d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Wat Doe Je ... > als je beste vriend zegt dat
Prev15678910Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Gold: 0.00
Mar 3 2006 02:55pm
Door het feit dat jij denkt ALLE vrouwen vanuit één principe te kunnen beoordelen, maak je jezelf dom, belachelijk en bovendien seksistisch. De impact van die stelling is duidelijk veel kleiner dan jij denkt.

het feit dat jij denkt dat ik dat denkt zegt al genoeg over jou.

je komt nu met beledingen waarom? omdat er ergens een gevoelige snaar is geraakt?
overegens.

mij kan het ook niet schelen wat mensen over mij denken, op internet niet in real life niet.

maar als mensen mij op internet gaan beledigen of ze raken bij mij een gevoelige snaar wat altijd kan gebeuren, dan ga ik geen beledigende woorden gebruiken.
Member
Gold: 0.48
Ik heb helemaal niet gezegd dat "ik zoveel kennis heb", maar dat geheel ter zijde
Je hebt zeker wel gezegt dat je intelligent bent! Op battle forum tegen Richburg geloof ik. (kan ook gewoon ergens hier zijn) Ik denk dat je zelf wel weet wat je hebt gepost. Als je het echt persee bewijs wilt (zoals altijd -.- ) Kijk ik morgenochtend voor je.. (site is dan lekker snel)
Member
Quote (The-Sorrow @ Fri, 3 Mar 2006, 21:45)
Is het dan wetenschappelijk verklaarbaar dat mannen meer uit zijn op seks dan vrouwen? Zoja, waar zijn de bewijzen?

hiermee bedoelde ik dus, als je ervaring had met iemand van het vrouwelijke geslacht had je geen bewijzen nodig, dan zou je al weten hoe het was.

Ja, en hoeveel keer moet ik nog zeggen dat het me niets kan schelen dat je denkt dat ik geen ervaring heb? Het kan me niks schelen, omdat ik zelf weet dat het niet zo is. En het feit dat het niet zo is, bewijst dat jou stelling fout is.

Het is niet alleen iets dat je beoordeelt per geslacht, ook iets per individu, en dat had jij met je vele ervaringen onderhand dan toch al mogen snappen.
Member
Mar 3 2006 03:01pm
Quote (The-Sorrow @ Fri, 3 Mar 2006, 21:55)
Door het feit dat jij denkt ALLE vrouwen vanuit één principe te kunnen beoordelen, maak je jezelf dom, belachelijk en bovendien seksistisch. De impact van die stelling is duidelijk veel kleiner dan jij denkt.

het feit dat jij denkt dat ik dat denkt zegt al genoeg over jou.

Nee, het is zo.
JIJ zegt dat ik geen vriendin zou hebben omdat ik niet zeker was van het feit dat mannen meer zin in seks zouden hebben dan vrouwen. Daarbij komt dus dat jij alle vrouwen met dezelfde ingesteldheid associeert.

je komt nu met beledingen waarom? omdat er ergens een gevoelige snaar is geraakt?

Dat zijn helemaal geen "beledingen", jongen, ik zeg gewoon wat ik van je denk. Ik hoop dat je gevoelens niet geraakt zijn.

overegens.

mij kan het ook niet schelen wat mensen over mij denken, op internet niet in real life niet.

maar als mensen mij op internet gaan beledigen of ze raken bij mij een gevoelige snaar wat altijd kan gebeuren, dan ga ik geen beledigende woorden gebruiken.

Nogmaals: ik ook niet.
Maar als ik jou een dom, belachelijk en seksistisch persoon vind dan zeg ik dat ook gewoon.

Quote (Doggy-Style)
Je hebt zeker wel gezegt dat je intelligent bent! Op battle forum tegen Richburg geloof ik. (kan ook gewoon ergens hier zijn) Ik denk dat je zelf wel weet wat je hebt gepost. Als je het echt persee bewijs wilt (zoals altijd -.- ) Kijk ik morgenochtend voor je.. (site is dan lekker snel)

"intelligentie" is iets helemaal anders dan zeggen dat ik "zoveel kennis" bezit.
Intelligentie valt te testen, en aan de hand van die tests kan ik stellen dat ik op verbaal vlak heel intelligent ben. Ik heb er hoe dan ook geen moeite mee om toe te geven dat als op wiskundig vlak en als het op ruimtelijk inzicht aankomt, ik zeer zwak ben.

This post was edited by ¢?NNI on Mar 3 2006 03:05pm
Member
Mar 3 2006 03:03pm
nogmaals, het gaat mij er niet hoeveel ervaring iemand precies heeft.

wat ik bedoel te zeggen is het volgende:

somige dingen kun je alleen weten als je zelf hebt meegemaakt hoe bepaalde dingen zijn.

Member
Mar 3 2006 03:03pm
Ga ik even terug naar de voteopties als jullie het niet erg vinden =)

Zou het persoonlijk niet erg vinden....maar ik zou er wel een vreemd gevoel bij hebben..
vies misschien ja...en denk dat ik er toch automatisch minder mee zou gaan opschieten...
Misschien went het na tijd, maar het is een heel raar idee....vooral als je diegene al een lange tijd kent...
Member
Mar 3 2006 03:05pm
Quote (Alucard87 @ Fri, Mar 3 2006, 09:03pm)
Ga ik even terug naar de voteopties als jullie het niet erg vinden =)

Zou het persoonlijk niet erg vinden....maar ik zou er wel een vreemd gevoel bij hebben..
vies misschien ja...en denk dat ik er toch automatisch minder mee zou gaan opschieten...
Misschien went het na tijd, maar het is een heel raar idee....vooral als je diegene al een lange tijd kent...

waarom zou er ook eigenlijk iets moeten veranderen, die persoon was al zo voordat hij het bekende, ook vindt ik het ook niet echt een wereldschok smile.gif

This post was edited by The-Sorrow on Mar 3 2006 03:06pm
Member
Mar 3 2006 03:08pm
Quote (The-Sorrow @ Fri, 3 Mar 2006, 22:03)
nogmaals, het gaat mij er niet hoeveel ervaring iemand precies heeft.

wat ik bedoel te zeggen is het volgende:

somige dingen kun je alleen weten als je zelf hebt meegemaakt hoe bepaalde dingen zijn.

Je ziet alles veel te oppervlakkig. En om verder in discussie te gaan moet ik persoonlijke informatie vrijgeven wat ik dus niet ga doen want dat gaat je toch ook helemaal niets aan.

Edit:
Oh ja! Was jij trouwens niet de persoon die zei dat ik me slim voor doe?
Probeer jij een keer zonder spellingsfouten te schrijven. Dat lijkt me ook al een hele uitdaging.

This post was edited by ¢?NNI on Mar 3 2006 03:13pm
Member
Mar 3 2006 03:13pm
je ziet alles veel te oppervlakkig

nee klopt niet.

ik weet het mischien op dit moment niet helder neer te zetten maar ik denk zeker niet oppervlakkig.

en je kan altijd verder discusieren zonder persoonlijke informatie prijs te geven, maar als je de discussie niet wilt voortzetten dan stop ik ook hierbij.
Member
Mar 3 2006 03:16pm
Quote (The-Sorrow @ Fri, 3 Mar 2006, 22:13)
je ziet alles veel te oppervlakkig

nee klopt niet.

ik weet het mischien op dit moment niet helder neer te zetten maar ik denk zeker niet oppervlakkig.

en je kan altijd verder discusieren zonder persoonlijke informatie prijs te geven, maar als je de discussie niet wilt voortzetten dan stop ik ook hierbij.

Hoe kan iemand die ALLE vrouwen met DEZELFDE ingesteldheid associeert NIET oppervlakkig zijn?
En wat bedoel je met "niet helder"?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678910Next
Add Reply New Topic New Poll