d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Lolol > Rene, Wtf
Prev156789Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Sep 30 2008 11:21am
Quote (reneisgoed1 @ Mon, 29 Sep 2008, 23:47)
vechten wie heeft het over vechten Kanni*

Waar 'ren je dan niet voor weg'?
Een wedstrijd balletdansen?
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Sep 30 2008 11:38am
Quote (Demonsangel @ Tue, 30 Sep 2008, 18:11)
E: Big B heb je nog een link naar dansende voeten avatar?
Yoyoyoyo




http://i181.photobucket.com/albums/x299/bayboy-13/cwalk.gif
http://i181.photobucket.com/albums/x150/IIVieTNaMII/CWalkClipAvatar.gif
http://i87.photobucket.com/albums/k122/akatzuke13/dothemove.gif

Het is the 'crip walk' of 'c walk' trouwens ^^


Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Sep 30 2008 11:40am
Quote (reneisgoed1 @ Mon, Sep 29 2008, 09:31pm)
hahahaha sorry dat gebeurt niet wink.gif wij rennen niet weg wij staan sterk met heel de kuip wij komen met altijd meer daarom kakerlaken,,je mag zelf wel op kankere vieze jood smile.gif laat je vriend maar in de steek


met welke hoolies loop jij mee dan?


v4l ofzo?
Member
Posts: 28,105
Joined: Jul 22 2006
Gold: 0.00
Sep 30 2008 12:12pm
rene vet jongen beetje stoer lopen doen op een gameforum

kansloos
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Sep 30 2008 12:14pm
Quote (Chlamydia @ Tue, Sep 30 2008, 07:38pm)
Yoyoyoyo

Het is the 'crip walk' of 'c walk' trouwens ^^


Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Shame on me btw!


sad.gif ie is meer dan 30kb



This post was edited by Demonsangel on Sep 30 2008 12:17pm
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Sep 30 2008 01:10pm
Quote (Pari @ Tue, Sep 30 2008, 06:12pm)
rene vet jongen beetje stoer lopen doen op een gameforum

kansloos


jij ziet jezelf als kansvol?

edit: je signature is te groot. als ik jou was zou ik em of kleiner maken of verwijderen
Quote
Total size of the images contained in your signature or avatar should not exceed 50 kilobytes for the avatar and 70 kilobytes for the signature. Offending images will be removed followed by a warning, if it continues rights to have a Signature and Avatar will be permanently removed.



Quote (Demonsangel @ Tue, Sep 30 2008, 06:14pm)
Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Shame on me btw!


sad.gif ie is meer dan 30kb


ken je em dan niet downgraden?

This post was edited by Hellskin on Sep 30 2008 01:12pm
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Sep 30 2008 01:51pm
Quote (Demonsangel @ Tue, 30 Sep 2008, 19:14)
Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Shame on me btw!


sad.gif ie is meer dan 30kb
=[

Fucking gifjes

Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold: 340.90
Oct 1 2008 02:54am
ff weer terug tekomen omdat ik wel een leven heb en ik niet op dit forum leef d8 en nacht zoals andere kinderen hier dat iedreen gewoon anoniem op het internet op van die kutformumpjes heel de dag: Alles kut enter, alles kut enter, alles kut enter, aah, heerlijk, alles kut enter,

komt miss bekend voor wink.gif,,,
maar ik zit vak x,en ja het is HEEL STOER JA om hier te posten smile.gif,,,
dit is tog een sup forum wink.gif? moet het hier over game gaan nerdje;)?
kom maar zou ik zegeen kanni smile.gif ga altijd wel een leuk vecht partijtje aan met e-nerds als jouw die leven op dit forum

This post was edited by reneisgoed1 on Oct 1 2008 02:54am
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Oct 1 2008 03:25am
Quote (Chlamydia @ Tue, Sep 30 2008, 09:51pm)
=[

Fucking gifjes


had je er ook geen van voeten alleen?
Iets met gele schoenen dacht ik xD
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Oct 1 2008 04:44am
Quote (reneisgoed1 @ Wed, 1 Oct 2008, 09:54)
ff weer terug tekomen omdat ik wel een leven heb en ik niet op dit forum leef d8 en nacht zoals andere kinderen hier dat iedreen gewoon anoniem op het internet op van die kutformumpjes heel de dag: Alles kut enter, alles kut enter, alles kut enter, aah, heerlijk, alles kut enter,

komt miss bekend voor wink.gif,,,
maar ik zit vak x,en ja het is HEEL STOER JA om hier te posten smile.gif,,,
dit is tog een sup forum wink.gif? moet het hier over game gaan nerdje;)?
kom maar zou ik zegeen kanni smile.gif ga altijd wel een leuk vecht partijtje aan met e-nerds als jouw die leven op dit forum


ok, e-hooligan.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev156789Next
Closed New Topic New Poll