☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Het Grote Gewicht Topic > Aka Dwergwerp Topic.
Prev
1
5
6
7
8
9
23
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 5083
Replies: 229
Track Topic
MorphX
Member
Posts: 7,178
Joined: Feb 10 2005
Gold
:
0.00
#61
Aug 27 2008 08:47am
Quote (JurK. @ Wed, Aug 27 2008, 09:33am)
76 kilo rauwe spieren
ik wil wel gooien
nou ikke 90kg, die van mij zijn niet rauw, maar gekookt.
die van Hellskin zijn gegrild en die van Wuben gepocheerd.
Hellskin
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold
:
100.00
#62
Aug 27 2008 08:49am
Quote (MorphX @ Wed, Aug 27 2008, 02:47pm)
nou ikke 90kg, die van mij zijn niet rauw, maar gekookt.
die van Hellskin zijn gegrild en die van Wuben gepocheerd.
ik heb dikke spicy hothellskinwings
Wuben_NM
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold
:
224.00
#63
Aug 27 2008 09:15am
Ik ben medium rare met knoflookboter.
Hellskin
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold
:
100.00
#64
Aug 27 2008 09:19am
Back on topic:
Quote (ReadyAimFire @ Tue, Aug 26 2008, 05:02pm)
1,67 52kg
Daar kan je het wel mee doen dacht ik zo
Leading offer.
Demonsangel
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold
:
16.93
#65
Aug 27 2008 09:21am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, Aug 27 2008, 05:15pm)
Ik ben medium rare met knoflookboter.
Is dat saignant?
Zo ja, RAWR!
sK_Kabouter
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold
:
116.00
#66
Aug 27 2008 09:56am
Quote (Chlamydia @ Tue, 26 Aug 2008, 21:05)
Jonguh boem!
ps; kijk die sukkel van een ruub eens haha:
http://homepage.uvt.nl/~s245619/
Toch mooie foto's
Hellskin
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold
:
100.00
#67
Aug 27 2008 10:07am
Quote (sK_Kabouter @ Wed, Aug 27 2008, 03:56pm)
Toch mooie foto's
vooral de foto's onder tiengemeten
MilkAndCookies
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold
:
11.33
#68
Aug 27 2008 10:13am
Wie is dat?
Hellskin
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold
:
100.00
#69
Aug 27 2008 10:24am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, Aug 27 2008, 04:13pm)
http://homepage.uvt.nl/~s245619/photos/serie%2003%20Oostenrijk/Oostenrijk016.jpg
Wie is dat?
als dat ruben is pleur ik van m'n stoel van het lachen
edit: als dit ruben is en je post dit zonder zijn toestemming is het een personal attack.
This post was edited by Hellskin on Aug 27 2008 10:25am
cranium-sf
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold
:
201,508.60
#70
Aug 27 2008 10:29am
dit topic heeft me toch wel ff nieuwschieriggemaakt aangezien ik in geen 2 jaar op de weegschaal ben gaan staan
heb het dan toch maar eens gedaan en het gaf 66 aan
e: ff bij vermelden hoe groot ik ben
laatst was het 78 , heb geen plotse groeispurt gehad dus neem ik aan dat het nog daar rond ligt
This post was edited by cranium-sf on Aug 27 2008 10:30am
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
5
6
7
8
9
23
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact