Quote (Wuben[NM] @ Tue, Sep 2 2008, 02:43pm)
Monkey, heb jij ooit het concept 'ironie' op school gehad? Of vond je dat je dat niet nodig had in je leven later? Dat laatste lijkt me het meest waarschijnlijk, want het is echt ongelooflijk wat jij allemaal getypt krijgt.
Ik hoop voor je dat je aan het trollen bent en ons al een tijdje in de zeik neemt. Zo niet, dan vind ik het, serieus waar, heel sneu voor je.
iedereen die ik niet mag neem ik in de zeik,
dus dat kan wel kloppen ja.
en wat jij
vindt kan mij ECHT niks schelen,
ik weet NIET hoe ik dat
getypt krijg