Quote (cranium-sf @ Wed, Mar 19 2008, 07:02pm)
@ Skulvar en badboydegekste , maak een user blog aan en spam daar wat tegen elkaar he , waarom moeten jullie altijd serieuze topics verkakken?
bij jou is de vraag of ik OOIT wel een T_T krijg , waar ik overigens al het antwoord op kan geven : NEE
Techtonik, lekker serieus.
En BBDG meende natuurlijk echt sneller een TT te krijgen daardoor. Doodserieus.
Quote (cranium-sf @ Wed, Mar 19 2008, 07:04pm)
omdat jij dit filmpje aanziet als niet serieus geeft dat je het recht eroplos te spammen? je daalt in men achting
Juist ja.
This post was edited by Skulvar on Mar 19 2008 12:05pm