d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ben Onverslagen In Duels Ladder Vs Nlers > Iemand Een Duel Vs Mij Nu Het Nog Kan?
Prev15678926Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Jun 19 2008 08:39am
Quote (muizenscheet @ Thu, 19 Jun 2008, 15:31)
als je east speelt
kom eens hallo zeggen

edit
en cranium eet je op als een ontbijtkoekje biggrin.gif


nou, zal wel n leuk duel worden dan smile.gif

ik wacht nog tot ie me terug pmed hij heeft me uitgedaagt en ik heb em gpmed.

btw ik ben nog steeds open voor uitdagingen hoor gozers smile.gif

This post was edited by DuffmanX on Jun 19 2008 08:40am
Member
Posts: 7,364
Joined: Feb 17 2006
Gold: 175.00
Jun 19 2008 08:41am
Quote (DuffmanX @ Thu, 19 Jun 2008, 10:39)
nou, zal wel n leuk duel worden dan smile.gif

ik wacht nog tot ie me terug pmed hij heeft me uitgedaagt en ik heb em gpmed.


ken je KniIixxX? aka jona?
hij eet je ook biggrin.gif

profiel: http://forums.d2jsp.org/user.php?i=185722
bijna iedereen in fg2 is redelijk geil.
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Jun 19 2008 08:43am
Quote (muizenscheet @ Thu, 19 Jun 2008, 15:41)
ken je KniIixxX? aka jona?
hij eet je ook biggrin.gif

profiel: http://forums.d2jsp.org/user.php?i=185722
bijna iedereen in fg2 is redelijk geil.


stuur em maar deze link, ik duel graag met em.

This post was edited by DuffmanX on Jun 19 2008 08:43am
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jun 19 2008 09:00am
Quote (DuffmanX @ Wed, 18 Jun 2008, 22:09)
beste van de nederland... als je de topic title zou hebben geleest of de rest van de topic zou je weten dat ik daar probeer achter te komen, daarom heb ik deze topic gemaakt
als niemand me beat heeft me blijkbaar niet zo veel moeite gekost...

Waarom val je altijd terug op je geweldige prestaties wat betreft het spelen van een computerspel? Daar ging het helemaal niet om.

Quote (DuffmanX @ Wed, 18 Jun 2008, 22:09)
en ja  ik ben trots want
ik ben pedofiel
en een slachtoffer van verkrachting
en waarom?
nou. euhm..  omdat ik nederlanders uitdaag?  my mistake i guess.

De situatie die Wuben schetste, maakte duidelijk dat je wellicht een heel onrealistische kijk hebt op de wereld. Voor alle duidelijk: met 'wereld' bedoel ik niet 'Diablo II'.
Toch jammer dat je niet op een serieuze manier kan praten over alles dat niet met Diablo heeft te maken, en niet anders dan op een serieuze manier kan praten wat betreft Diablo.

Quote (DuffmanX @ Wed, 18 Jun 2008, 22:09)
imo je hebt je statement duidelijk gemaakt.  je vind me n zielig mannetje
thx,  ik accepteer nu graag uitdagingen.

Klinkt misschien ongeloofwaardig, maar het was niet eens mijn bedoeling om dat zo duidelijk te maken.

Nerd.
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Jun 19 2008 09:09am
Quote (Kanni @ Thu, 19 Jun 2008, 16:00)
Klinkt misschien ongeloofwaardig, maar het was niet eens mijn bedoeling om dat zo duidelijk te maken.

Nerd.


aplaus graag.
leuk commentaar, helaas begrijp jij nog steeds niet dat ik deze topic alleen gemaakt hebt om fanatieke nederlandse diablo spelers de kast uit te jagen.
ik schenk verder geen aandacht aan spam in deze topic.
wil je zo nodig verder discussieren, maak een topic aan en geef me de link. maar aub niet in mijn topic.


Helskin. thx voor de fun duels smile.gif mooie bowa.

ik ben nog steeds uitdaagbaar. laat maar wat van je horen smile.gif

en toast, mijn excusus, we waren idd bezig maar ze waren undecided ik herriner et me nu. als je n duel wilt afmaken pm me. ik ben beschikbaar. smile.gif


t4d jaZzie

This post was edited by DuffmanX on Jun 19 2008 09:25am
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Jun 19 2008 09:25am
nou kom maar als je persee wil duelle =)

pm me maar
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Jun 19 2008 09:32am
Quote (Snielsje @ Thu, 19 Jun 2008, 16:25)
nou kom maar als je persee wil duelle =)

pm me maar


Pmed smile.gif



Update:

Cranium (pending)

Gewonnen:

8460 3-2
Malakaz 5-0
Burrower 1-0
ReadyAimFire 5-0
JaZzie 5-0


Verlorden:

This post was edited by DuffmanX on Jun 19 2008 09:33am
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jun 19 2008 09:33am
Quote (DuffmanX @ Wed, 18 Jun 2008, 19:47)

en laat n berichtje achter.


In de race om het board op te schonen, vraag je aan Wuben een berichtje achter te laten.

Epic fail.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jun 19 2008 09:36am
Quote (DuffmanX @ Thu, 19 Jun 2008, 17:09)
aplaus graag.
leuk commentaar, helaas begrijp jij nog steeds niet dat ik deze topic alleen gemaakt hebt om fanatieke nederlandse diablo spelers de kast uit te jagen.
ik schenk verder geen aandacht aan spam in deze topic.
wil je zo nodig verder discussieren, maak een topic aan en geef me de link. maar aub niet in mijn topic.

Ach, ach. Je vroeg er zelf om met je 'ik ben geweldig want ik ben onverslagen in Diablo'-houding.
Ik vrees dat een niet Diablo gerelateerde discussie met jou haast onmogelijk is.
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Jun 19 2008 09:41am
Quote (DuffmanX @ Thu, 19 Jun 2008, 15:36)
Gast als je me wilt uitdagen, doe het dan op een normale manier?    1-1 grapjas  k heb je nog nooit geduelt.
wil je?  vraag me gerust.  mijn Pm is gestuurt.  negeer je hem? zie ik dat als een dodge.


Hahaha, lees pagina één, idioot..

This post was edited by Toasts on Jun 19 2008 09:43am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678926Next
Closed New Topic New Poll