d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Kamervragen > Nieuwe Plaat Van Lange F & Baas B
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Feb 29 2008 11:01am
Quote (Wasbeertje @ Thu, Feb 28 2008, 11:51am)
neeeeee

kaaaaanker...


OBI WAN SHINOBIE VAN DE NLD1 CHAT IN 2003-4 OFZO??? ^___________________________________________________^


Gast je weet niet waar je over praat. Discussie is done dus dancinglock.gif please wink.gif
Banned
Posts: 21
Joined: Feb 29 2008
Gold: 0.00
Feb 29 2008 02:47pm
helemaal wel kutje.
toen zat die gast GrafKanker ook altijd in chat. beetje patsen met zen 5cdkeys en dan joinde ik met me 6cdkeys
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 29 2008 03:14pm
Quote (OverRedenHondje @ Fri, 29 Feb 2008, 21:47)
helemaal wel kutje.
toen zat die gast GrafKanker ook altijd in chat. beetje patsen met zen 5cdkeys en dan joinde ik met me 6cdkeys


Stoer man.
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 29 2008 03:33pm
Quote (uNoTopia @ Fri, Feb 29 2008, 09:14pm)
Stoer man.


ja toch
Banned
Posts: 21
Joined: Feb 29 2008
Gold: 0.00
Feb 29 2008 03:43pm
Quote (uNoTopia @ Fri, Feb 29 2008, 09:14pm)
Stoer man.


ja ik weet het biggrin.gif

edit/ ok ik zie nu dus net dat unoxtopia het cool vind dat ik 6cdkeysets heb..
ok. een stappenhandleiding zodat je net zo cool kan worden


1. zorg voor veel vrienden.
2. donate al je vrienden goed (geen fuck fg maar gewoon items die ze nodig hebben)
3. wacht tot dat ze stoppen
4. vraag terwijl ze items geven of je ook gelijk hun cdkeys mag lenen.
5. gebruik ze voor clonehunten/dupen/mulen dat soort gelul.

This post was edited by OverRedenHondje on Feb 29 2008 03:46pm
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 29 2008 03:55pm
Quote (OverRedenHondje @ Fri, 29 Feb 2008, 22:43)
ja ik weet het biggrin.gif

edit/ ok ik zie nu dus net dat unoxtopia het cool vind dat ik 6cdkeysets heb..
ok. een stappenhandleiding zodat je net zo cool kan worden


1. zorg voor veel vrienden.
2. donate al je vrienden goed (geen fuck fg maar gewoon items die ze nodig hebben)
3. wacht tot dat ze stoppen
4. vraag terwijl ze items geven of je ook gelijk hun cdkeys mag lenen.
5. gebruik ze voor clonehunten/dupen/mulen dat soort gelul.


Ik heb nu een stuk of 18 sets, is dat minder cool dan 6 sets?
Banned
Posts: 21
Joined: Feb 29 2008
Gold: 0.00
Feb 29 2008 04:08pm
dat is idd minder cool want dan overdo je het.
ook word het minder geloofwaardig.

This post was edited by OverRedenHondje on Feb 29 2008 04:08pm
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 29 2008 04:57pm
Quote (OverRedenHondje @ Fri, 29 Feb 2008, 23:08)
dat is idd minder cool want dan overdo je het.
ook word het minder geloofwaardig.


ook het feit dat het om keys gaat van n spel dat langzaam aan het uitsterven is, helpt niet echt.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 29 2008 05:16pm
Quote (JurK. @ Fri, 29 Feb 2008, 23:57)
ook het feit dat het om keys gaat van n spel dat langzaam aan het uitsterven is, helpt niet echt.


smile.gif Kheb ze al best lang en gebruikte ze voor de Anni hunt.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Mar 1 2008 08:05am
Zulke lui verneuken gewoon het imago van nederhop voor de massa.

De biet is niet slecht moet ik zeggen.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll