☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
>
Poll > Hoe Denken Jullie Over Dit Gedeelte Van Het Forum?
Prev
1
5
6
7
8
9
13
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 2357
Replies: 125
Track Topic
Guests cannot view or vote in polls. Please
register
or
login
.
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#61
May 2 2008 02:06pm
Quote (Chiaotzu @ Fri, 2 May 2008, 10:31)
Ik neem aan dat het over jou gaat ik weet er weinig van maar ik ben de vriendin van BanaanMetBolhoed en hij is geen nerdje..
Omdat iemand in 2008 is gejoined gaat zijn/haar status automatisch omlaag ofzo? Als je zo redeneerd hoor je hier gewoonweg niet thuis.
En 20.45 fg is ook niet iets om naar huis te schrijven..
jij bent gewoon te achterlijk voor woorden..
Famitsu
Banned
Posts: 196
Joined: May 2 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 10%
#62
May 2 2008 02:11pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, May 2 2008, 08:06pm)
jij bent gewoon te achterlijk voor woorden..
hihi jij ook ^^
cranium-sf
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold
:
201,508.60
#63
May 2 2008 04:16pm
Quote (Famitsu @ Fri, May 2 2008, 08:11pm)
hihi jij ook ^^
ok , ... WIE IS DIT NU??
hebben we al niet genoeg retards op dutch forum ?
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#64
May 2 2008 04:28pm
Quote (cranium-sf @ Fri, 2 May 2008, 23:16)
ok , ... WIE IS DIT NU??
hebben we al niet genoeg retards op dutch forum ?
wie denk je..
Chiaotzu is gewoon een jongen en zeker niet de vriendin van banaanmetbolhoed.
Famitsu
Banned
Posts: 196
Joined: May 2 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 10%
#65
May 2 2008 05:31pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, May 2 2008, 10:28pm)
wie denk je..
Chiaotzu is gewoon een jongen en zeker niet de vriendin van banaanmetbolhoed.
Ik ben de moeder van banaanmetbolhoed en bij deze wil ik bevestigen dat de twee tortelduifjes een relatie hebben
RubberNinja
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold
:
2,027.12
#66
May 2 2008 06:40pm
ik zie het als :
plek voor mensen die niks beters te doen hebben dan beetje stoer doen met hun woordenboekje..
grote mond on ze internetz
Flatulence
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold
:
13.38
Warn: 100%
#67
May 3 2008 05:03am
Quote (RubberNinja @ Sat, May 3 2008, 02:40am)
ik zie het als :
plek voor mensen die niks beters te doen hebben dan beetje stoer doen met hun woordenboekje..
grote mond on ze internetz
Ga lekkel lijst maken.
Chiaotzu
Banned
Posts: 1,063
Joined: Apr 28 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 20%
#68
May 3 2008 05:23am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, May 2 2008, 10:28pm)
wie denk je..
Chiaotzu is gewoon een jongen en zeker niet de vriendin van banaanmetbolhoed.
Ik ben toevallig wel de vriendin
Wil je bewijs zien ofzo? sneu ventje
Tha_Axid
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold
:
5,901.42
#69
May 3 2008 05:41am
Quote (Chiaotzu @ Sat, 3 May 2008, 12:23)
Ik ben toevallig wel de vriendin
Wil je bewijs zien ofzo? sneu ventje
mensen die zich voordoen als vrouw worden niet getolereerd
dus fuck off
Chiaotzu
Banned
Posts: 1,063
Joined: Apr 28 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 20%
#70
May 3 2008 05:52am
Quote (Tha_Axid @ Sat, May 3 2008, 11:41am)
mensen die zich voordoen als vrouw worden niet getolereerd
dus fuck off
Jij hebt zeker nog nooit een vrouw gezien ofzo?
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
5
6
7
8
9
13
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact