Quote (M[o]nkey[115] @ Thu, 20 Mar 2008, 19:02)
<IMG alt="" src="http://z1.zod.fr/z/moi-70m.png">
Ik stem op hem

Quote (Ov2rkill @ Tue, 18 Mar 2008, 01:19)
Ik win!
Btw Bob, mag ik de jouwe ook posten als ik die nog vind!
<IMG alt="" src="http://i3.tinypic.com/8ayyujq.jpg">
Jij verliest dus hard

Quote (xxrey-apoxx @ Tue, 18 Mar 2008, 18:47)
http://img175.imageshack.us/img175/6818/kerst2007045df7.jpg
wel mij kunnen jullie allemaal wel neem ik aan

en wie mooste jongen is hier hmmm laat ik me niet over uit

En ik stem ook op haar (hmm enige dame hier)
This post was edited by tenshinhan on Mar 20 2008 02:59pm