d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Kansloze Mensen Op D2jsp
Prev15678910Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 24 2008 02:10pm
Quote (AfterShock @ Sun, 24 Feb 2008, 21:05)
Hi multie!


HEY SPAMMER!!
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 24 2008 03:16pm
Quote (CpTJenJen @ Sun, Feb 24 2008, 08:10pm)
HEY SPAMMER!!


Hoe kom je erbij?

Posts: 1,112 (0.7 per day)

Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Feb 24 2008 03:40pm
Quote (AfterShock @ Sun, Feb 24 2008, 10:16pm)
Hoe kom je erbij?

Posts: 1,112 (0.7 per day)


Waarvan de laatste 1000 in de voorbije week ofzo gemaakt zijn, goh da's geen spammer!
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 24 2008 03:46pm
Quote (Ov2rkill @ Sun, 24 Feb 2008, 22:40)
Waarvan de laatste 1000 in de voorbije week ofzo gemaakt zijn, goh da's geen spammer!


+32 posts in een half uur. Nja gaat lekker toch!
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Feb 24 2008 03:53pm
Quote (uNoTopia @ Sun, 24 Feb 2008, 22:46)
+32 posts in een half uur. Nja gaat lekker toch!


idd tongue.gif heel lekker!
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Feb 24 2008 04:08pm
Definitie van kansloos : http://forums.d2jsp.org/index.php?act=ST&f=276&t=15528598 Amen. Grote tel fout niet waar? wub.gif

This post was edited by Shinobi-tlo on Feb 24 2008 04:09pm
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 24 2008 04:28pm
Quote (Shinobi-tlo @ Sun, Feb 24 2008, 10:08pm)
Definitie van kansloos : http://forums.d2jsp.org/index.php?act=ST&f=276&t=15528598 Amen. Grote tel fout niet waar? wub.gif


Dat was juist de grap.. -.-

Vanochtend had ik 900 posts.. gister 600
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Feb 24 2008 05:55pm
Quote (AfterShock @ Mon, Feb 25 2008, 12:28am)
Dat was juist de grap.. -.-

Vanochtend had ik 900 posts.. gister 600


Wat een grap als het geneens grappig is wink.gif oftewel.. KANSLOOS.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 24 2008 06:27pm
Quote (AfterShock @ Sun, 24 Feb 2008, 23:28)
Dat was juist de grap.. -.-

Vanochtend had ik 900 posts.. gister 600


kansloos en levenloos..
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 24 2008 11:43pm
Quote (??NNI @ Sun, Feb 24 2008, 07:51pm)
Klopt. De verantwoordelijke moderators (maak zelf maar uit wie dat zijn) hebben dit forum verkloot.

Apachai: waar blijft die foto met 'n bordje waarop staat 'Apachai van d2jsp' ? Je bent een jongen, het is overduidelijk. Waarom hou je nog vol?


photoshoppen kost wat tijd he^^
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678910Next
Closed New Topic New Poll