Quote (CpTJenJen @ Wed, Nov 12 2008, 05:50pm)
ik lach je uit vriend
die 2 jaar levenservaring waar je zo trots op bent hebben je nog geen goed gedaan.. toch wel een beetje jammer..
begint hij daar weer over natuurlijk ^^ ok, dus je lacht me uit, ben je nu stoerder dan mij? ben je nu beter dan mij? is dat the big deal? ging het je daar nou allemaal om in al die pagina's gezeik over wat ik zei? ^^ proficiat
speciaal voor jou

Quote (UnitedWeSmoke @ Wed, Nov 12 2008, 05:50pm)
Serieus, ik heb niks tegen mensen via het internet normaal, nu ook niet echt maar je bent echt wel een ongeloofijke sukkel. Ga lekker wow spelen.
nld ^^ wat boeit mij het nou wat een stel kanker puppies achter hun computertje allemaal wel niet van me vinden :')
ben jij trouwens zo'n kanker afa fag?