d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Nederlandse Mediators > Ofzo
Prev15678Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Nov 17 2008 09:23am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, Nov 17 2008, 05:20pm)
HUH?!


T3H GAWGOYLE MASTAH


Quote (Wuben[NM] @ Mon, Nov 17 2008, 05:20pm)
Doneren is voor homo's.


Idd, snel doneren dus!

This post was edited by Lucas[NM] on Nov 17 2008 09:24am
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Nov 17 2008 11:41am
Quote (Lucas[NM] @ Mon, Nov 17 2008, 12:12pm)
Illegale*

Jullie falen beide.
Aap. Ik lette alleen op het woordje zellufff, niet naar het zinsverband.



Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Nov 18 2008 04:48pm
Quote (PokerStars @ Sun, Nov 16 2008, 04:29pm)
waarom zwemt een belgische vis achter uit?


krijg die geen water in ze ogen


WTF MY EYES ARE BURNING.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Nov 19 2008 06:45am
Quote (Lucas[NM] @ Mon, 17 Nov 2008, 17:23)
Idd, snel doneren dus!


GM heeft nooit in [NM] gezeten. Sowieso heeft die ongeveer maar drie dagen D2 gespeeld.

4 officiƫle leden (in rangorde);

Wemy[NM]
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wuben[NM], Cawnal[NM], Jawmo[NM]

Bastaard(s)li(/et)d:
Lucas[NM] (WAAR IS JE FUCKING W?!).
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Nov 19 2008 09:33am
Wat houdt ' NM ' precies in?

Clan ofzeau?
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Nov 19 2008 09:37am
Nachtmerrie.

Als hun een spel binnenkomen bij Diablo, beginnen ze ook direct met: 'I'm your worst NightMare!!'
Staat standaard op hun 'ctrl+v'.

This post was edited by JWT on Nov 19 2008 09:38am
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Nov 19 2008 03:53pm
Quote (JWT @ Wed, Nov 19 2008, 03:37pm)
Nachtmerrie.

Als hun een spel binnenkomen bij Diablo, beginnen ze ook direct met: 'I'm your worst NightMare!!'
Staat standaard op hun 'ctrl+v'.


Spambot, ^.^

Bots werden niet gebanned tijdens de banwave van Blizzard.
Member
Posts: 4,888
Joined: Jul 20 2008
Gold: 1.80
Nov 20 2008 09:35am
Mongolen zoals jij hebben ze er ook in gelaten, iedereen maakt immers weleens een foutje.

Maar wat jouw moeder heeft geflikt dat was een natuurramp!
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Nov 20 2008 09:57am
rage
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold: 0.00
Nov 20 2008 11:30am
Quote (GameAndWatch @ Sat, 15 Nov 2008, 13:22)
De reden waarom er hier zoveel geclosed word, is omdat elke topic uitloopt op flamen.


vouch


This post was edited by SaWrevenge on Nov 20 2008 11:30am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678Next
Closed New Topic New Poll