d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Wie Word Het > Het Enige Meisje Of Een Jongen!?!?
Prev156789Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Mar 22 2008 08:37am
Quote (�?NNI @ Sat, 22 Mar 2008, 15:35)
Zoals ik al zei: het maakt niet veel uit of je nog reageert. Nu je dat toch gedaan hebt, zie ik dat je jezelf weer eens overtroffen hebt.
Je probeert, maar je faalt. Je probeert me te beledigen op basis van: 1) een zogenaamde ontkenningsfase 2) de manier waarop ik Nederlands typ 3) mijn nationaliteit, aangevuld door slappe scheldwoorden als 'bakakte kutaap'. Hou je groene vingers van dat soort taalcreativiteit.

Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om jou te beledigen. Beledigen is voor pubers. Bovendien doe jij al 't werk al.
1) Je post foto's van je halfnaakte, getepelpiercete, getatoeëerde, door acne getroffen zelve op een internet forum.
2) Bedreigt mensen op een internet forum met fysiek geweld.
3) Je maakt je duidelijk druk wanneer er iets negatiefs over je gezegd wordt.
4) Post persoonlijke problemen op 'n internet forum.
5) Tracht toch telkens weer een mening te vormen over zaken waar je niets vanaf weet. Je staat vervolgens niet open voor kritiek, maar gelooft blindelings in je eigen onzin.

Dan heb ik het nog niet eens over de manier waarop je Nederlands typt, je nationaliteit en de homoseksuele gevoelens die je onderbewustzijn verdringt (R.I.P. FREUD).


Jij maakt je er ook druk over, anders typ je niet zo'n heel verhaal. tongue.gif

Trouwens, [img]http://img529.imageshack.us/img529/419/naamloospb9.jpg[/img]

This post was edited by Godsterrorforce on Mar 22 2008 08:40am
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Mar 22 2008 08:38am
Quote (Godsterrorforce @ Sat, 22 Mar 2008, 15:37)
Jij maakt je er ook druk over, anders typ je niet zo'n heel verhaal. tongue.gif

Hoe meer je typt, hoe meer je je ergens druk in maakt?

Nee.
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Mar 22 2008 08:56am
ik vote voor anders, namelijk:

mijzelf... duh
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Mar 22 2008 09:32am
Quote (�?NNI @ Sat, Mar 22 2008, 02:35pm)
Zoals ik al zei: het maakt niet veel uit of je nog reageert. Nu je dat toch gedaan hebt, zie ik dat je jezelf weer eens overtroffen hebt.
Je probeert, maar je faalt. Je probeert me te beledigen op basis van: 1) een zogenaamde ontkenningsfase 2) de manier waarop ik Nederlands typ 3) mijn nationaliteit, aangevuld door slappe scheldwoorden als 'bakakte kutaap'. Hou je groene vingers van dat soort taalcreativiteit.

Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om jou te beledigen. Beledigen is voor pubers. Bovendien doe jij al 't werk al.
1) Je post foto's van je halfnaakte, getepelpiercete, getatoeëerde, door acne getroffen zelve op een internet forum.
2) Bedreigt mensen op een internet forum met fysiek geweld.
3) Je maakt je duidelijk druk wanneer er iets negatiefs over je gezegd wordt.
4) Post persoonlijke problemen op 'n internet forum.
5) Tracht toch telkens weer een mening te vormen over zaken waar je niets vanaf weet. Je staat vervolgens niet open voor kritiek, maar gelooft blindelings in je eigen onzin.

Dan heb ik het nog niet eens over de manier waarop je Nederlands typt, je nationaliteit en de homoseksuele gevoelens die je onderbewustzijn verdringt (R.I.P. FREUD).


oO deze vind ik sterk biggrin.gif
n1 garb

Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Mar 22 2008 09:43am
Streelt m'n ego deze thread!
Member
Posts: 105
Joined: Feb 19 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 22 2008 10:55am
fasafaaf
Member
Posts: 19,203
Joined: Feb 5 2006
Gold: 3,345.00
Mar 22 2008 11:12am
ik ben aan het winnen ohmy.gif
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 22 2008 11:26am
Quote (M[o]nkey[115] @ Sat, 22 Mar 2008, 18:12)
ik ben aan het winnen ohmy.gif




Hier lijk je heel anders dan op die foto die je poste. tongue.gif
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Mar 22 2008 11:34am
Quote (M[o]nkey[115] @ Sat, 22 Mar 2008, 19:12)
ik ben aan het winnen ohmy.gif


Tja ik heb ook met 9 multi's op jou gestemt biggrin.gif
Member
Posts: 19,203
Joined: Feb 5 2006
Gold: 3,345.00
Mar 22 2008 12:23pm
Quote (tenshinhan @ Sat, Mar 22 2008, 06:34pm)
Tja ik heb ook met 9 multi's op jou gestemt biggrin.gif


dankje wel wink.gif

Quote (CorvX @ Sat, Mar 22 2008, 06:26pm)
http://z1.zod.fr/z/minisor2-5rj.png
Hier lijk je heel anders dan op die foto die je poste. tongue.gif


dat ben ik ook niet
Go Back To Nederlands Topic List
Prev156789Next
Add Reply New Topic New Poll