Quote (NoiZe_SuppressA @ Mon, 10 Nov 2008, 21:25)
mja ik vind het ook zeker top dat het obama is geworden.
want echt vertrouwen in mcain heb ik ook niet.
al zeg ik het zelf.
blij dat bush opsodemietert.
gelijk een kogel door zijn kop en weg dr mee.
word stront ziek van die vent.
als het mocht he.. had ik het ook gelijk gedaan
Ja, want alle problemen zijn de wereld uit wanneer jij de president van de VS neerschiet.
Achterlijk.