Quote (Kanni @ Tue, Aug 26 2008, 11:59am)
Ik vind LAX niet zo heel boeiend.
Zeker wel luisterbaar!
Quote (Ajneu @ Mon, Aug 25 2008, 10:07pm)
hey jongens bedankt vor posting ....
ik heb nog noit nederlands hiphop gehoort omdat ik ( jammer !!!! ) met 5 na duitsland getrokken ben ... darom is mij nederlands niet echt goed

maar als ik hier met school klar ben kom ik toch terug
ik probeer gewoon maar en betje mijn nederlands een betje opteknappen daroom seg het maar als ik iets voud schrijv aub !
bedankt
aj
Download 'Opgezwolle - Eigen wereld' maar om mee te beginnen. Vergelijk het met de duitse hiphop en vertel me maar wat je beter vind.
Quote (Kanni)
http://www.youtube.com/watch?v=Pg8hgYHQov0
Fock, waar ken ik die beat nog meer van?
This post was edited by JWT on Aug 26 2008 10:07am