Vind het eerlijk gezegt ook 3x niks als ik hem achteraf bekijk.
Als je er nog eentje wilt misschien specifiekere eisen stellen en/of alternatieven dat zou mij een stuk helpen

als je wil, kun je voor mij een nieuwe sig mag.
graag iets met veel groen, wel wat variatie, liefst beetje donker.
en van die draden, zoals je altijd ziet als je weefsel van dichtbij ziet.
kweet niet of je xmen gezien hebt, dat intro stuk, maar zoiets.
en dan mss een plaatje erinverwerkt of zo, beetje iets cools.
en mijn naam moet druipe, zoals op kippevel boeke

als je dit allemaal niks vind mag je er ook een maken met als theme: zwemmen (wedstrijd)
de rest mag je zelf invulle.
mag ook allebei hoor
