d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Amazones Ownen Het Hardst? > Waar Of Niet Waar?
Prev15678911Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 10 2008 03:14am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Apr 10 2008, 02:21am)
das gewoone echt discriminatie..

dat vindt ik zo zielig.. reported.
Wat? LOL

Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Apr 10 2008 08:26am
Quote (M[o]nkey[115] @ Thu, Apr 10 2008, 06:43am)
nice man,
welke gloves use je?

denk dat amas over het algemaan wel ownen..
maar sorc als je de gameplay door hebt


gloves zijn kinda random. gaat in dit geval vooral om de resistance:

+2 bow skills
20% ias
2 str
8 dex
30 fire res
20 light res
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 10 2008 08:41am
Quote (Flatulence @ Thu, 10 Apr 2008, 10:14)
Wat? LOL


hoezo wat?

als je dat niet ziet ben je goed blind

Quote (AverageJoe @ Wed, 9 Apr 2008, 17:55)
Al heb je een perfecte amazon, en je zet er 1 of andere gehandicapte achter, krijg je nog niks.

Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 10 2008 08:43am
Ja, en hoezo is dat discriminatie?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 10 2008 08:44am
Quote (Flatulence @ Thu, 10 Apr 2008, 15:43)
Ja, en hoezo is dat discriminatie?


tegen gehandicapten.... misschien?
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 10 2008 08:48am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Apr 10 2008, 04:44pm)
tegen gehandicapten.... misschien?
Ja die link had ik al gelegd. Waarom is het discriminatie?

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 10 2008 08:57am
Quote (Flatulence @ Thu, 10 Apr 2008, 15:48)
Ja die link had ik al gelegd. Waarom is het discriminatie?


verander het woord gehandicapte voor bob


moet ik dat echt uitleggen?
het is discriminatie jegens gehandicapten als je dat niet snapt heeft het geen zin om het uit te leggen...

This post was edited by BadBoyDeGekste on Apr 10 2008 08:58am
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 10 2008 09:05am
Als iemand iets niet snapt heeft het juist wel zin om het uit te leggen schat.

Wat versta jij in deze context onder gehandicapten? toch niet alleen iemand die z'n rechter been mist of wat?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 10 2008 09:18am
Quote (Flatulence @ Thu, 10 Apr 2008, 16:05)
Als iemand iets niet snapt heeft het juist wel zin om het uit te leggen schat.

Wat versta jij in deze context onder gehandicapten? toch niet alleen iemand die z'n rechter been mist of wat?


dat maakt helemaal niets uit hij pakt de hele groep vraag aan hem welke hij bedoelt (niet dat het iets uitmaakt).

ook al is het waar en ook al is het niet negatief het blijft discriminatie, en ja positieve discriminatie bestaat ook (deze was negatief trouwens)...

oke

hij zegt als je gehandicapt bent dan ben je al slecht in d2 icon_pointl.gif is discriminatie (vooroordelen)
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 10 2008 09:59am
Iets wat waar is lijkt me geen discriminatie.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678911Next
Add Reply New Topic New Poll