d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Minder Prettig.
Prev15678912Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,261
Joined: Jul 17 2008
Gold: 60.75
Nov 28 2008 01:15pm
Quote (kruispiloot @ Thu, 27 Nov 2008, 01:56)
t4i


yo kruis m8! ^^
nog altijd lekker aan het flamen? tongue.gif
Member
Posts: 11,261
Joined: Jul 17 2008
Gold: 60.75
Nov 28 2008 01:16pm
Quote (uNoTopia @ Wed, 26 Nov 2008, 20:53)
Cry.

Wtf doe je hier als je niet eens werkwoorden kan vervoegen. Er is een verschil tussen spelfouten maken en helemaal niks snappen van je eigen taal.

Vervelend mannetje, blijf die confrontatie zoeken dan. happy.gif


hmm mag je niet op jsp posten dan als je niet zo goed werkwoorden kan vervoegen dan?

Kom even met een betere opmerking want deze Pwned niet smile.gif
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 28 2008 02:01pm
Quote (Xoshin @ Fri, Nov 28 2008, 07:15pm)
yo kruis m8! ^^
nog altijd lekker aan het flamen? tongue.gif


you know me ^^
en me project ^^

Quote (Xoshin @ Fri, Nov 28 2008, 07:14pm)
Intellegente opmerking zeg....
-.- je kunt op jsp ook meph brains kopen wist je dat? JOU raad ik het aan, is al beter dan wat je nu gebruikt kan ik je vertellen.


XD!
Member
Posts: 8,630
Joined: Jul 7 2005
Gold: 1.00
Nov 28 2008 05:55pm
Quote (kruispiloot @ Fri, Nov 28 2008, 09:01pm)
XD!


jij bent humor
Member
Posts: 26,995
Joined: Oct 30 2007
Gold: 4.00
Nov 28 2008 05:57pm
ik heb vroeger veel verloren in palace act2 met drop trades lol
Member
Posts: 8,630
Joined: Jul 7 2005
Gold: 1.00
Nov 28 2008 06:01pm
Quote (KaSke @ Sat, Nov 29 2008, 12:57am)
ik heb vroeger veel verloren in palace act2 met drop trades lol


Belgen zijn niet dom
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Nov 29 2008 09:46am
Quote (Raka11 @ Sat, Nov 29 2008, 01:01am)
Belgen zijn niet dom



Echt dom
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Nov 29 2008 10:28am
dat brengt mij nog op dit raadsel:
de kerstman, sinterklaas, een slimme belg en een nederlander staan op 4 aparte hoeken van een voetbalveld
de bal ligt exact in het midden, wie van de 4 heeft de bal als eerst te pakken
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 29 2008 10:30am
Quote (Tha_Axid @ Sat, Nov 29 2008, 04:28pm)
dat brengt mij nog op dit raadsel:
de kerstman, sinterklaas, een slimme belg en een nederlander staan op 4 aparte hoeken van een voetbalveld
de bal ligt exact in het midden, wie van de 4 heeft de bal als eerst te pakken


de belg
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Nov 29 2008 10:59am
De nederlander, want de rest bestaat niet!

Ja toch?

This post was edited by Ov2rkill on Nov 29 2008 10:59am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678912Next
Add Reply New Topic New Poll