d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > We Hebben Members Nodig > Lees Dit !!!
Prev15678911Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Jul 10 2008 02:00pm
Ahja, was D2 allang weer vergeten man.

Ik kom wel even online hehe. laugh.gif
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Jul 10 2008 02:02pm
nou Omg-pvp tegen Bright?

of wat beetje grote praatjes kom maar

scnl pm me
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jul 10 2008 02:47pm
Quote (Snielsje @ Thu, 10 Jul 2008, 22:02)
nou Omg-pvp tegen Bright?

of wat beetje grote praatjes kom maar

scnl pm me


nonladders is voor mensen zonder leven happy.gif

grapje

ik heb alles bekant verkocht dus onmogelijk..
Member
Posts: 2,941
Joined: Jan 5 2007
Gold: 9,420.00
Jul 10 2008 02:57pm
Tegen Wess is het altijd leuk dueleren. dunno wat voor chars hij nu heeft. maar de chars die hij paar jaar geleden had waren zeer goed.

Hoor het nog wel Wess.
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Jul 10 2008 03:23pm
Quote (LaZoRr @ Thu, 10 Jul 2008, 22:57)
Tegen Wess is het altijd leuk dueleren. dunno wat voor chars hij nu heeft. maar de chars die hij paar jaar geleden had waren zeer goed.

Hoor het nog wel Wess.


als zie wa jij use ,ben je rap tevreden en zal je rap zegge dat iets goed is
Member
Posts: 2,941
Joined: Jan 5 2007
Gold: 9,420.00
Jul 10 2008 03:27pm
wat GEBRUIK ik dan allemaal. je weet niet eens wat ik heb. en zoals ik jouw zie ben jij nogal egocentrisch. jij denk dat je bij de top hoort. droom lekker verder.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jul 10 2008 03:37pm
Quote (CpTJenJen @ Thu, 10 Jul 2008, 20:18)
hahaha geef mij een char met hoto 32 en mara 22 en rest van je "goede shit" maar dan in mindere versie en ik zal je eens laten zien dat die 8 res geen kont uitmaakt jij LUTSER


Ga toch weg met je GS reaguurder praatjes, lutser ^^

Weer een fijne topic.

This post was edited by uNoTopia on Jul 10 2008 03:37pm
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Jul 10 2008 03:52pm
Quote (Snielsje @ Thu, 10 Jul 2008, 22:02)
nou Omg-pvp tegen Bright?

of wat beetje grote praatjes kom maar

scnl pm me


Zit Mike ook in omg-pvp? Spreek hem laatste tijd nog maar weinig, zeg maar maar dat Slet 'hoi hoer' zegt. :>

en Blacklist, wat voor char speel je en wat voor eq heb je?

Mart
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Jul 10 2008 04:00pm
Quote (Baklap @ Thu, 10 Jul 2008, 23:52)
<DIV class="quote1">Quote (Snielsje @ Thu, 10 Jul 2008, 22:02)</DIV><DIV class="quote2">nou Omg-pvp tegen Bright?

of wat beetje grote praatjes kom maar

scnl pm me</DIV>

Zit Mike ook in omg-pvp? Spreek hem laatste tijd nog maar weinig, zeg maar maar dat Slet 'hoi hoer' zegt. :>

en Blacklist, wat voor char speel je en wat voor eq heb je?

Mart


bvc en licht soso en zal je een voor beeld geven men bvc zen inv zit vol met 322s en 2o/5s en 3 19 20s en soso inv 4x sks kan zo voort doen
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Jul 10 2008 04:01pm
Quote (blacklist @ Fri, 11 Jul 2008, 00:00)
<DIV class="quote1">Quote (Baklap @ Thu, 10 Jul 2008, 23:52)</DIV><DIV class="quote2"><DIV class="quote1">Quote (Snielsje @ Thu, 10 Jul 2008, 22:02)</DIV><DIV class="quote2">nou Omg-pvp tegen Bright?

of wat beetje grote praatjes kom maar

scnl pm me</DIV>

Zit Mike ook in omg-pvp? Spreek hem laatste tijd nog maar weinig, zeg maar maar dat Slet 'hoi hoer' zegt. :>

en Blacklist, wat voor char speel je en wat voor eq heb je?

Mart</DIV>

bvc en licht soso en zal je een voor beeld geven men bvc zen inv zit vol met 322s en 2o/5s en 3 19 20s en soso inv 4x sks kan zo voort doen


en goede hammer heb ik ook
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678911Next
Closed New Topic New Poll