[QUOTE=Wuben[NM,Wed, 24 May 2006, 18:42][QUOTE=¢?NNI,Wed, May 24 2006, 05:17pm]
Dat ligt aan het feit dat ik:
1) niet al mijn posts nalees
2)vrijsnel typ, en niet altijd nadenk terwijl ik woorden typ. Als ikiets metde pen zou schrijven, zou ik zo'n fouten niet maken.
3) Is "oedipuscomplex" volgens jou een basiswoord?[/QUOTE]
Dus jij zegt in het echt ook "zo'n fouten"? Remarkable.[/QUOTE]
is "zulke" fouten juist dan?
[QUOTE=Wuben[NM,Wed,24May 2006, 18:42]Ad 3: Jij maakt een topic over een handicap.Vervolgensspel je Oedipus fout. Mag ik dat slordig vinden?[/QUOTE]
Natuurlijk mag je dat.
[QUOTE=Wuben[NM,Wed,24May 2006, 18:42][QUOTE]Als ik iets zou moet schrijven waar hetcorrectschrijven van woorden van BELANG zou zijn, zou ik zo'n foutennietmaken.[/QUOTE]
Dat geloof ik niet. OMOFMOG WAT BEN IK OBSESSIEF DAT IK DAT NIET GELOOFF!!!!1[/QUOTE]
Ik sta je toe te geloven wat je wilt, boterkoekje.
[QUOTE=Wuben[NM,Wed,24May 2006, 18:42][QUOTE]Naar mijn mening heeft het op een internetforumdat helemaal niettoegespitst is op het correct schrijven vanwoordenhelemaal geenbelang of ik een paarschoonheidsfoutjesmaak.[/QUOTE]
Nee,daarheb je gelijk in. Het gekke is dat sommigemensen wel letten opwat zeschrijven. Ik hoef daar geen moeite voor tedoen. Vind je me niet stoernu?[/QUOTE]
Ja, ik ben dan ook stiekem smoorverliefd op je.
[QUOTE=Wuben[NM,Wed,24 May 2006, 18:42][QUOTE]Ik weet zeker dat jij obsessief bent.Dwangmatig laat ik nog in 't midden.[/QUOTE]
Ik heb al heeeeeel wat semi-psychologische 'aanvallen' over me heen gehad, maar obsessief is nieuw voor me.[/QUOTE]
Er is geen grote kennis van psychologische analysering vereist om dat te kunnen zien.
[QUOTE=Wuben[NM,Wed,24May 2006, 18:42]Tja.. ik kan het ontkennen. Kan het ook niet doen.Watwil jij liever horen? Ik bevestig alles wat je wilt,darling.[/QUOTE]
Wat jij ervan denkt verandert niets aan wat ik ervan denk, dus ik laat de keuze volledig aan jou over.
Doggy-Style & Ov2rkill:
jullievoorbeelden zijn inderdaad correct, maar als er geen "zinloos" geweldzou zijn, zou er ook geen "zinvol" geweld zijn, met als gevolg dat jenaar mijn mening evengoed kan zeggen dat je tegen "geweld" in'talgemeen bent.
[QUOTE=Xepolite]Heh? heb ik wat gemist? hoe de neuk heeft dat ergens mee te maken?[/QUOTE]
Inderdaaaaaaaaaaad. Hoe?
[QUOTE=Tha_Axid]ffOT:pls stop met da gezeik over die ******* grammatica, who cares? utzijnhier allemaal jongere onder elkaar, en iedereen begrijpt wat jebedoeltdus wat is the ****** problem??[/QUOTE]
Ach ja, ik benpersoonlijkook tegen de verkrachting van de Nederlandse taal, maarniet ophetzelfde niveau als onze vriend Wuben[NM]. Het maken van eenminimaalaantal fouten stoort me niet.
Edit: niets mis met die quotes?
This post was edited by ¢?NNI on May 24 2006 03:36pm