Quote (WemyNM @ Tue, 19 Feb 2008, 12:21)
Dat is een behoorlijk arrogante positie die je inneemt.
Ik ben ook kankerarrogant.
Studie en sollicitatie staan los van elkaar. Natuurlijk kan je naar bepaalde banen solliciteren, als er een studie aan vooraf is gegaan. Daarmee blijft de sollicitatie een afzonderlijk geheel. Het ervaren van trots en succes is echter heel persoonlijk, en kan in die zin ook niet bekritiseerd worden.
Ik heb geen idee hoe anderen reageerden op het feit dat je aangenomen bent, maar ik heb niet het idee, dat men niet erg verrast is dat je aangenomen bent. Ik, voor mezelf sprekende, ging er wel vanuit. Dat is dan weer op basis van mijn ervaring / mijn jou kennen.
Oh, solliciteren zal volgens bepaalde concepten gaan die je overal terugziet en daar gaat het mij ook niet om.
Een afstudeerstage is voor economische studies niet heel gebruikelijk, aangezien het vaak bij een literatuur- of kwantitatief onderzoek blijft waarvoor je geen stage nodig hebt. Op de UvT is dat de gebruikelijke gang van zaken bij eonomische studies.
Nu, een afstudeerstage is heel anders dan een gewone baan. Je stelt andere eisen en er worden andere eisen gesteld. Dat staat direct in verhouding met je sollicitatie en vormt dus geen afzonderlijk geheel. Zowel Cordares als de UvT heeft belang bij een succesvolle stage en onderzoek.
Ik ben wel verrast dat ik was aangenomen. Er waren maar 3 plaatsen en 8 mensen hadden gesolliciteerd (zoals ik het nu begrijp) en bijna iedereen had een 'betere' CV. Heb het dus van mijn persoonlijke presentatie moeten hebben en daar ben ik wel trots op.
Judgementday komt voor Wrestlemania dit jaar, vrees ik!
Ik snap hem niet. Ben je al klaar met NWO?