d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gebanned Van D2, All Me Acc's, Eigen Schuld > En Ik Heb Er Vrede Mee =)
Prev15678916Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 12 2008 11:14am
Quote (sK_Kabouter @ Wed, Nov 12 2008, 05:11pm)
Nee, sorry kruispiloot, het is niet 'wij' die voorspelbaar zijn, maar jij. De enige reactie die je lijkt te kunnen geven omvat gescheld en het ontwijken van de aangeboden informatie. Jammer.

Ik stel voor dit topic gewoon te laten sterven in plaats van jezelf nog verder belachelijk te maken.


informatie? ROFL

alles wat jullie eruitgooien lijkt meer op een fucking rapbattle, het enige wat jullie proberen is jullie gelijk te halen door een ander naar beneden te halen door hem op fouten te wijzen die eigelijk alleen maar in jouw MENING fout zijn ^^^^^^^^^^^

informatie zegt hij dan, en ja misschien voorspelde je dit, dat komt omdat ik weinig tot niet serieus op mensen als jij inga, omdat ik met de tijd heb geleerd dat 99% toch te DOM is om je punt te begrijpen


Quote
iq < shoesize
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Nov 12 2008 11:35am
Nu je d2jsp verslaving nog :---]
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 12 2008 11:39am
NOU KOM DAN MET JE STANDAARD GEZEIK DAT IK EEN RANDOM BEN

WAAR BLIJF JE DAN?


precies.. je bent het beu jezelf te papegaaien..
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 12 2008 11:40am
Quote (Chlamydia @ Wed, Nov 12 2008, 05:35pm)
Nu je d2jsp verslaving nog :---]


mwa, maybe, misschien ga ik toch wow doen, zat ik al een tijdje over na te denken, dus ik blijf sowieso op jsp, en zo niet dan verander ik me wachtwoord in 53478057384573 en laat ik het zooitje het zooitje :')
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 12 2008 11:41am
Quote (CpTJenJen @ Wed, Nov 12 2008, 05:39pm)
NOU KOM DAN MET JE STANDAARD GEZEIK DAT IK EEN RANDOM BEN

WAAR BLIJF JE DAN?


precies.. je bent het beu jezelf te papegaaien..


rage :')

je kan het niet hebben he? kinderachtig figuur ^^
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 12 2008 11:42am
Quote (kruispiloot @ Wed, 12 Nov 2008, 18:41)
rage :')

je kan het niet hebben he?  kinderachtig figuur ^^


hahaha weer een voorbarige conclusie.. ik hoop dat je nu onderhand begint te beseffen dat ik hier aan het stukgaan ben van jou prachtige beeld van mij ontwikkeld door je eigen posts..
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 12 2008 11:48am
Quote (CpTJenJen @ Wed, Nov 12 2008, 05:42pm)
hahaha weer een voorbarige conclusie.. ik hoop dat je nu onderhand begint te beseffen dat ik hier aan het stukgaan ben van jou prachtige beeld van mij ontwikkeld door je eigen posts..


ok, dus je bent aan het stukgaan, je punt is?
Banned
Posts: 639
Joined: Nov 11 2008
Gold: 0.00
Warn: 60%
Nov 12 2008 11:50am
Quote (kruispiloot @ Wed, Nov 12 2008, 05:48pm)
ok, dus je bent aan het stukgaan, je punt is?


Serieus, ik heb niks tegen mensen via het internet normaal, nu ook niet echt maar je bent echt wel een ongeloofijke sukkel. Ga lekker wow spelen.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 12 2008 11:50am
Quote (kruispiloot @ Wed, 12 Nov 2008, 18:48)
ok,  dus je bent aan het stukgaan,  je punt is?


ik lach je uit vriend

die 2 jaar levenservaring waar je zo trots op bent hebben je nog geen goed gedaan.. toch wel een beetje jammer..
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 12 2008 11:57am
Quote (CpTJenJen @ Wed, Nov 12 2008, 05:50pm)
ik lach je uit vriend

die 2 jaar levenservaring waar je zo trots op bent hebben je nog geen goed gedaan.. toch wel een beetje jammer..


begint hij daar weer over natuurlijk ^^ ok, dus je lacht me uit, ben je nu stoerder dan mij? ben je nu beter dan mij? is dat the big deal? ging het je daar nou allemaal om in al die pagina's gezeik over wat ik zei? ^^ proficiat

speciaal voor jou









Quote (UnitedWeSmoke @ Wed, Nov 12 2008, 05:50pm)
Serieus, ik heb niks tegen mensen via het internet normaal, nu ook niet echt maar je bent echt wel een ongeloofijke sukkel. Ga lekker wow spelen.


nld ^^ wat boeit mij het nou wat een stel kanker puppies achter hun computertje allemaal wel niet van me vinden :')

ben jij trouwens zo'n kanker afa fag?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678916Next
Add Reply New Topic New Poll