Quote (Kanni @ Wed, Dec 3 2008, 06:27pm)
Mijn lijst is op komst.
En beter geef je 'royh91' geen stemrecht.
Sorry kanni, maar hier moet ik de randoms toch even gelijk geven. Het is niet omdat zijn mening niet overeenkomt met die van de meeste mensen dat hij geen stemrecht heeft, dat zou jij toch mogen weten.
Denk je trouwens echt dat zijn stem iets zal betekenen in de massa van mensen die hier posten en wel kennis van zaken hebben?
De populairste: (ik vatte dit niet op als wie heeft de meeste fans, maar wie heeft de minste haters)
1. danny
2. dennis
3. laurens
De slimste:
1. Ruben
2. Bob
3. bovenstaande 2 zijn eigenlijk de enigen die me ooit echt verbaasd hebben qua kennis. Daarmee wil ik niet gezegd hebben dat hier geen andere intelligente mensen posten
De meest humoristische:
1. Eduard, de enige die me al irl aan het lachen gebracht heeft, hoewel hij soms ook wel lastig kan zijn
2. Ruben
3. Peter
De liefste:
1. dennis, de enige die hier al iets voor mij gedaan heeft

2. danny, reageert altijd vriendelijk, zelfs als hij aangevallen wordt
3. laurens, reageert misschien niet altijd vriendelijk, maar toch tenminste rationeel en beschaafd
De lekkerste: (kun je eventueel baseren op het foto topic gepost door Doggy-Style)
1. xxrey-apoxx, het enige meisje hier voor zover ik weet
2. danny, omdat hij met zijn lange haar toch nog het meest van een meisje wegheeft ^^
3. de vriendin van zompy, omdat ze ondanks het feit dat ik danny lekkerder vind toch tenminste een meisje is
De negatieve categorieën heb ik buiten beschouwing gelaten omdat er over de jaren heen al zoveel randoms de revue gepasseerd zijn dat het verdomd moeilijk is om hier een keuze tussen te maken.