Aaaaaah Jawat! was weer fokking hard

Hij heeft een paar nieuwe tracks gedaan, volgens mij produced hij die nieuwe beats van hem nu zelf, geen Kubus beats op z'n nieuwe album. Was wel mooi, hij vroeg het publiek om feedback hehe.

Meeste waren van die lekker harde beats, beetje boombap shit.

Ook introduceerde hij iemand, Hitman ofzo? Vond er niet veel aan, maar volgens mij is dat dus die gast waar hij het in een interview over had. Hij wilde toen niet zeggen wie of wat, alleen dat hij innoverend zou zijn en uit Zwolle kwam. Niemand kende die Hitman eigenlijk, en toen spitte hij in z'n lyrics iets van "Ik kom met die hits, ik ben de Hitman" en dat ging er bij mij niet in. Naja, na die track was 'ie ook weer weg.

Uiteraard moest hij weer ff afgeven op 'iemand' (kubus waarschijnlijk), eigenlijk zou er iemand t-shirtjes moeten drukken met "Free Kubus" erop

Ohja en U-niq had ik gemist, ik kwam wat later. Vrienden zeiden dat U-Niq niet zo hard was en dat niemand echt los ging zoals bij Jawat!, behalve op het laatst. ( Hoe kan het ook anders, de energie bij Jawattus blijft super )
Februari ligt het album waarschijnlijk in de winkels. Hopelijk haalt íe deze deadline wel >_<
@jwt Daan
This post was edited by uNoTopia on Nov 29 2008 09:32am