d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Diablo Got Owned! > Banned
Prev15678925Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 12:21pm
Quote (Demonsangel @ Thu, Nov 13 2008, 06:18pm)
Hou je bakkes achterlijk kind.
Je bent waarschijnlijk zelf hard gepakt.


ja, dus?

ik heb al me shit op tijd op jsp verkocht ^^
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Nov 13 2008 12:24pm
Wat zit je hier dan te lullen, niemand is hier aan het wenen omdat ie banned is, de enigste die er percies niet over kan geraken ben jij.
Jezelf happyer maken door met andere mensen proberen te lachen is gewoon zielig.
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 12:25pm
Quote (Demonsangel @ Thu, Nov 13 2008, 06:24pm)
Wat zit je hier dan te lullen, niemand is hier aan het wenen omdat ie banned is, de enigste die er percies niet over kan geraken ben jij.
Jezelf happyer maken door met andere mensen proberen te lachen is gewoon zielig.


lach ik? ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

de enige die ik uitlach qua bans is unotopia kerel, ik lach die ene gast met dat zelda signature niet uit lol, lees opnieuw
Member
Posts: 32,522
Joined: May 20 2007
Gold: 0.00
Nov 13 2008 12:26pm
Quote (Demonsangel @ Thu, Nov 13 2008, 06:24pm)
Wat zit je hier dan te lullen, niemand is hier aan het wenen omdat ie banned is, de enigste die er percies niet over kan geraken ben jij.
Jezelf happyer maken door met andere mensen proberen te lachen is gewoon zielig.


hij zit zichzelf gewoon goed te praten maar waarschijnlijk heeft ie een aantal k's verloren
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Nov 13 2008 12:27pm
Heb ik gezegd dat je pieter uitlachte?
Er stond nochtans "mensen".

Misschien moet je teruggaan naar basisschool, kan jij eens leren lezen.

Wat valt er dan te lachen aan unotopia?
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 12:28pm
Quote (misnomer @ Thu, Nov 13 2008, 06:26pm)
hij zit zichzelf gewoon goed te praten maar waarschijnlijk heeft ie een aantal k's verloren


kanker, hoe dom zijn jullie -.- ik zit niemand uit te lachen

ik ben 800fg a 1 k verloren aan mule's en nonladder crap die ik aan de straatstenen niet kwijt zou raken omdat nonladder 100 % cry is en iedereen jankt dat alles unperm is, 3,20,20's enzo, de rest heb ik op tijd verkocht op jsp

nu ff duidelijk, ik lach niemand hier uit qua bans, alleen unotopia die het onrechtvaardig vindt, terwijl blizz OVERDUIDELIJK is dat 3rd party programs verboden zijn
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 12:30pm
Quote (Demonsangel @ Thu, Nov 13 2008, 06:27pm)
Heb ik gezegd dat je pieter uitlachte?
Er stond nochtans "mensen".

Misschien moet je teruggaan naar basisschool, kan jij eens leren lezen.

Wat valt er dan te lachen aan unotopia?


dat ik triest zei, ik had het over de situatie cobgoth, niet over hem, (uitleg voor de belg, ik vind het triest voor hem dat hij alsnog banned is voor een overtreding die hij niet begaan is)
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold: 0.00
Nov 13 2008 12:34pm
het is zeker triest dat mensen items zijn verloren ok ik praat niet goed dat ze cheate 3th progs used of hack hoe je het noemt
maar toch er zijn mensen die ofc moeite heb ik gestoken
ik ben blij dat ik nooit hacks usede anders stond ik hier met minder leuk gezicht :-)
en ja grotere ban wave was 6 jaar geleden :-) weet niet precies hoe maar NLD en BEl chat ware zo max 3 mense per keer de rest was weg

en nog eens srry voor de mensen die veel verloren
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 12:36pm
Quote (SaWrevenge @ Thu, Nov 13 2008, 06:34pm)
het is zeker triest dat mensen items zijn verloren ok ik praat niet goed dat ze cheate 3th progs used of hack hoe je het noemt
maar toch er zijn mensen die ofc moeite heb ik gestoken
ik ben blij dat ik nooit hacks usede anders stond ik hier met minder leuk gezicht :-)
en ja grotere ban wave was 6 jaar geleden :-) weet niet precies hoe maar NLD en BEl chat ware zo max 3 mense per keer de rest was weg

en nog eens srry voor de mensen die veel verloren




is ook zo, voor iedereen is het fucked up, mee eens, zeker als je door wou gaan met d2, ik had het inmiddels al wel weer gezien, maar ik vindt niet dat men blizzard de schuld kan geven van een rechtvaardige ban, loader is en blijft een 3rd party prog, en dan weet je dat je een risico loopt.


Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Nov 13 2008 12:40pm
Quote (kruispiloot @ Thu, Nov 13 2008, 07:30pm)
dat ik triest zei, ik had het over de situatie cobgoth, niet over hem, (uitleg voor de belg, ik vind het triest voor hem dat hij alsnog banned is voor een overtreding die hij niet begaan is)


Godverdomme, van welke planeet kom jij. Leer eens Nederlands, je zinsopbouw trekt nergens op met al die willekeurige komma's en verkeerde woorden.

Wat is er mis met CoB?, doet het soms pijn aan je oortjes om iets anders dan Kabouter Plop te horen?

btw, duid eens aan waar Unotopia het ontrechtvaardig vindt.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678925Next
Closed New Topic New Poll