Quote (Zompy @ Wed, 17 Sep 2008, 17:08)
Maar geen site suggesties, right?
Jawel, en daar zien we jouw rare threads over of er smilies moeten komen voor pijl omhoog en naar beneden. Geniale suggestie! TT Voor zompy.
Quote (Zompy @ Wed, 17 Sep 2008, 16:49)
Ik negeer ze omdat ze dom zijn of omdat ik weet dat je er weer mee gaat irritant doen.
Je zei zelf dat je probeerde te helpen. Ik vraag me af waarmee! Is dat zo raar?