Quote (The-Sorrow @ Fri, 3 Mar 2006, 21:55)
Door het feit dat jij denkt ALLE vrouwen vanuit één principe te kunnen beoordelen, maak je jezelf dom, belachelijk en bovendien seksistisch. De impact van die stelling is duidelijk veel kleiner dan jij denkt.
het feit dat jij denkt dat ik dat denkt zegt al genoeg over jou.
Nee, het is zo.
JIJ zegt dat ik geen vriendin zou hebben omdat ik niet zeker was van het feit dat mannen meer zin in seks zouden hebben dan vrouwen. Daarbij komt dus dat jij alle vrouwen met dezelfde ingesteldheid associeert.
je komt nu met beledingen waarom? omdat er ergens een gevoelige snaar is geraakt?
Dat zijn helemaal geen "beledingen", jongen, ik zeg gewoon wat ik van je denk. Ik hoop dat je gevoelens niet geraakt zijn.
overegens.
mij kan het ook niet schelen wat mensen over mij denken, op internet niet in real life niet.
maar als mensen mij op internet gaan beledigen of ze raken bij mij een gevoelige snaar wat altijd kan gebeuren, dan ga ik geen beledigende woorden gebruiken.
Nogmaals: ik ook niet.
Maar als ik jou een dom, belachelijk en seksistisch persoon vind dan zeg ik dat ook gewoon.
Quote (Doggy-Style)
Je hebt zeker wel gezegt dat je intelligent bent! Op battle forum tegen Richburg geloof ik. (kan ook gewoon ergens hier zijn) Ik denk dat je zelf wel weet wat je hebt gepost. Als je het echt persee bewijs wilt (zoals altijd -.- ) Kijk ik morgenochtend voor je.. (site is dan lekker snel)
"intelligentie" is iets helemaal anders dan zeggen dat ik
"zoveel kennis" bezit.
Intelligentie valt te testen, en aan de hand van die tests kan ik stellen dat ik op verbaal vlak heel intelligent ben. Ik heb er hoe dan ook geen moeite mee om toe te geven dat als op wiskundig vlak en als het op ruimtelijk inzicht aankomt, ik zeer zwak ben.
This post was edited by ¢?NNI on Mar 3 2006 03:05pm