d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hoe Krijg Je Eigenlijk Een Trusted Tag? > Topic
Prev15678910Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,463
Joined: Jun 13 2007
Gold: 2.00
Apr 8 2008 03:50pm
fg geven helpt nie maar ik zie tog aantal mensen met tt die bevriend zijn met mod/tm zeg nie dat je daar om meteen een krijgt maar kans groeien wel stuk
Member
Posts: 621
Joined: Jun 17 2007
Gold: 0.00
Apr 8 2008 04:53pm
Hey jongens ik bendank jullie allen voor jullie post maar ik weet nu wel genoeg denk ik tongue.gif

tnx allemaal

p.s. niet dat ik perse nu tt wil
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 8 2008 11:53pm
Quote (triple_han @ Tue, 8 Apr 2008, 18:17)
Er zijn ook een paar kleine verschillen tussen de actieve nederlanders op dit moment en toen het halve mod team Nederlands was.


Wil jij geen mod worde?
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Apr 9 2008 12:34am
Quote (Zompy @ Wed, 9 Apr 2008, 07:53)
Wil jij geen mod worde?


Nee, anders was ik het wel geworden toen ik members ++ was.

This post was edited by triple_han on Apr 9 2008 12:41am
Banned
Posts: 23
Joined: Apr 9 2008
Gold: 0.00
Apr 9 2008 12:41am
Quote (Zompy @ Wed, Apr 9 2008, 05:53am)
Wil jij geen mod worde?


hij is hier al 5 jaar hoor niet iedereen heeft een mod droom net als jij

This post was edited by QisGoodForyou on Apr 9 2008 12:44am
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 9 2008 12:46am
Quote (QisGoodForyou @ Wed, 9 Apr 2008, 07:41)
hij is hier al 5 jaar hoor niet iedereen heeft een mod droom net als jij


Hij heeft TT, miss wil hij mod worde... ik vraag het gwn....
Banned
Posts: 23
Joined: Apr 9 2008
Gold: 0.00
Apr 9 2008 12:54am
Quote (Zompy @ Wed, Apr 9 2008, 06:46am)
Hij heeft TT, miss wil hij mod worde... ik vraag het gwn....


hij was m++ net zoals hij zelf zegt
trouwens je ster moet nog groter worden zompy enkel en alleen blauw is niet genoeg

Quote (triple_han)
Nee, anders was ik het wel geworden toen ik members ++ was.


Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Apr 10 2008 07:17am
Quote (triple_han @ Tue, Apr 8 2008, 07:46pm)
Dutch forum kwam er pas vrij laat toch? Ik kende de meeste mensen al ver daarvoor.


was de activiteit daarvoor niet te vinden @ chat?
er werd toen toch al weleens gechat in het nederlands?

This post was edited by Hellskin on Apr 10 2008 07:18am
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Apr 10 2008 07:46am
Quote (Hellskin @ Thu, 10 Apr 2008, 14:17)
was de activiteit daarvoor niet te vinden @ chat?
er werd toen toch al weleens gechat in het nederlands?


#d2jsp-euro


edit; nu opgenomen in #V

This post was edited by sK_Kabouter on Apr 10 2008 07:46am
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 10 2008 10:09am
Quote (Zompy @ Wed, Apr 9 2008, 06:53am)
Wil jij geen mod worde?


Komen verantwoordelijkheden mee pipo, niet iedereen is van plan om ze dagen op jsp op te geven om mensjes te helpen..
als ik zou moeten kiezen tussen medi, trusted, member++ en mod koos ik voor trusted en gewoon member blijven smile.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678910Next
Add Reply New Topic New Poll