d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hallo Iedereen Uit Dutch Forum > Nee Ik Ben Niet .....................
Prev15678Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 2 2008 06:43am
Quote (M[o]nkey[115] @ Tue, 2 Sep 2008, 14:40)
en dat is het "standaard peuter gedrag"?
je hebt je er nogal in verdiept...

en ik wist niet dat peuters al engels konden.. No u?

ga anders met wubem in 1 bootje zitten.
die heeft ook zo'n beperkte visie..

in iedergeval geen telegraaf lezen heb ik wel begrepen..
maar dat kunnen peuters toch niet


Monkey, heb jij ooit het concept 'ironie' op school gehad? Of vond je dat je dat niet nodig had in je leven later? Dat laatste lijkt me het meest waarschijnlijk, want het is echt ongelooflijk wat jij allemaal getypt krijgt.

Ik hoop voor je dat je aan het trollen bent en ons al een tijdje in de zeik neemt. Zo niet, dan vind ik het, serieus waar, heel sneu voor je.
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,720.00
Sep 2 2008 06:47am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, Sep 2 2008, 02:43pm)
Monkey, heb jij ooit het concept 'ironie' op school gehad? Of vond je dat je dat niet nodig had in je leven later? Dat laatste lijkt me het meest waarschijnlijk, want het is echt ongelooflijk wat jij allemaal getypt krijgt.

Ik hoop voor je dat je aan het trollen bent en ons al een tijdje in de zeik neemt. Zo niet, dan vind ik het, serieus waar, heel sneu voor je.


iedereen die ik niet mag neem ik in de zeik,
dus dat kan wel kloppen ja.

en wat jij vindt kan mij ECHT niks schelen,
ik weet NIET hoe ik dat getypt krijg
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 2 2008 06:48am
Quote (M[o]nkey[115] @ Tue, 2 Sep 2008, 14:47)
iedereen die ik niet mag neem ik in de zeik,
dus dat kan wel kloppen ja.

en wat jij vindt kan mij ECHT niks schelen,
ik weet NIET hoe ik dat getypt krijg


Is dit een poging om mijn spelling te verbeteren?
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 2 2008 06:48am
Quote (M[o]nkey[115] @ Tue, 2 Sep 2008, 12:40)
en dat is het "standaard peuter gedrag"?
je hebt je er nogal in verdiept...

en ik wist niet dat peuters al engels konden.. No u?

ga anders met wubem in 1 bootje zitten.
die heeft ook zo'n beperkte visie..

in iedergeval geen telegraaf lezen heb ik wel begrepen..
maar dat kunnen peuters toch niet

NEE JIJ DAN.
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,720.00
Sep 2 2008 07:13am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, Sep 2 2008, 02:48pm)
Is dit een poging om mijn spelling te verbeteren?


nee, ik probeer de meest simpele ziel te laten zien waar ik de woorden vandaan haal.
maar blijkbaar had ik mooie kleurtjes moeten gebruiken voor onze peuters.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 2 2008 07:18am
Quote (M[o]nkey[115] @ Tue, 2 Sep 2008, 15:13)
nee, ik probeer de meest simpele ziel te laten zien waar ik de woorden vandaan haal.
maar blijkbaar had ik mooie kleurtjes moeten gebruiken voor onze peuters.


Ik schrok al.

Even serieus, Monkey, vind jij zelf ook niet dat je soms een beetje ondoordachte dingen zegt?
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Sep 2 2008 07:27am
Quote (M[o]nkey[115] @ Tue, Sep 2 2008, 03:13pm)
nee, ik probeer de meest simpele ziel te laten zien waar ik de woorden vandaan haal.
maar blijkbaar had ik mooie kleurtjes moeten gebruiken voor onze peuters.


Zie, nu doe je het weer.
Ik noem jou een peuter en je begint iedereen een peuter te noemen.
Er is echt deftig iets mis met jou.
Member
Posts: 4,888
Joined: Jul 20 2008
Gold: 1.80
Sep 2 2008 07:30am
Quote (Demonsangel @ Tue, 2 Sep 2008, 14:27)
Zie, nu doe je het weer.
Ik noem jou een peuter en je begint iedereen een peuter te noemen.
Er is echt deftig iets mis met jou.


"Mama!!! hij wijst naar mij icon_argue.gif ", "Wie?, Ja HIJ daar <Wijzende vinger>"
"Zie je nou doet ie et weer!"
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Sep 2 2008 08:46am
Monkey, geloof jij in God of zo?
Je lult net zo waterdicht als een willekeurige Jehova.
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,720.00
Sep 2 2008 11:09am
Quote (WemyNM @ Tue, Sep 2 2008, 04:46pm)
Monkey, geloof jij in God of zo?
Je lult net zo waterdicht als een willekeurige Jehova.


haha,
net je cloon wubem met ze telegraaf..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678Next
Closed New Topic New Poll