Quote (Tha_Axid @ Wed, 28 May 2008, 18:01)
loser, noem jezelf op dit forum dan ook eric en niet zon uber lange wannebe wannebe laag niveau loser naam
Tha_Axid
wannabe laag niveau loser naam, haha
ik gebruik BadBoyDeGekste al sinds dat ik 12 was en jij denkt omdat een Tha_Axid op jsp, een nerd, een sukkel"tje" beweerd dat mijn nick een loser naam is ik hem verander?
ga lekker ergens anders huilen kiendje
Quote (�?NNI @ Wed, 28 May 2008, 11:12)
Genomineerd voor meest homoseksuele opmerking van het jaar.
na die in jouw sig ofc..
This post was edited by BadBoyDeGekste on May 28 2008 05:55pm