d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Beste M[o]nkey[115]
Prev15678Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jul 31 2008 03:29pm
Quote (sK_Kabouter @ Thu, 31 Jul 2008, 18:06)
Eduard sad.gif


edit: M[o]nkey[115] werd jij geen tuinman?


dat was badboydeghaksteee
Banned
Posts: 647
Joined: Jul 14 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jul 31 2008 04:48pm
Quote (edujackass @ Thu, Jul 31 2008, 09:29pm)
dat was badboydeghaksteee


Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,720.00
Aug 2 2008 12:23am
Quote (Hellskin @ Thu, Jul 31 2008, 07:12pm)
goede beslissing maar om de verkeerde reden.

ruben is ondanks dat het vaak een eikel is alles behalve dom.


Een: "welles, Nietes spelletje"
Vind ik dom voor volwasse mensen..
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 2 2008 03:05am
Quote (M[o]nkey[115] @ Sat, Aug 2 2008, 06:23am)
Een: "welles, Nietes spelletje"
Vind ik dom voor volwasse mensen..


ik vind dit toch een hele kortzichtige opmerking:

Quote
sorry, ik ga hier niet meer op in, jullie zijn TE dom voor mijn doen.


This post was edited by Hellskin on Aug 2 2008 03:06am
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,720.00
Aug 2 2008 03:15am
Quote (Hellskin @ Sat, Aug 2 2008, 11:05am)


alsof ik mee ga doen aan een kinderachtig spelletje van "welles, nietes"
sorry maar dat is TE dom voor woorden...

en met 40% warn (ruben) ben je niet erg slim bezig...
maja, zal ook wel met die kinderachtigheid te maken hebben.
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Aug 2 2008 03:15am
eens
Member
Posts: 2,231
Joined: Jul 7 2007
Gold: 3,121.00
Aug 2 2008 05:02am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Jul 31 2008, 10:12am)
Hokjesgeest.



Ik merkte slechts op dat jouw redenering omgekeerd was. Dat is hij namelijk nog steeds. Jeweett, paard = dier, dier = paard shit.



dat heet een cirkelredenering vriend..
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Aug 2 2008 05:12am
Quote (M[o]nkey[115] @ Sat, 2 Aug 2008, 07:23)
Een: "welles, Nietes spelletje"
Vind ik dom voor volwasse mensen..


kan heel leuk zijn hoor
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 2 2008 05:17am
Quote (M[o]nkey[115] @ Sat, 2 Aug 2008, 11:15)
alsof ik mee ga doen aan een kinderachtig spelletje van "welles, nietes"
sorry maar dat is TE dom voor woorden...

en met 40% warn (ruben) ben je niet erg slim bezig...
maja, zal ook wel met die kinderachtigheid te maken hebben.


Ten eerst was het geen "welles, nietes". Aangezien jij gewoon niet doorhad dat hij een grap maakte. Je probeert je er nu onder vandaan te praten, maar ach.

Over die 40%: denk je nou echt dat mensen serieus wat geven om warn? Eerst ook al dat ik geen vrienden heb in mijn profiel en nu dit. Zal ik anders wat over jouw n00b-join-date zeggen? Raak ik je dan in het diepst van je e-hart?



Quote (CaGeMaN @ Sat, 2 Aug 2008, 13:02)
dat heet een cirkelredenering vriend..

Nee, dat heet het niet. Weer een random die denkt dat hij even een slimme opmerking kan maken. Je doet je naam eer aan.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 2 2008 06:47am
Wat is er mis met 40% warn?: (
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678Next
Closed New Topic New Poll