d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > I Challenge You, Kanni > Hyperbeam!
Prev15678910Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 25 2008 11:25am
Quote (MilkAndCookies @ Mon, 25 Aug 2008, 19:24)
Mijn neef is homo, zelfs mijn moeder praat er iedere keer over op verjaardagen e.d.

Typisch geval van waar je neef je nicht is.

This post was edited by Wuben[NM] on Aug 25 2008 11:26am
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 25 2008 11:26am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 25 Aug 2008, 17:25)
Typisch geval van waar je neef je nicht is.


Oh, oke.

Waar is kanni in deze topic?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 25 2008 11:27am
Quote (MilkAndCookies @ Mon, 25 Aug 2008, 19:26)
Oh, oke.

Waar is kanni in deze topic?


Die had een overkill van foto's van zichzelf gezien. Kankermietje.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 25 2008 11:32am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, Aug 25 2008, 05:14pm)
Als je bang bent, kan je toch nog steeds kiezen hoe je je gedraagt? Ik heb het niet over panieksituaties.


je wilt het niet begrijpen.


Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 25 2008 11:34am
Quote (Hellskin @ Mon, 25 Aug 2008, 19:32)
je wilt het niet begrijpen.


Ik til vandaag mijn postgemiddelde op als een dolle. Vandaar het volgende verzoek: maak je punt duidelijk in een lange post. Dan lees ik het op mijn gemak door.
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Aug 25 2008 11:35am
Quote (Hellskin @ Mon, 25 Aug 2008, 18:32)
je wilt het niet begrijpen.
In jouw voorbeeld is degene bang voor de consequentie van zijn actie, terwijl hij wel achter de actie staat.

Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 25 2008 11:43am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, Aug 25 2008, 05:34pm)
Ik til vandaag mijn postgemiddelde op als een dolle. Vandaar het volgende verzoek: maak je punt duidelijk in een lange post. Dan lees ik het op mijn gemak door.


ik moet weer aan het werk. helaas

Quote
In jouw voorbeeld is degene bang voor de consequentie van zijn actie, terwijl hij wel achter de actie staat.


achter welke actie staat hij. Hij is homo en durft daar niet voor uit te komen.

This post was edited by Hellskin on Aug 25 2008 11:44am
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 25 2008 11:58am
Word dit het "Ik ken iemand die homo is" topic?

Na al dat gebrabbel langs alle kanten zie ik het bos niet meer door de bomen. : /
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Aug 25 2008 11:59am
Quote (Hellskin @ Mon, 25 Aug 2008, 18:43)
achter welke actie staat hij. Hij is homo en durft daar niet voor uit te komen.
"actie" = "het homo zijn".

Quote (Demonsangel @ Mon, 25 Aug 2008, 18:58)
Na al dat gebrabbel langs alle kanten zie ik het bos niet meer door de bomen. : /
Gewoon bij het buitenste boompje beginnen met hakken ^^


This post was edited by Chlamydia on Aug 25 2008 12:00pm
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 25 2008 01:53pm
Zo hij is weer open.

Quote (Demonsangel @ Mon, Aug 25 2008, 05:58pm)
Word dit het "Ik ken iemand die homo is" topic?

Na al dat gebrabbel langs alle kanten zie ik het bos niet meer door de bomen. : /


nee het gaat om jezelf niet kunnen zijn.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678910Next
Closed New Topic New Poll