ik ben nu slapen en ga morgen meteen uit bed douchen n shit en naar breda
dus wens me succes hehehe (behalve als ik toch kan concluderen dat mijn kansen bij meisje C verslechteren als ik meisje A bats)
ook ga ik tog ff vragen wat mijn matties ervan zouden vinden mocht ik meisje a batsen, zullen ze me een sletje vinden? of juist een playah dat ik haar met niet al te veel moeite zover heb gekregen..?
focken veel ethnische vragen gaan er zo gepaard met one night stand situaties van dit volume. JAJA IK HEB WOORDJES GELEERD @ SCHOOL LOL
btw die examenjaar moeilijk shit neem ik weer terug, ik heb dan wel lange dagen maar op mijn nieuwe school controleert men TOTAAALLL NIEETTT op huiswerk, dus gewoon 7 weken niks doen, 3 dagen nonstop leren voor de proefwerken en weer 7 weken onderuit!!! typish mijn leerstijl zegmaar olol.
LATER bitch.
http://www.youtube.com/watch?v=mmHLunmmZtwEGTE SLETJE, jaaajaa het is de laatse keer dat ik hem post.. maar hijs zo goed.. :|
ok en de stringetje op de kachel moest ik ook ff posten
http://www.youtube.com/watch?v=eZu_AuRqZ2U This post was edited by jekankermoeder on Sep 19 2008 07:42pm