d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > 1 Ding Begrijp Ik Niet Over Racisten > Kom Inside
Prev15678929Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 30 2008 08:35am
ja want marsmannetjes doen sexuele expiriminenten op dieren.
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Sep 30 2008 08:36am
Quote (WemyNM @ Tue, Sep 30 2008, 04:23pm)
De grootste criminelen zijn Marsmannetjes
Mensen weten het alleen niet : )







De dieren overigens wel.


Duh, dolfijnen >>>>> mensen
Member
Posts: 3,025
Joined: Feb 22 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Sep 30 2008 08:37am
kankerdomme sukkels de nederlanders zijn slim genoeg niet gepakt te worden, denk na kksukkel
criminaliteit is niet alleen overvalletje of inbreken grootste drugs import export word beheerd door nederlanders
houd in dat je veel meer geld verdient = meer criminalteitstatus, alleen ze zijn onbekend
fijne dag verder kknerds
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Sep 30 2008 08:43am
Quote (Elephante @ Tue, Sep 30 2008, 02:37pm)
kankerdomme sukkels de nederlanders zijn slim genoeg niet gepakt te worden, denk na kksukkel
criminaliteit is niet alleen overvalletje of inbreken grootste drugs import export word beheerd door nederlanders
houd in dat je veel meer geld verdient = meer criminalteitstatus, alleen ze zijn onbekend
fijne dag verder kknerds


van drugs in en export hebben onschuldige mensen vaak geen last.

van overvallen en berovingen des te meer.


ik kan best leven met drugscriminelen. maar ik heb het liefst dat ze dat tuig die overvallen plegen of beroven aan de hoogste boom opgeknoopt worden!

edit: badr hari deed het best goed tegen Hong man choi.

This post was edited by Hellskin on Sep 30 2008 08:43am
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Sep 30 2008 09:23am
Quote (Lucas[NM] @ Tue, Sep 30 2008, 06:37am)
Het feit dat ze zich niet aan willen passen, dat is het probleem.

De mensen begrijpen niet dat zij zich moeten aanpassen, de gehele linkse politiek vindt dat het Nederlandse volk zich aan moet passen. To hell with that, waar blijft onze cultuur dan?


Wat versta jij onder de Nederlandse cultuur?

Ik vind dat wij als Nederlanders geen cultuur hebben

behalve misschien pepernoten al in september kopen en paaseieren al in februari
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Sep 30 2008 09:32am
Quote (thomas1441 @ Tue, 30 Sep 2008, 16:23)
Wat versta jij onder de Nederlandse cultuur?

Ik vind dat wij als Nederlanders geen cultuur hebben

behalve misschien pepernoten al in september kopen en paaseieren al in februari


In tegenstelling, er is een vrij duidelijke Nederlandse cultuur.
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 30 2008 09:40am
Quote (Elephante @ Tue, Sep 30 2008, 02:37pm)
kankerdomme sukkels de nederlanders zijn slim genoeg niet gepakt te worden, denk na kksukkel
criminaliteit is niet alleen overvalletje of inbreken grootste drugs import export word beheerd door nederlanders
houd in dat je veel meer geld verdient = meer criminalteitstatus, alleen ze zijn onbekend
fijne dag verder kknerds

HAHAHAHA DIKKE KANKER RAGE LOL


het heet getrolld worden meneertje.

Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Sep 30 2008 09:50am
Wat de fuck heb jij met het woord trollen de laatste tijd?
Dat is kankerpassé.
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 30 2008 10:01am
nee ouwe, trollen is die shit.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Sep 30 2008 10:06am
7 jaar geleden op Battle.net ja.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678929Next
Add Reply New Topic New Poll