☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
>
Poll > Gelovigen, Wat Vindt Nederland En Belgie Hiervan? > A Topic About Religion, Without Any Spam
Prev
1
5
6
7
8
9
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1555
Replies: 80
Track Topic
Guests cannot view or vote in polls. Please
register
or
login
.
Europe_Paul
Member
Posts: 6,486
Joined: Dec 28 2007
Gold
:
1,250.00
#61
Mar 16 2008 09:02am
ik heb de niet de laatste maar de ena laatste....
ADHDMusic
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold
:
20.00
#62
Mar 16 2008 12:05pm
vind het maar onzin, of je gelooft ofnie. je kan net zo goed zelfmoord plegen, zodra je 1x jezus op straat roept krijg me mes te zien, van heel dicht bij;)
Doopliss
Banned
Posts: 31
Joined: Mar 16 2008
Gold
:
10.00
Warn: 10%
#63
Mar 16 2008 12:21pm
Quote (ADHDMusic @ Sun, Mar 16 2008, 06:05pm)
vind het maar onzin, of je gelooft ofnie. je kan net zo goed zelfmoord plegen, zodra je 1x jezus op straat roept krijg me mes te zien, van heel dicht bij;)
Respect voor deze stoere analfabeet!
Doopliss
Banned
Posts: 31
Joined: Mar 16 2008
Gold
:
10.00
Warn: 10%
#64
Mar 16 2008 12:29pm
oja ik heb de poll niet gelezen maar ik vond het gewoon leuk om op knopjes te drukken
cranium-sf
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold
:
201,508.60
#65
Mar 16 2008 12:49pm
Quote (Doopliss @ Sun, Mar 16 2008, 06:29pm)
oja ik heb de poll niet gelezen maar ik vond het gewoon leuk om op knopjes te drukken
rot op van dit forum als je enkel wilt spammen
Doopliss
Banned
Posts: 31
Joined: Mar 16 2008
Gold
:
10.00
Warn: 10%
#66
Mar 16 2008 12:55pm
Quote (cranium-sf @ Sun, Mar 16 2008, 06:49pm)
rot op van dit forum als je enkel wilt spammen
ga je anders in een hoekje zitten huilen ofzo?
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#67
Mar 16 2008 12:58pm
Quote (Doopliss @ Sun, 16 Mar 2008, 19:55)
ga je anders in een hoekje zitten huilen ofzo?
kut gast jij zou oprotten en wegblijven dit is weer bewijs dat je een kind bent en geen leven hebt een 2e eduard zeg maar ^
Doopliss
Banned
Posts: 31
Joined: Mar 16 2008
Gold
:
10.00
Warn: 10%
#68
Mar 16 2008 01:04pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Mar 16 2008, 06:58pm)
kut gast jij zou oprotten en wegblijven dit is weer bewijs dat je een kind bent en geen leven hebt een 2e eduard zeg maar ^
Hoezo zou ik oprotten?
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#69
Mar 16 2008 01:05pm
Quote (Doopliss @ Sun, 16 Mar 2008, 20:04)
Hoezo zou ik oprotten?
snij je polsen door?
Doopliss
Banned
Posts: 31
Joined: Mar 16 2008
Gold
:
10.00
Warn: 10%
#70
Mar 16 2008 01:08pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Mar 16 2008, 07:05pm)
snij je polsen door?
Daar is het leven veel te mooi voor
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
5
6
7
8
9
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact