d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Dè Zomerhit Van 2008
Prev15678911Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
May 28 2008 11:25am
Leuk hier weer.
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
May 28 2008 02:58pm
Quote (�?NNI @ Wed, 28 May 2008, 11:12)
Genomineerd voor meest homoseksuele opmerking van het jaar.


Gecombineerd met de signature van Wuben[NM] zeker een finaleplaats waard.
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
May 28 2008 03:16pm
Quote (Ov2rkill @ Wed, 28 May 2008, 19:25)
Leuk hier weer.


dolletjes
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
May 28 2008 05:53pm
Quote (Tha_Axid @ Wed, 28 May 2008, 18:01)
loser, noem jezelf op dit forum dan ook eric en niet zon uber lange wannebe wannebe laag niveau loser naam


Tha_Axid

wannabe laag niveau loser naam, haha

ik gebruik BadBoyDeGekste al sinds dat ik 12 was en jij denkt omdat een Tha_Axid op jsp, een nerd, een sukkel"tje" beweerd dat mijn nick een loser naam is ik hem verander?

ga lekker ergens anders huilen kiendje

Quote (�?NNI @ Wed, 28 May 2008, 11:12)
Genomineerd voor meest homoseksuele opmerking van het jaar.


na die in jouw sig ofc..

This post was edited by BadBoyDeGekste on May 28 2008 05:55pm
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 70%
May 28 2008 06:08pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, May 28 2008, 11:53pm)
na die in jouw sig ofc..


HET GRAS MOET GEMAAID WORDEN!
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
May 29 2008 01:02am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 27 May 2008, 23:53)
haha wat ben jij een sukkel je doet het gewoon weer

maar je laat me wel lachen irl bedankt, boy..

jij noemde jezelf een boy, schat.

owja ik heet nog altijd Eric en niet BadBoyDeGekste en als je me "Ericje" wilt noemen moet je dat maar eerst verdienen.


Je reageert wel erg selectief. De rest van mijn post zat genialer in elkaar.

Overigens ben je voor mij wel Ericje. Me dunkt dat ik dat nu wel verdiend heb.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
May 29 2008 06:24am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 29 May 2008, 08:02)
Je reageert wel erg selectief. De rest van mijn post zat genialer in elkaar.

Overigens ben je voor mij wel Ericje. Me dunkt dat ik dat nu wel verdiend heb.


niet echt

verkleinen d houd in dat ik kleiner ben dan jij laten we zeggen in massa dus als jij een groottere omvang hebt dan mij, dan mag je me nog steeds Eric noemen.

Quote (dzigibau @ Thu, 29 May 2008, 01:08)
HET GRAS MOET GEMAAID WORDEN!


nadat je moeder me gepijpt heeft

This post was edited by BadBoyDeGekste on May 29 2008 06:25am
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
May 29 2008 06:38am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, May 29 2008, 02:24pm)
niet echt

verkleinen d houd in dat ik kleiner ben dan jij laten we zeggen in massa dus als jij een groottere omvang hebt dan mij, dan mag je me nog steeds Eric noemen.
Eeehhhhhhh.........................


Right.

Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
May 29 2008 07:04am
Quote (Flatulence @ Thu, 29 May 2008, 14:38)
Eeehhhhhhh.........................


Right.

Wat BadBoyDeGekste probeert te zeggen, is dat hij een penisvergroting overweegt.

Duidelijk.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
May 29 2008 07:18am
boy, ik huil tog niet net als jij, tegen andere mensen dat ze me anders moeten noemen dan ik mezelf noem.
iedereen mag zelf weten hoe ze mij noemen, ze hoeven mij egt niet bij mn voornaam te noemen
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678911Next
Add Reply New Topic New Poll