Quote (Kanni @ Wed, Aug 20 2008, 09:05pm)
HEY MONKEY
Zeg dan toch gewoon: 'Ik kan mijn stelling niet onderbouwen want ik weet niet waarover ik het heb.'
Dat lijkt me veel minder moeite dan al dat rond de pot draaien.
Het maakt verder toch ook weinig uit.
ik had mijn stelling al onderbouwd in post #16,
maar iedereen in nederland is tegenwoordig dyslectisch,
en dat valt ook op dit forum te merken..
Quote (Chlamydia @ Wed, Aug 20 2008, 09:05pm)
Ik kan echt een soort van wanhopig en moedeloos worden van Aapje, niet normaal.
anders kom jij even de hoek omkijken
This post was edited by M[o]nkey[115] on Aug 20 2008 01:40pm