d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Gelovigen, Wat Vindt Nederland En Belgie Hiervan? > A Topic About Religion, Without Any Spam
Prev156789Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 6,486
Joined: Dec 28 2007
Gold: 1,250.00
Mar 16 2008 09:02am
ik heb de niet de laatste maar de ena laatste....
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
Mar 16 2008 12:05pm
vind het maar onzin, of je gelooft ofnie. je kan net zo goed zelfmoord plegen, zodra je 1x jezus op straat roept krijg me mes te zien, van heel dicht bij;)
Banned
Posts: 31
Joined: Mar 16 2008
Gold: 10.00
Warn: 10%
Mar 16 2008 12:21pm
Quote (ADHDMusic @ Sun, Mar 16 2008, 06:05pm)
vind het maar onzin, of je gelooft ofnie. je kan net zo goed zelfmoord plegen, zodra je 1x jezus op straat roept krijg me mes te zien, van heel dicht bij;)


Respect voor deze stoere analfabeet!
Banned
Posts: 31
Joined: Mar 16 2008
Gold: 10.00
Warn: 10%
Mar 16 2008 12:29pm
oja ik heb de poll niet gelezen maar ik vond het gewoon leuk om op knopjes te drukken
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Mar 16 2008 12:49pm
Quote (Doopliss @ Sun, Mar 16 2008, 06:29pm)
oja ik heb de poll niet gelezen maar ik vond het gewoon leuk om op knopjes te drukken


rot op van dit forum als je enkel wilt spammen
Banned
Posts: 31
Joined: Mar 16 2008
Gold: 10.00
Warn: 10%
Mar 16 2008 12:55pm
Quote (cranium-sf @ Sun, Mar 16 2008, 06:49pm)
rot op van dit forum als je enkel wilt spammen


ga je anders in een hoekje zitten huilen ofzo?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 16 2008 12:58pm
Quote (Doopliss @ Sun, 16 Mar 2008, 19:55)
ga je anders in een hoekje zitten huilen ofzo?


kut gast jij zou oprotten en wegblijven dit is weer bewijs dat je een kind bent en geen leven hebt een 2e eduard zeg maar ^
Banned
Posts: 31
Joined: Mar 16 2008
Gold: 10.00
Warn: 10%
Mar 16 2008 01:04pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Mar 16 2008, 06:58pm)
kut gast jij zou oprotten en wegblijven dit is weer bewijs dat je een kind bent en geen leven hebt een 2e eduard zeg maar ^


Hoezo zou ik oprotten?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 16 2008 01:05pm
Quote (Doopliss @ Sun, 16 Mar 2008, 20:04)
Hoezo zou ik oprotten?


snij je polsen door?
Banned
Posts: 31
Joined: Mar 16 2008
Gold: 10.00
Warn: 10%
Mar 16 2008 01:08pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Mar 16 2008, 07:05pm)
snij je polsen door?


Daar is het leven veel te mooi voor smile.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev156789Next
Add Reply New Topic New Poll