d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Blizzard 1 - Hellskin 0 > Voor Iedereen Die Niet Van Diablo Houd!
Prev1567
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 2 2008 02:03pm
Quote (CpTJenJen @ Tue, 2 Sep 2008, 22:00)
nou, half diablospelend europe zou er een moord of 5 voor over hebben schat ik zo ( mompelt iets met addict's )


Hellskin had mooie spullen, maar geen one-of-a-kind ding dat iedereen wil.

Quote (Hellskin @ Tue, 2 Sep 2008, 22:00)
zelfmoord om een spelletje lijkt me ook stug.


toch gebeurt het

Ik betwijfel of het spel de veroorzaker was. Hoogstens de spreekwoordelijke druppel.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Sep 2 2008 02:07pm
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 2 Sep 2008, 21:03)
Ik betwijfel of het spel de veroorzaker was. Hoogstens de spreekwoordelijke druppel.


ja dit ben ik wel met je eens..
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 2 2008 03:01pm
Quote (CpTJenJen @ Tue, 2 Sep 2008, 20:18)
dat heet jaloezie dennis.. jij had alles wat hij ooit wilde hebben.. maar weet dat hij het nooit zal krijgen


jaaaaa dat heb ik wel vaker gezien ^^^^

dat jaloezie gedoe ^
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1567
Add Reply New Topic New Poll