Quote (Elephante @ Tue, Sep 30 2008, 02:37pm)
kankerdomme sukkels de nederlanders zijn slim genoeg niet gepakt te worden, denk na kksukkel
criminaliteit is niet alleen overvalletje of inbreken grootste drugs import export word beheerd door nederlanders
houd in dat je veel meer geld verdient = meer criminalteitstatus, alleen ze zijn onbekend
fijne dag verder kknerds
van drugs in en export hebben onschuldige mensen vaak geen last.
van overvallen en berovingen des te meer.
ik kan best leven met drugscriminelen. maar ik heb het liefst dat ze dat tuig die overvallen plegen of beroven aan de hoogste boom opgeknoopt worden!
edit: badr hari deed het best goed tegen Hong man choi.
This post was edited by Hellskin on Sep 30 2008 08:43am