d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Zijn Er Goede Nederlandse Clans? > Ik Zoek Er 1
Prev15678915Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 5 2008 01:04pm
ik heb 2 natte kussenende meisje in me sig want ik ben stoer.
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Aug 5 2008 01:05pm
ik heb geen sig en 90% warn hoe stoer ben ik nu!
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 5 2008 01:08pm
cool.gif

EDIT

Quote
2 Members: edujackass, Porn[Star]



AWHHAHAHAHAAAA DIE VRIENDIN VAN THEDUTCHOOOLIGAN

This post was edited by edujackass on Aug 5 2008 01:09pm
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 5 2008 01:11pm
Quote (Snielsje @ Tue, 5 Aug 2008, 19:01)
eeej kap is,
jullie ideaal is iemand af te kraken ofzo?
nou vet stoer zijn jullie..

kijk waar de topic overgaat..
ga daar is serieus op in.

tuurlijk kan je wel is commentaar hebben maar zovaak
als jullie dat als een stoere grote groep doen is niet normaal.


Houd je bek!
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 5 2008 01:12pm
Jo, Snielsje: als je toch zo grote bek hebt kom dan is naar antwerpen dak op uwe grote teut sla
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 5 2008 01:18pm
Quote

edujackass
Banned
Joined: 15 Jul 2007
My Posts
Location: ҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉
Posted: Mon Jun 30, 2008 1:19 am    Post subject:   

--------------------------------------------------------------------------------

i have spent more hours playing this game than ive spent behind television.


Wat heb je nu weer zitten uitspoken?
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Aug 5 2008 01:21pm
Quote (Kanni @ Tue, Aug 5 2008, 07:12pm)
Jo, Snielsje: als je toch zo grote bek hebt kom dan is naar antwerpen dak op uwe grote teut sla


echt een kansloos figuur ben jij , beetje wat blacklist heeft gezegd weer herhalen laat het lekker rusten
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 5 2008 01:52pm
Quote (Demonsangel @ Tue, 5 Aug 2008, 21:18)
Wat heb je nu weer zitten uitspoken?


doe is gtfo van mijn andere forums ;DD
er is al een thousand man march bezig voor mijn unb&
er is atm ook iemand die heeft een andere gast opgelicth voor een 300 dollar laptop en die krijgt alleen een scammer tag en ik was gebanned voor template wreckage (heelveel quoten zodat de template kapot gaat en al de knoppen verschuiven) en nu is iedereen boos omdat die gast niet gebanned word en ik wel terwijl ik tog wel de hele spirit van die put van de faal was zegmaar...(+king of troll xDD) oja en de baas van deze site is niet zo vriendelijk over die andere site in verband met het programma wat de baas van deze site verkoopt.. dus als je de naam noemt krijg je een dikke ip ban niet doen dus lol.
maar ik heb nog 700 hmm.. PROX***** ips dus ik blijf nog ff lurken met andere accounts ik ben nu josh91 bijv, me post style veranderd en een ander accent+leeftijd aangenomen en nu herkennen ze me niet meer.

en @ XEPOO
ik heb een vraagje in verband met mijn ftp server, aangezien ik niet kan pmen en je msn kwijt ben (lel)
ok, ik heb een ftp server bij tele2 waar ik ook via html kan komen langs deze site
http://home.tele2.nl/pwnage/
nu wil ik daar een plaatje opzetten en mensen daarnaar linken zodat ik hun persoonlijke *P addres kan krijgen
hoe doe ik zon soort log dinges op mijn ftp zetten zodat hij in het html gedeelte verschijnt? ;(
atm gebruik het maar heel af en toe als usb stick

This post was edited by edujackass on Aug 5 2008 01:55pm
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Aug 5 2008 01:52pm
Quote (Snielsje @ Tue, Aug 5 2008, 07:01pm)
eeej kap is,
jullie ideaal is iemand af te kraken ofzo?
nou vet stoer zijn jullie..

kijk waar de topic overgaat..
ga daar is serieus op in.

tuurlijk kan je wel is commentaar hebben maar zovaak
als jullie dat als een stoere grote groep doen is niet normaal.


jij hebt ook een grote bek tegen mensen dus stfu
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 5 2008 01:59pm
Quote (edujackass @ Tue, Aug 5 2008, 09:52pm)
doe is gtfo van mijn andere forums ;DD
er is al een thousand man march bezig voor mijn unb&
er is atm ook iemand die heeft een andere gast opgelicth voor een 300 dollar laptop en die krijgt alleen een scammer tag en ik was gebanned voor template wreckage (heelveel quoten zodat de template kapot gaat en al de knoppen verschuiven) en nu is iedereen boos omdat die gast niet gebanned word en ik wel terwijl ik tog wel de hele spirit van die put van de faal was zegmaar...(+king of troll xDD) oja en de baas van deze site is niet zo vriendelijk over die andere site in verband met het programma wat de baas van deze site verkoopt.. dus als je de naam noemt krijg je een dikke ip ban niet doen dus lol.
maar ik heb nog 700 hmm.. PROX***** ips dus ik blijf nog ff lurken met andere accounts ik ben nu josh91 bijv, me post style veranderd en een ander accent+leeftijd aangenomen en nu herkennen ze me niet meer.


dude ik zat daar eeuwen voor u xD
had gwn gezien dat je OTI was, maandje op vakantie en dan had je het gelapt tongue.gif
Als je naam van site typt dan krijg je gwn ***jes
over leeftijd: stay da fuck out 18+ or reportz d-lol.gif

This post was edited by Demonsangel on Aug 5 2008 02:00pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678915Next
Add Reply New Topic New Poll