d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Obama Ruim Gewonnen
Prev1567
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 137
Joined: Aug 26 2006
Gold: 38.30
Nov 10 2008 02:25pm
mja ik vind het ook zeker top dat het obama is geworden.

want echt vertrouwen in mcain heb ik ook niet.

al zeg ik het zelf.

blij dat bush opsodemietert.
gelijk een kogel door zijn kop en weg dr mee.

word stront ziek van die vent.

als het mocht he.. had ik het ook gelijk gedaan
Member
Posts: 32,522
Joined: May 20 2007
Gold: 0.00
Nov 10 2008 02:46pm
Quote (JWT @ Mon, Nov 10 2008, 06:33pm)
Waarom verzwijg je een aantal dingen?


smile.gif
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Nov 10 2008 03:37pm
Quote (NoiZe_SuppressA @ Mon, 10 Nov 2008, 21:25)
mja ik vind het ook zeker top dat het obama is geworden.

want echt vertrouwen in mcain heb ik ook niet.

al zeg ik het zelf.

blij dat bush opsodemietert.
gelijk een kogel door zijn kop en weg dr mee.

word stront ziek van die vent.

als het mocht he.. had ik het ook gelijk gedaan


welke beslissingen heeft bush genomen waarmee jij het niet eens was?
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Nov 10 2008 05:12pm
Quote (NoiZe_SuppressA @ Mon, 10 Nov 2008, 21:25)
mja ik vind het ook zeker top dat het obama is geworden.

want echt vertrouwen in mcain heb ik ook niet.

al zeg ik het zelf.

blij dat bush opsodemietert.
gelijk een kogel door zijn kop en weg dr mee.

word stront ziek van die vent.

als het mocht he.. had ik het ook gelijk gedaan



Ja, want alle problemen zijn de wereld uit wanneer jij de president van de VS neerschiet.

Achterlijk.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Nov 11 2008 03:08am
Quote (NoiZe_SuppressA @ Mon, 10 Nov 2008, 21:25)
mja ik vind het ook zeker top dat het obama is geworden.

want echt vertrouwen in mcain heb ik ook niet.

al zeg ik het zelf.

blij dat bush opsodemietert.
gelijk een kogel door zijn kop en weg dr mee.

word stront ziek van die vent.

als het mocht he.. had ik het ook gelijk gedaan


Ach meid, wat erreg.

Member
Posts: 10,968
Joined: Jan 27 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 11 2008 08:27am
ik wel wel blij...

maar ik heb de vertrouwen in al dat gedoe verloren...
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Nov 11 2008 10:01am
Quote (sensitive @ Tue, 11 Nov 2008, 15:27)
ik wel wel blij...

maar ik heb de vertrouwen in al dat gedoe verloren...


met zo'n zinsbouw denk ik niet dat je kiesgerechtigd bent..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1567
Add Reply New Topic New Poll