Quote (Lucas[NM] @ Thu, Oct 16 2008, 02:22pm)
Wat moet je in Denemarken joh? ^^
ik ga 3 maande daar stage lope werke vakantie deense meide score. heb daar eigenhuis naast een hostel voor scholieren van een school daar inde buurt( restaurantschool zit er onderandere in).
dat moet ik in denemarken^^
srry voor dubble post
This post was edited by DarkWing666 on Oct 16 2008 07:24am