d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Posten Van Youtube Filmpje > Word Dat Nog Gedaan Hierzo Op Nld Forum?
Prev15678910Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jun 2 2008 10:54am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 2 Jun 2008, 17:38)
RAGE RAGE RAGE


Hahaha.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 2 2008 10:57am
Quote (WemyNM @ Mon, 2 Jun 2008, 17:54)
dom dom dom.


^

Quote (Flatulence @ Mon, 2 Jun 2008, 17:42)
Het is z'n vriendin dus niet. Oetel.


jawel bob

This post was edited by BadBoyDeGekste on Jun 2 2008 10:57am
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 2 2008 11:11am
Quote (Flatulence @ Mon, 2 Jun 2008, 17:42)
Het is z'n vriendin dus niet. Oetel.


had ik je toch duidelijk te hoog ingeschat.. mijn fout

This post was edited by CpTJenJen on Jun 2 2008 11:11am
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jun 2 2008 11:18am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 2 Jun 2008, 17:46)
ik maak zelf wel uit welke retorische vraag ik ga beantwoorden

stel dan gvd niet van zulke oerstomme vragen


Haha, wat een topquote. Die kan in de lijst "de tien domste van 2008".
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jun 2 2008 11:19am
Kijk CpTJenJen, als je badboy z'n schoothondje wil spelen, doe het dan goed.
Aan jullie beiden, als je iemand voor de lul wil zetten moet je niet bij jezelf beginnen,
contradictie en loze verwijten is het enigste wat ik jullie zie verkondigen.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 2 2008 11:31am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 2 Jun 2008, 18:18)
Haha, wat een topquote. Die kan in de lijst "de tien domste van 2008".


kennelijk snapte je niet eens wat ik bedoelde wat jouw weer dom maakt..

Quote (Ov2rkill @ Mon, 2 Jun 2008, 18:19)
Kijk CpTJenJen, als je badboy z'n schoothondje wil spelen, doe het dan goed.
Aan jullie beiden, als je iemand voor de lul wil zetten moet je niet bij jezelf beginnen,
contradictie en loze verwijten is het enigste wat ik jullie zie verkondigen.


bla bla bla hou toch is je kop dicht man je bent vervelend en saai..

This post was edited by BadBoyDeGekste on Jun 2 2008 11:32am
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jun 2 2008 11:52am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 2 Jun 2008, 19:31)
kennelijk snapte je niet eens wat ik bedoelde wat jouw weer dom maakt..


Weet jij wel wat een retorische vraag is?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 2 2008 11:55am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 2 Jun 2008, 18:52)
Weet jij wel wat een retorische vraag is?


daarom antwoorde ik hem ook niet, zucht..
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Jun 2 2008 11:57am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 2 Jun 2008, 19:55)
daarom antwoorde ik hem ook niet, zucht..


Een kind van 10 ziet het wanneer het om een retorische vraag gaat of niet, idioot.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jun 2 2008 11:58am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 2 Jun 2008, 19:55)
daarom antwoorde ik hem ook niet, zucht..


Dan snap je het concept "de retorische vraag" niet, Homogenius.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678910Next
Add Reply New Topic New Poll