[QUOTE=Wuben[NM],Sun, 4 Jun 2006, 10:36]Haha, ahhhhh! Iedereen heeft liefdesverdriet, period. Kwestie van je instelling hoe je ermee omgaat.[/QUOTE]
Dus jij vind het "normaal" en "volwassen" dat je een meisje "gebruikt" terwijl dat ze denkt dat je haar écht ook graag ziet? Ja! Het is inderdaad erg "volwassen" om met andere mensen hun gevoelens te spelen! Way to go![QUOTE=Wuben[NM],Sun, 4 Jun 2006, 10:36]Spoed is geweldig. Leve de mobiele beeldvorming.[/QUOTE]
Mijn mening over spoed ken je al.[QUOTE=Wuben[NM],Sun, 4 Jun 2006, 10:36]"Graag zien" is voor mij visueel. In het Vlaams is het iets anders.[/QUOTE]
Aha. Het Vlaamse "graag zien" is dan synoniem voor het Nederlandse "ik hou van je".[QUOTE=Wuben[NM],Sun, 4 Jun 2006, 10:36]Dat het nogal wiedes is en dat dat voor iedereen geldt, zelfs voor zo'n pro-deo hoer als ondergetekende.[/QUOTE]
Wat bedoel je? Voel je je affectief aangetrokken tot elke persoon?[QUOTE=Wuben[NM],Sun, 4 Jun 2006, 10:36]Hehe, lange termijn? Hoe lang is die? Ik denk dat er in de wereldoorlogen heel wat meer verkrachtingen zijn geweest dan nu. Op dat gebied zijn we vooruit gegaan. Of begint de termijn in de jaren '50?[/QUOTE]
Een vergelijking tot stand brengen van het aantal verkrachtingen in 2 totaal verschillende situaties is natuurlijk absurd. [QUOTE=Wuben[NM],Sun, 4 Jun 2006, 10:36]Is dat niet altijd al geweest?[/QUOTE]
Nee, tenzij je met "altijd" de periode vanaf het afnemen van de katholiek-gerichte maatschappij bedoelt.[QUOTE=Wuben[NM],Sun, 4 Jun 2006, 10:36]Probleem is alleen dat we steeds verder moeten gaan. In de jaren '90 werd de scène uit Basic Instinct wereldberoemd waarin je haar fotz zag. Tegenwoordig zal niemand daar wakker van liggen.[/QUOTE]
Precies. Dat "steeds meer verder gaan" zal zich op lange termijn uiten in een zedenloze en decadente maatschappij. Tenminste zo zie ik het.[QUOTE=Wuben[NM],Sun, 4 Jun 2006, 10:36]Of dat erg is, weet ik niet. Aan de ene kant is het een logische ontwikkeling, aan de andere kant zien we er de negatieve uitwassen van.[/QUOTE]
Het is inderdaad een logische ontwikkeling en er zijn inderdaad negatieve uitwassen. Zijn er ook positieve kanten? Zo ja, kunnen die opwegen tegenover de negatieve?[QUOTE=Wuben[NM],Sun, 4 Jun 2006, 10:36]Jazeker, maar ik vatte het als grove belediging op, ha. Het viel me op, c'est tout.[/QUOTE]
Ach, wat heb ik eraan mensen op een internet forum te beledigen? Indien ik het toch doe, is dat enkel om reacties uit te lokken.[QUOTE=Wuben[NM],Sun, 4 Jun 2006, 10:36]Dat is te simpel. Ik zou me zorgen gaan maken als mijn omgeving het zou zeggen, in plaats van iemand die zichzelf ¢?NNI op een diablo II forum noemt.[/QUOTE]
Dan is de vraag of jouw omgeving je wel vanuit een objectief standpunt kan waarnemen, en of ze überhaupt wel in staat zijn te kunnen waarnemen. 
[QUOTE=Wuben[NM],Sun, 4 Jun 2006, 10:36]Mijn wiskundig inzicht is boven gemiddeld, maar lees dit:
MAW:
0 tem 17: 4 jaar
> 17: > 15 - 20 jaar
Begrijp je het nu?
Ik zie:
Met andere woorden:
Voor 0 tot en met 17 geldt 4 jaar
Boven de 17 geldt boven de 15-20 jaar.
En nee; dat begrijp ik niet.[/QUOTE]
De vraag was: "vanaf welke leeftijdsverschillen ben je volgens jou eng?".
Het antwoord op die vraag is:
Voor 0 tot en met 17 jaar geldt 4 jaar
Boven de 17 jaar geldt boven de 15-20 jaar.[QUOTE=Wuben[NM],Sun, 4 Jun 2006, 10:36]Ok, volgende vraag: wat is een kind?[/QUOTE]
1. Technisch gezien (dus volgens de wet): personen jonger dan 18.
2. In de praktijk verschilt dat bij elk individu. Ik ken personen van 15 die "volwassener" gedrag vertonen dan personen van 40, maar je moet ergens de grens trekken aangezien niet elk individu apart kan worden beoordeeld en dan aan de hand van de beoordeling al dan niet "volwassen" kan worden verklaard.[QUOTE=Wuben[NM],Sun, 4 Jun 2006, 10:36]Lief van je. Ik heb je verlichtend voorbeeld gevolgd.[/QUOTE]
Het is "verlicht" voorbeeld, als ik me niet vergis.
This post was edited by ¢?NNI on Jun 4 2006 12:49pm