d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Westermoskee > Wat Vinden Jullie Er Van?
Prev15678929Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Banned
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 22 2008 10:10am
Quote (Wuben[NM] @ Fri, Feb 22 2008, 04:00pm)
Een coup!

Voordat je denkt dat dat een treinwagon of een haarstijl is (na je 'verlichting', haha); een coup is een staatsgreep.

haha WUBEN heart.gif
maar Amerika is echt wel Hypocriet
Amerika heeft sadam massa vernietegings wapens geleverd
Member
Gold: 0.00
Feb 22 2008 12:12pm
Ik word gek van al die islamieten hier in Nederland , ik zelf woon behoorlijk dichtbij Amsterdam en er staan wat mij betreft te veel moskee's al , als het aan mij lag hadden er maar 3 in Nederland gestaan aangezien dit geen islamitisch land is en ik vind het niet erg dat dit een multi cultureel land is , maar er zijn nu wel te veel buitenlanders ( vooral turken en marrokanen ) in Nederland, ik snap de reden van de buitenlanders dat ze hier komen , maar ze mogen van mij wel weer terug naar hun eigen land aangezien ze Nederland zo'n beetje om toveren tot Turkije of Marrokko , ik vind het helemaal belachelijk dat er mensen die hier wonen, nederlands paspoort hebben niet eens normaal Nederlands kunnen spreken , dus wat mij betreft hoeft het niet en mogen er zelfs een paar weggehaald worden en andere dingen inplaats voor worden aangelegd.
Member
Feb 22 2008 12:14pm
Quote (Apachai @ Fri, Feb 22 2008, 03:17pm)
Ja naja, Nederland stuurt alleen militairen omdat ze vriendjes willen blijven met de U.S..

Het zou dom zijn als ze geen bondgenoten meer met U.S.A zouden zijn aangezien zij diegene zijn die tot nu toe de meeste macht hebben, beter "vriendjes" blijven met U.S.A dan in ons uppie staan.
Member
Feb 23 2008 03:02am
Quote (BanDaMore @ Fri, 22 Feb 2008, 20:14)
Het zou dom zijn als ze geen bondgenoten meer met U.S.A zouden zijn aangezien zij diegene zijn die tot nu toe de meeste macht hebben, beter "vriendjes" blijven met U.S.A dan in ons uppie staan.

Je kan best bevried blijven met de usa, ook zonder troepen te sturen.
Frankrijk en de usa zijn ook gewoon bondgenoten ondanks dat frankrijk geen troepen heeft gestuurd.
Banned
Warn: 60%
Feb 23 2008 03:08am
Sorry hoor maar wat een rare poll en wat moet dit op een gaming forum? o.O
Member
Gold: 641.00
Feb 23 2008 04:08am
Quote (AfterShock @ Sat, 23 Feb 2008, 10:08)
Sorry hoor maar wat een rare poll en wat moet dit op een gaming forum? o.O

dis niet een game deel he.. dis meet het onzin forum tongue.gif dus hij past hier perfect in
Banned
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 23 2008 04:37am
Quote (CpTJenJen @ Sat, Feb 23 2008, 10:08am)
dis niet een game deel he.. dis meet het onzin forum tongue.gif dus hij past hier perfect in

helemaal mee eens
Member
Feb 23 2008 08:26pm
nou, ben blij dat er tenminste een goede discussie over is ontstaan

zelf vind ik dat ie er niet moet komen, aangezien het de cultuur van amsterdam sterk zou beinvloeden op een mogelijk ongewenste manier
ik kan me namelijk voorstellen dat men nog niet gewend is aan wakker worden met koranversen ipv klokkengelui
verder zegt iets tegen me dat een red light district en veel drugs niet samengaan met een grote moskee in een stad

kleine moskeeen, no problemo
maar als het de hollandsche skyline gaat domineren, dan worden we Hollandistan.

de (islamitische) allochtonen moeten ook minder in het nieuws komen, niet dat het nieuws geen aandacht meer aan ze moet besteden, maar dat zij minder aandacht moeten trekken

verder vind ik religie sowieso niets
voor zover ik weet willen alle religies wereldvrede... maar ik merk dat oorlogen/conflicten vaak gebaseerd zijn op religieuze/culturele verschillen (cultuur: westerse wereld is op een joods/christelijke cultuur gebaseerd, midden oosten op islamitische, etc)

verder wil ik nog even zeggen dat de mods nogal aggressief zijn met topics sluiten...
oh, kut nu gaan ze dit ook sluiten omdat ik commentaar lever :s
zet er op zn minst een post onder met waarom je een topic sluit danku

nu weer ONTOPIC biggrin.gif

This post was edited by yznicari on Feb 23 2008 08:34pm
Member
Gold: 1,725.00
Feb 24 2008 02:09am
Wie heeft er als enige ja gevote? laugh.gif

This post was edited by Zompy on Feb 24 2008 02:09am
Member
Gold: 14.89
Feb 24 2008 06:13am
Quote (yznicari @ Sun, 24 Feb 2008, 03:26)
nou, ben blij dat er tenminste een goede discussie over is ontstaan

zelf vind ik dat ie er niet moet komen, aangezien het de cultuur van amsterdam sterk zou beinvloeden op een mogelijk ongewenste manier
ik kan me namelijk voorstellen dat men nog niet gewend is aan wakker worden met koranversen ipv klokkengelui
verder zegt iets tegen me dat een red light district en veel drugs niet samengaan met een grote moskee in een stad

kleine moskeeen, no problemo
maar als het de hollandsche skyline gaat domineren, dan worden we Hollandistan.

de (islamitische) allochtonen moeten ook minder in het nieuws komen,  niet dat het nieuws geen aandacht meer aan ze moet besteden, maar dat zij minder aandacht moeten trekken

verder vind ik religie sowieso niets
voor zover ik weet willen alle religies wereldvrede... maar ik merk dat oorlogen/conflicten vaak gebaseerd zijn op religieuze/culturele verschillen (cultuur: westerse wereld is op een joods/christelijke cultuur gebaseerd, midden oosten op islamitische, etc)

verder wil ik nog even zeggen dat de mods nogal aggressief zijn met topics sluiten...
oh, kut nu gaan ze dit ook sluiten omdat ik commentaar lever :s
zet er op zn minst een post onder met waarom je een topic sluit danku

nu weer ONTOPIC biggrin.gif

BLA BLA BLA
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678929Next
Closed New Topic New Poll