Quote (cranium-sf @ Mon, 2 Jun 2008, 21:44)
iedereen zal me wssn raar vinden maar , IK HAAT GTA
wat een stom game , heb 4 ook gespeeld en is nog erger dan de andere wat besturing en camera betreft
waarom raar... iedereen zn eigen smaak.. ik vind bijv. shooters zoals COD 4 niks aan