d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Morgen Theorie Auto :( > Gvd
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Mar 14 2008 11:13am
Quote (Malakas @ Fri, 14 Mar 2008, 19:12)
Tis een NLD's forum, niet belgisch tongue.gif


Nederlands, vlamingen zijn ook nederlandstalig, en er mag toch dialect gesproken worden?

Quote (Demonsangel @ Fri, 14 Mar 2008, 19:10)
ge zijt al gecrashed
Dus zo goe konded percies toch ook ni xD


Ik was niet in fout, heb ik al uitgelegd. happy.gif

This post was edited by Toasts on Mar 14 2008 11:13am
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 14 2008 11:15am
Quote (Malakas @ Fri, Mar 14 2008, 12:40pm)
Sorry mensen maar ik het het gehaald!!!
met 4 fouten smile.gif

toch bedankt voor jullie steun tongue.gif


Godver
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Mar 14 2008 11:15am
Quote (Toasts @ Fri, Mar 14 2008, 06:13pm)
Ik was niet in fout, heb ik al uitgelegd. happy.gif


nn excuses biggrin.gif Ge had er gewoon op in moete rijden tongue.gif
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Mar 14 2008 11:17am
Quote (Demonsangel @ Fri, 14 Mar 2008, 19:15)
nn excuses biggrin.gif Ge had er gewoon op in moete rijden tongue.gif


Hm, en dan was ik niet gecrashed? biggrin.gif
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Mar 14 2008 11:18am
Quote (Toasts @ Fri, Mar 14 2008, 06:17pm)
Hm, en dan was ik niet gecrashed? biggrin.gif


Nee maar dan had hij tenminste ook schade ^^
hoeveel krijg je eigenlijk als hij perd total was?
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Mar 14 2008 11:20am
Quote (Demonsangel @ Fri, 14 Mar 2008, 19:18)
Nee maar dan had hij tenminste ook schade ^^
hoeveel krijg je eigenlijk als hij perd total was?


Pff, €1100 van de €1500 schat ik, ouders betalen toch het verschil terug bij, aangezien ik niet in fout was. happy.gif
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Mar 14 2008 11:24am
Quote (Demonsangel @ Fri, Mar 14 2008, 06:12pm)
bite me, bitch

als het in het vlaams was was het ni voor u bedoeld

E: het is trouwens vlaams niet belgisch
welke opleiding heb jij gehad


pff meteen moeilijk doen?
was maar als grapje zie je de " tongue.gif " niet? ben je blind ofzo?

This post was edited by Malakas on Mar 14 2008 11:24am
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 14 2008 11:25am
Quote (Malakas @ Fri, Mar 14 2008, 06:24pm)
pff meteen moeilijk doen?
was maar als grapje zie je de " tongue.gif " niet? ben je blind ofzo?


Is het bij een grap niet de bedoeling dat het grappig is?
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Mar 14 2008 11:26am
Quote (Malakas @ Fri, 14 Mar 2008, 19:24)
pff meteen moeilijk doen?
was maar als grapje zie je de " tongue.gif " niet? ben je blind ofzo?


Quote (Skulvar @ Fri, 14 Mar 2008, 19:25)
Is het bij een grap niet de bedoeling dat het grappig is?


smile.gif
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
Mar 14 2008 12:15pm
je haalt het wel, wel jammer 5fg is altijd welkom;)
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll