d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Series > Welke Volgen Jullie
Prev1567
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 14 2008 03:04pm
Quote (mrs.piggy @ Thu, 14 Feb 2008, 21:34)
John Cleese is ook idd grappig.
De aflevering van "don't mention the war' in fawlty towers was wel super. Zeker toen die z'n funny walk deed. biggrin.gif
Maar toch, O'Neill blijft men favoriet. tongue.gif

Allo allo was ook vrij goed, spelen ze dat nog op tv?


op belgie laat in de nacht soms en rtl 7 ^^

kweet geen exacte tijd

This post was edited by CpTJenJen on Feb 14 2008 03:04pm
Member
Posts: 1,782
Joined: Jan 13 2007
Gold: 1,671.80
Feb 14 2008 05:19pm
Quote (Tha_Axid @ Thu, 14 Feb 2008, 19:09)
weinig mensen die stargate volgen sad.gif


biggrin.gif
Vergat ik aan men lijst toe te voegen tongue.gif

Vooral sg1, soms ook nog wel eens Atlantis

edit:
fawlty tower ook wel natuurlijk, maar dan enkel vroeger gekeken, al hele tijd geleden ondertussen.
en monty python's flying circus! geniaal laugh.gif

This post was edited by de_krikke on Feb 14 2008 05:21pm
Member
Posts: 12,071
Joined: Apr 22 2005
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 15 2008 12:00am
Prison Break
Las Vegas
CSI

The fresh prince of bel-air blijft ook gewoon schitterend
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1567
Add Reply New Topic New Poll