d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Lol
Prev15678914Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 32,522
Joined: May 20 2007
Gold: 0.00
Oct 16 2008 07:17am
Quote (Gwaithner @ Thu, Oct 16 2008, 01:06pm)
Zo, laat jij je ook weer ns zien? tongue.gif


ja alles goed thimo?
Lang niet gezien trouwens smile.gif
Member
Posts: 7,375
Joined: Feb 15 2005
Gold: 48.37
Oct 16 2008 07:17am
Quote (DarkWing666 @ Thu, Oct 16 2008, 02:16pm)
ik nodig jullie allemaal uit 19 november in silkeborg denemarken dan word ik 20 jaar al weer. Ik geef een fuif ^^ als je toevallig in de buurt ben ik heb duur deens bier+ sterke drank klaar staan^^


Jonkie!^^ 19 november? Tentamenperiode!:(
Member
Posts: 7,375
Joined: Feb 15 2005
Gold: 48.37
Oct 16 2008 07:18am
Quote (misnomer @ Thu, Oct 16 2008, 02:17pm)
ja alles goed thimo?
Lang niet gezien trouwens smile.gif


Klopt, waar was je?tongue.gif
E: double post sry

This post was edited by Gwaithner on Oct 16 2008 07:18am
Member
Posts: 7,017
Joined: Jan 16 2007
Gold: 430.00
Oct 16 2008 07:20am
Quote (Gwaithner @ Thu, Oct 16 2008, 02:17pm)
Jonkie!^^ 19 november? Tentamenperiode!:(


jammer nou

gwaithner jij ben altijd of was altijd dagen afk in nl chat op d2 toch^^
Member
Posts: 7,375
Joined: Feb 15 2005
Gold: 48.37
Oct 16 2008 07:21am
Quote (DarkWing666 @ Thu, Oct 16 2008, 02:20pm)
jammer nou

gwaithner jij ben altijd of was altijd dagen afk in nl chat op d2 toch^^


Vaak nog!^^Hoezo?tongue.gif
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Oct 16 2008 07:21am
Quote (Gwaithner @ Thu, Oct 16 2008, 01:21pm)
Vaak nog!^^Hoezo?tongue.gif


Hij wilt mij overtreffen, maar ik wens em succes wink.gif
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Oct 16 2008 07:22am
Quote (DarkWing666 @ Thu, Oct 16 2008, 03:16pm)
ik nodig jullie allemaal uit 19 november in silkeborg denemarken dan word ik 20 jaar al weer. Ik geef een fuif ^^ als je toevallig in de buurt ben ik heb duur deens bier+ sterke drank klaar staan^^


Wat moet je in Denemarken joh? ^^
Member
Posts: 7,017
Joined: Jan 16 2007
Gold: 430.00
Oct 16 2008 07:23am
Quote (Gwaithner @ Thu, Oct 16 2008, 02:21pm)
Vaak nog!^^Hoezo?tongue.gif


nee herkende je naam ergens van

ik heb je altijd dood gespamt volgens mijn daar als ik iets wou wete^^

czn-alpha of czn-alphy mischien herken je er 1 van
of czn-darkwing
Member
Posts: 7,017
Joined: Jan 16 2007
Gold: 430.00
Oct 16 2008 07:24am
Quote (Lucas[NM] @ Thu, Oct 16 2008, 02:22pm)
Wat moet je in Denemarken joh? ^^


ik ga 3 maande daar stage lope werke vakantie deense meide score. heb daar eigenhuis naast een hostel voor scholieren van een school daar inde buurt( restaurantschool zit er onderandere in).

dat moet ik in denemarken^^


srry voor dubble post


This post was edited by DarkWing666 on Oct 16 2008 07:24am
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Oct 16 2008 07:25am
Quote (DarkWing666 @ Thu, Oct 16 2008, 01:23pm)
nee herkende je naam ergens van

ik heb je altijd dood gespamt volgens mijn daar als ik iets wou wete^^

czn-alpha of czn-alphy mischien herken je er 1 van
of czn-darkwing


Die namen herken zelfs ik nog wel ^^!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678914Next
Add Reply New Topic New Poll