d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Beste Char Op Diablo > Voor Pvp , Voor Pub En 1on1
Prev15678913Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 16 2008 11:27am
Quote (Hellskin @ Sat, Feb 16 2008, 12:17pm)
lifetab > druids.

enne een necro heeft veel effectievere aanvallen dan een hammer. de dmg is lager maar je raakt makkelijker.


jij speelt lvl 49 man :S
lifetab>>druid echt niet

gewoon zoo recasten is life tab weg :S
en danw eer rushen en als weer lt komt zelde doen
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 16 2008 12:02pm
Quote (stefan_FFH @ Sat, 16 Feb 2008, 19:27)
jij speelt lvl 49 man :S


Dat is ook voor echte mannen.
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Feb 16 2008 01:44pm
Quote (mrs.piggy @ Sat, Feb 16 2008, 04:50pm)
Dan houdt ze het toch gewoon ff 2 minuutjes vol? Dan zijn je beestjes weg. happy.gif
Btw, als ik met men blizz sorc tegen zo'n summon/pb nec moest gebruikte ik soms frozen orb, dan wordt die ook nog geraakt. En soms lukt het zelfs met wat namelocke om die nec te doden via ice blast.


die beesten @ w1 lopen niet van je weg dus orb geraakt niet door de immunes tot bij mij, als je die orber nog hebt pm mij dan eens en dan zal ik het je laten zien

En als jij in een duelgame gaat om even 2 minuten van iemand altijd weg te zitten lopen dan is dat maar saai
Member
Posts: 8,463
Joined: Jun 13 2007
Gold: 2.00
Feb 16 2008 04:37pm
Quote (JurK. @ Sat, Feb 16 2008, 12:11pm)
mensen..

een v/t die een druid of hammer ownt? ammenooit nie

laat ik ff uitlegge waarom wat het sterkst is.

wat valt af:
- alle elementen, dus:

- alle sorcs
- assa's (aannemende dat ghost een zwakke versie van barb is)
- foh pala (dus ook v/t want stand-alone smite maak nie veel kans)

necro: ja magic dmg, maar die is in weze te laag om echt n snelle effectieve killer te zijn. bovendien rennen druids & barbs redelijk hard over necro's heen door hun lage life
amazon: tsja, light kan je absorben en bow wordt door alle drie deze chars kapot gemaakt (ja ook hammer (grief >>))



ja en ga nu is gm spelen of kan je da nie ? word je dan gwpnd door alle sorc/assa foh/ v/t's ??

Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 16 2008 05:07pm
Quote (Wuben[NM] @ Sat, Feb 16 2008, 06:02pm)
Dat is ook voor echte mannen.


heb lvl 49 chars nooit geprobeerd
maar heb het wel overwogen
alleen ik denk dat er te weinig animo voor is daarom heb ik nooit zo'n char gemaakt
Member
Posts: 4,249
Joined: Feb 8 2008
Gold: 16.00
Feb 17 2008 04:21am
is niet echt een beste char idd...

Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Feb 17 2008 05:14am
Quote (dbNLDarkshadow @ Sun, Feb 17 2008, 11:21am)
is niet echt een beste char idd...


tegen deze argumenten kan je echt niet op
opgepast mannen!
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 17 2008 05:23am
Quote (stefan_FFH @ Sun, 17 Feb 2008, 01:07)
heb lvl 49 chars nooit geprobeerd
maar heb het wel overwogen
alleen ik denk dat er te weinig animo voor is daarom heb ik nooit zo'n char gemaakt


Omdat je niet man genoeg bent, geef het maar toe.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 17 2008 05:31am
Quote (Wuben[NM] @ Sun, 17 Feb 2008, 12:23)
Omdat je niet man genoeg bent, geef het maar toe.


ik had ooit een 49 baba die was wel gaaf maar ik zou m zoveel beter kunnen maken.. toch ownde ik er wel 90+ baba's mee dat voelde egt goed tongue.gif
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 17 2008 05:34am
Quote (CpTJenJen @ Sun, 17 Feb 2008, 13:31)
ik had ooit een 49 baba die was wel gaaf maar ik zou m zoveel beter kunnen maken.. toch ownde ik er wel 90+ baba's mee dat voelde egt goed tongue.gif


Dan heb je geen serieuze gedueld en dan is het het goed voelen niet waard.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678913Next
Add Reply New Topic New Poll