d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wie Is De Mooiste Jongen/meisje > Van De Nederlandse D2jsp :)
Prev15678Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Mar 19 2008 04:13pm
Quote (Amstelkid @ Wed, Mar 19 2008, 11:12pm)
Look at me!
<IMG alt="" src="http://img.photobucket.com/albums/v50/amstelkid/evil.jpg">


Ik lach mezelf te pletter.
Member
Posts: 9,120
Joined: Feb 17 2007
Gold: 120.00
Mar 19 2008 05:00pm
Zo hoor 't wink.gif
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Mar 20 2008 10:54am

dumdidum : )
Member
Posts: 19,203
Joined: Feb 5 2006
Gold: 3,345.00
Mar 20 2008 11:02am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 20 2008 11:23am
Quote (JurK. @ Wed, 19 Mar 2008, 23:02)
ist heus? nou da was echt nie de bedoeling..

zelfs met alleen lettertjes zou je nog wel in staat mogen zijn om de ironie hierin te proeven


dus het was wel de bedoeling?
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
Mar 20 2008 02:07pm
is er al een winnaar?
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Mar 20 2008 02:42pm
Quote (ADHDMusic @ Thu, 20 Mar 2008, 21:07)
is er al een winnaar?


Is er al gestemd?
Member
Posts: 10,108
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Mar 20 2008 02:48pm
Quote (uNoTopia @ Thu, Mar 20 2008, 09:42pm)
Is er al gestemd?


Voor zover ik weet nog niet!
Er zal binnenkort wel een topic komen denk ik. smile.gif
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Mar 20 2008 02:57pm
Quote (M[o]nkey[115] @ Thu, 20 Mar 2008, 19:02)
<IMG alt="" src="http://z1.zod.fr/z/moi-70m.png">


Ik stem op hem wink.gif

Quote (Ov2rkill @ Tue, 18 Mar 2008, 01:19)
Ik win!
Btw Bob, mag ik de jouwe ook posten als ik die nog vind!

<IMG alt="" src="http://i3.tinypic.com/8ayyujq.jpg">


Jij verliest dus hard biggrin.gif

Quote (xxrey-apoxx @ Tue, 18 Mar 2008, 18:47)
http://img175.imageshack.us/img175/6818/kerst2007045df7.jpg
wel mij kunnen jullie allemaal wel neem ik aan smile.gif

en wie mooste jongen is hier hmmm laat ik me niet over uit wink.gif


En ik stem ook op haar (hmm enige dame hier)

This post was edited by tenshinhan on Mar 20 2008 02:59pm
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Mar 20 2008 03:03pm
Quote (M[o]nkey[115] @ Thu, Mar 20 2008, 06:02pm)
http://z1.zod.fr/z/moi-70m.png


Wtf, funky haar en ogen man smile.gif

Jij mag van mij wel winnen tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678Next
Closed New Topic New Poll