d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wiet & Hasj > Welke Soorten Hou Jij Van?
Prev15678914Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 10 2008 10:32am
Quote (Apachai @ Thu, 10 Apr 2008, 17:28)
Word et niet eens tijd dat jij dat ook moet doen??
Aan je posts te zien schiet dat lekker op, niet? smile.gif


ik ben bijna nooit meer online voor lang, men vriendin zuigt al me tijd op !

hehe
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 10 2008 11:53am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Apr 10 2008, 05:32pm)
ik ben bijna nooit meer online voor lang, men vriendin zuigt al me tijd op !

hehe


Hahahaha was dat maar waar he ?? xD
Zuigt AL je tijd op xD
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Apr 10 2008 01:25pm
Ik geef de voorkeur aan deze dingen niet te gebruiken.

Ieder z'n keus natuurlijk.
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Apr 10 2008 01:34pm
Quote (mrs.piggy @ Thu, 10 Apr 2008, 21:25)
Ik geef de voorkeur aan deze dingen niet te gebruiken.

Ieder z'n keus natuurlijk.


Bedankt dat je deze informatie met ons wilde delen.
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Apr 10 2008 01:41pm
Quote (CorvX @ Thu, 10 Apr 2008, 20:34)
Bedankt dat je deze informatie met ons wilde delen.


haha, ik moest echt lachen door die opmerking tongue.gif XD wajow.. dit duurt echt uur om te type..........;| wow
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Apr 10 2008 01:51pm
Quote (CorvX @ Thu, Apr 10 2008, 08:34pm)
Bedankt dat je deze informatie met ons wilde delen.


Graag gedaan.
Bedankt dat iedereen van het dutch forum vrij is om z'n mening mee te delen.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 10 2008 03:33pm
Quote (mrs.piggy @ Thu, 10 Apr 2008, 20:25)
Ik geef de voorkeur aan deze dingen niet te gebruiken.

Ieder z'n keus natuurlijk.


Quote
Ok, dit is een vraag voor de mensen die hier zelf ook blowen.


?_?
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 11 2008 04:13am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Apr 10 2008, 10:33pm)
?_?


Heb jij al een antwoord gegeven dan?
Of soorten opgenoemd?
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Apr 11 2008 05:08am
Quote (mrs.piggy @ Thu, 10 Apr 2008, 20:25)
Ik geef de voorkeur aan deze dingen niet te gebruiken.

Sluit ik me bij aan. Been there, done that.

Quote (mrs.piggy @ Thu, 10 Apr 2008, 20:25)
Ieder z'n keus natuurlijk.

Nee, want al die sukkeltjes die roken zichzelf kapot op de kosten van de maatschappij.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 11 2008 05:18am
Quote (�?NNI @ Fri, Apr 11 2008, 12:08pm)
Nee, want al die sukkeltjes die roken zichzelf kapot op de kosten van de maatschappij.


ik denk dat ie met ieder zen keus bedoeld dat iedereen zelf moet weten of hij blowd of niet..

Of bedoel jij dat ook>?
zoja, dan snap ik et niet helemaal meer ^^
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678914Next
Closed New Topic New Poll