d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Lonen Jobstudenten Be/nl > Heunk
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 17 2008 08:45am
Quote (Zompy @ Wed, 17 Sep 2008, 16:39)
Maar je hebt geen acces tot de site suggesties ofzo toch?


Er zijn mensen die daar niet hun hele vrije tijd aan opofferen.

Zompy, hoe oud ben jij? Dat is andermaal een serieuze vraag. Die andere negeer je toch.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Sep 17 2008 08:49am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, 17 Sep 2008, 16:45)
Er zijn mensen die daar niet hun hele vrije tijd aan opofferen.

Zompy, hoe oud ben jij? Dat is andermaal een serieuze vraag. Die andere negeer je toch.


Ik negeer ze omdat ze dom zijn of omdat ik weet dat je er weer mee gaat irritant doen.
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Sep 17 2008 08:59am
Hehehe, die laatste vraag kan je beter beantwoorden denk. Tenzij je wil dat iedereen je als 8-9 jaar inschat.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 17 2008 09:01am
Quote (Zompy @ Wed, 17 Sep 2008, 15:39)
Maar je hebt geen acces tot de site suggesties ofzo toch?


Ik kom overal waar ik wil. Donor XP fora (bestaan die nog?), donor fora, de hele meuk.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Sep 17 2008 09:08am
Quote (Chlamydia @ Wed, 17 Sep 2008, 16:59)
Hehehe, die laatste vraag kan je beter beantwoorden denk. Tenzij je wil dat iedereen je als 8-9 jaar inschat.


En dat vindt ik erg?

Quote (MilkAndCookies @ Wed, 17 Sep 2008, 17:01)
Ik kom overal waar ik wil. Donor XP fora (bestaan die nog?), donor fora, de hele meuk.


Maar geen site suggesties, right?
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Sep 17 2008 09:14am
Quote (Zompy @ Wed, 17 Sep 2008, 17:08)
Maar geen site suggesties, right?


Waarom zou hij niet bij site suggestions kunnen kijken?..
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 17 2008 09:14am
Quote (Zompy @ Wed, 17 Sep 2008, 17:08)
Maar geen site suggesties, right?


Jawel, en daar zien we jouw rare threads over of er smilies moeten komen voor pijl omhoog en naar beneden. Geniale suggestie! TT Voor zompy.

Quote (Zompy @ Wed, 17 Sep 2008, 16:49)
Ik negeer ze omdat ze dom zijn of omdat ik weet dat je er weer mee gaat irritant doen.

Je zei zelf dat je probeerde te helpen. Ik vraag me af waarmee! Is dat zo raar?
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Sep 17 2008 09:17am
Quote (Chlamydia @ Wed, Sep 17 2008, 02:59pm)
Hehehe, die laatste vraag kan je beter beantwoorden denk. Tenzij je wil dat iedereen je als 8-9 jaar inschat.
Volgens mij is hij van '94.

Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 17 2008 09:37am
Quote (Zompy @ Wed, 17 Sep 2008, 16:08)
Maar geen site suggesties, right?

Bestaat dat forum nog?

edit: jawel! Maarre, waarom zou ik daar ooit willen komen?

This post was edited by MilkAndCookies on Sep 17 2008 09:38am
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Sep 17 2008 09:42am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, Sep 17 2008, 05:37pm)
Bestaat dat forum nog?

edit: jawel! Maarre, waarom zou ik daar ooit willen komen?


Hij wil dat je niet komt! Je zou eens nee kunnen voten.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll