Quote (??NNI @ Sun, Feb 24 2008, 07:51pm)
Klopt. De verantwoordelijke moderators (maak zelf maar uit wie dat zijn) hebben dit forum verkloot.
Apachai: waar blijft die foto met 'n bordje waarop staat 'Apachai van d2jsp' ? Je bent een jongen, het is overduidelijk. Waarom hou je nog vol?
photoshoppen kost wat tijd he^^