00am
Quote (¢?NNI @ Sun, Jun 4 2006, 06:47pm)
Dus jij vind het "normaal" en "volwassen" dat je een meisje "gebruikt" terwijl dat ze denkt dat je haar écht ook graag ziet? Ja! Het is inderdaad erg "volwassen" om met andere mensen hun gevoelens te spelen! Way to go!

Je bent te romantisch. Ik maak elk meisje duidelijk wat ik van haar wil voordat er wat gebeurt, maar dat is het dan ook. Jij kan het gebruiken noemen, ik vind het volwassen onderhandelen.

Aha. Het Vlaamse "graag zien" is dan synoniem voor het Nederlandse "ik hou van je".

"Ik hou van je" bah.. vieze uitspraak.

Wat bedoel je? Voel je je affectief aangetrokken tot elke persoon?

Wel tot iedereen met wie ik seks heb ja.

Een vergelijking tot stand brengen van het aantal verkrachtingen in 2 totaal verschillende situaties is natuurlijk absurd.

Ik doelde op waardenverval in de zedensector.

[b]Precies. Dat "steeds meer verder gaan" zal zich op lange termijn uiten in een zedenloze en decadente maatschappij. Tenminste zo zie ik het.
Het is inderdaad een logische ontwikkeling en er zijn inderdaad negatieve uitwassen. Zijn er ook positieve kanten? Zo ja, kunnen die opwegen tegenover de negatieve?

De bekrompenheid neemt af, daar is niks mis mee. Ik denk dat het allemaal wel meevalt met de negatieve effecten. Als het echt te ver gaat, past men zichzelf wel weer aan.

Ach, wat heb ik eraan mensen op een internet forum te beledigen? Indien ik het toch doe, is dat enkel om reacties uit te lokken.

Dat was sarcastisch. En ja, hier is het eender.

[b]Dan is de vraag of jouw omgeving je wel vanuit een objectief standpunt kan waarnemen, en of ze überhaupt wel in staat zijn te kunnen waarnemen. smile.gif

Hehe, 3* universiteit alleen al in dit gezin, alleen mijn vader is ongeletterd.

@ de rest; wel mee eens. Te neutraal om op te reageren ook.

Member
Jun 6 2006 08:13am

En wat doe je zelf?

Member
Gold: 224.00
Jun 6 2006 08:29am
Quote (Host_of_sorrow @ Tue, Jun 6 2006, 02:13pm)

En wat doe je zelf?

International Economics and Finance aan de Universiteit van Tilburg. En jij?

This post was edited by Wuben[NM] on Jun 6 2006 08:30am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll