d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Sarpedon Designs
Prev156789Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 15 2008 09:07am
Quote (Zompy @ Tue, 15 Apr 2008, 16:05)
Dat moet je niet zeggen, straks beschuldicht hij je nog dat je een "vriend" heb gescammed


hij doet maar, scammer tag stond wel cool vond ik achteraf gezien nadat ik hm kwijt was

This post was edited by Tha_Axid on Apr 15 2008 09:07am
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 15 2008 09:07am
Quote (Tha_Axid @ Tue, 15 Apr 2008, 17:07)
hij doet maar, scammer tag stond wel cool vond ik toen ik hm had


Heb je die gehad dan? waneer?

This post was edited by Zompy on Apr 15 2008 09:07am
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 15 2008 09:08am
Quote (Zompy @ Tue, 15 Apr 2008, 16:07)
Heb je die gehad dan?


ja 7 maande lang of zo
maar das alweer weet ik t hoe lang gelede.
was nog in de tijd dat je een tag kreeg voor een multi, ik maakte een account aan voor mn broertje, zat hier net en wist niet dat dat niet mocht
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 15 2008 09:59am
Quote (Tha_Axid @ Tue, Apr 15 2008, 04:03pm)
t heeft met film te maken, dat is t enige wat in de sig staat waar ik om vroeg.
dit had ik zelf ook wel kunne make.
vind t niks


Vind het eerlijk gezegt ook 3x niks als ik hem achteraf bekijk.

Als je er nog eentje wilt misschien specifiekere eisen stellen en/of alternatieven dat zou mij een stuk helpen smile.gif

This post was edited by Sarpedon on Apr 15 2008 10:00am
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Apr 15 2008 10:31am
Kzoek atm een sig met een natuur achtergrond (mag getekend zijn maar geen 3d pics).
Liefts iets dat rust uistraalt (iets met een berg in de mist, boom in de verte, etc).

Als je met iets goeds komt dan betaal ik meer dan 5 fg wink.gif
Zoek atm geen "cheap quick sig", pm me desnoods.
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 15 2008 10:36am
Sommige mensen hadden het misschien al door ik heb nu 490 FG

Dat komt omdat ik een GFX contest heb gewonnen ter waarde van 400fg joepie! ^^
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 15 2008 10:42am
Quote (Sarpedon @ Tue, 15 Apr 2008, 17:36)
Sommige mensen hadden het misschien al door ik heb nu 490 FG

Dat komt omdat ik een GFX contest heb gewonnen ter waarde van 400fg joepie! ^^


lekker
mag ik je creatie ook zien? smile.gif
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 15 2008 10:50am
Quote (Sarpedon @ Tue, 15 Apr 2008, 16:59)
Vind het eerlijk gezegt ook 3x niks als ik hem achteraf bekijk.

Als je er nog eentje wilt misschien specifiekere eisen stellen en/of alternatieven dat zou mij een stuk helpen smile.gif


Quote (Tha_Axid @ Sun, 13 Apr 2008, 19:23)
als je wil, kun je voor mij een nieuwe sig mag.
graag iets met veel groen, wel wat variatie, liefst beetje donker.
en van die draden, zoals je altijd ziet als je weefsel van dichtbij ziet.
kweet niet of je xmen gezien hebt, dat intro stuk, maar zoiets.
en dan mss een plaatje erinverwerkt of zo, beetje iets cools.
en mijn naam moet druipe, zoals op kippevel boeke smile.gif

als je dit allemaal niks vind mag je er ook een maken met als theme: zwemmen (wedstrijd)
de rest mag je zelf invulle.

mag ook allebei hoor smile.gif


dat is tog best precies?
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 15 2008 10:58am
Quote (CpTJenJen @ Tue, Apr 15 2008, 05:42pm)
lekker
mag ik je creatie ook zien? smile.gif


http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=15777533&f=111&st=140

Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 15 2008 11:30am
edit

This post was edited by Sarpedon on Apr 15 2008 11:51am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev156789Next
Closed New Topic New Poll