d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Daar Gaan We Weer > Stage..
Prev1567
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 19 2008 03:34am
Quote (WemyNM @ Tue, 19 Feb 2008, 10:55)
Ik vergelijk mijn stage niet met jouw stage, eerder hetgeen ik in de afgelopen jaren heb gehoord. De mensen die destijds in hetzelfde bootje zaten als jij nu zit, waren even zo succesvol. Wat ik overigens niet gek vind. Natuurlijk zullen er altijd mensen zijn, die niet deelnemen aan zo'n positief scenario, maar die ken ik niet. Wat ik niet ken, bestaat niet!


Ken je mensen van mijn studie dan?
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Feb 19 2008 04:03am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 19 Feb 2008, 10:34)
Ken je mensen van mijn studie dan?


Heh, nu redeneer je volgens de Tante van een niet nader te noemen persoon, waarna we de betreffende verjaardag verlieten.

Mij ging het om het feit, dat ik de mensen, die ik ken, in zo een situatie niet heb zien falen. Dat is indirect een compliment naar eenieder!
Het zal lastiger zijn, te solliciteren naar een baan waarbij de concurrentie in aantal groot is.


Undertaker steelt de show overigens (heb tot daar gezien, dus niet spoilen plx)! Mijn ratio is daarentegen kapot, omdat de site gisteren plat lag.
Ik moet in rehab, god, mijn ratio....
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 19 2008 04:06am
Quote (WemyNM @ Tue, 19 Feb 2008, 12:03)
Mij ging het om het feit, dat ik de mensen, die ik ken, in zo een situatie niet heb zien falen. Dat is indirect een compliment naar eenieder!
Het zal lastiger zijn, te solliciteren naar een baan waarbij de concurrentie in aantal groot is.


Het gaat er mij om dat mijn situatie vrij uniek is, zeker vanuit Tilburg gezien.


Quote
Undertaker steelt de show overigens (heb tot daar gezien, dus niet spoilen plx)! Mijn ratio is daarentegen kapot, omdat de site gisteren plat lag.
Ik moet in rehab, god, mijn ratio....

Ja, was geinig, ben ook nog bezig, as we speak. Mijn ratio gaat lekker. Ik haal je binnenkort in.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Feb 19 2008 04:21am
Quote (Wuben)
Het gaat er mij om dat mijn situatie vrij uniek is, zeker vanuit Tilburg gezien.

Dat is een behoorlijk arrogante positie die je inneemt.
Studie en sollicitatie staan los van elkaar. Natuurlijk kan je naar bepaalde banen solliciteren, als er een studie aan vooraf is gegaan. Daarmee blijft de sollicitatie een afzonderlijk geheel. Het ervaren van trots en succes is echter heel persoonlijk, en kan in die zin ook niet bekritiseerd worden.
Ik heb geen idee hoe anderen reageerden op het feit dat je aangenomen bent, maar ik heb niet het idee, dat men niet erg verrast is dat je aangenomen bent. Ik, voor mezelf sprekende, ging er wel vanuit. Dat is dan weer op basis van mijn ervaring / mijn jou kennen.

Quote (Wuben[NM] @ Tue, 19 Feb 2008, 11:06)
Ja, was geinig, ben ook nog bezig, as we speak. Mijn ratio gaat lekker. Ik haal je binnenkort in.

Judgementday komt voor Wrestlemania dit jaar, vrees ik!

This post was edited by WemyNM on Feb 19 2008 04:28am
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 19 2008 04:31am
Quote (WemyNM @ Tue, 19 Feb 2008, 11:21)
Judgementday komt voor Wrestlemania dit jaar, vrees ik!


nu worstelen?? tongue.gif ik wou dat hardy orton doodsloeg maar dat zat er niet in.. ik moet het gedoe van het weekend ff inhalen.. ff opzoeken op inet..
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 19 2008 04:46am
Quote (WemyNM @ Tue, 19 Feb 2008, 12:21)
Dat is een behoorlijk arrogante positie die je inneemt.

Ik ben ook kankerarrogant.

Quote (WemyNM @ Tue, 19 Feb 2008, 12:21)
Studie en sollicitatie staan los van elkaar. Natuurlijk kan je naar bepaalde banen solliciteren, als er een studie aan vooraf is gegaan. Daarmee blijft de sollicitatie een afzonderlijk geheel. Het ervaren van trots en succes is echter heel persoonlijk, en kan in die zin ook niet bekritiseerd worden.
Ik heb geen idee hoe anderen reageerden op het feit dat je aangenomen bent, maar ik heb niet het idee, dat men niet erg verrast is dat je aangenomen bent. Ik, voor mezelf sprekende, ging er wel vanuit. Dat is dan weer op basis van mijn ervaring / mijn jou kennen.

Oh, solliciteren zal volgens bepaalde concepten gaan die je overal terugziet en daar gaat het mij ook niet om.

Een afstudeerstage is voor economische studies niet heel gebruikelijk, aangezien het vaak bij een literatuur- of kwantitatief onderzoek blijft waarvoor je geen stage nodig hebt. Op de UvT is dat de gebruikelijke gang van zaken bij eonomische studies.

Nu, een afstudeerstage is heel anders dan een gewone baan. Je stelt andere eisen en er worden andere eisen gesteld. Dat staat direct in verhouding met je sollicitatie en vormt dus geen afzonderlijk geheel. Zowel Cordares als de UvT heeft belang bij een succesvolle stage en onderzoek.

Ik ben wel verrast dat ik was aangenomen. Er waren maar 3 plaatsen en 8 mensen hadden gesolliciteerd (zoals ik het nu begrijp) en bijna iedereen had een 'betere' CV. Heb het dus van mijn persoonlijke presentatie moeten hebben en daar ben ik wel trots op.

Quote (WemyNM @ Tue, 19 Feb 2008, 12:21)
Judgementday komt voor Wrestlemania dit jaar, vrees ik!

Ik snap hem niet. Ben je al klaar met NWO?

Member
Posts: 2,671
Joined: Jan 9 2008
Gold: 0.00
Feb 22 2008 12:16pm
Quote (Mesingel @ Mon, Feb 11 2008, 06:18pm)
omdat werk < gamen? tongue.gif


Dom.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 25 2008 01:39am
jow ^^ weer een nieuwe dag @ stage.. ik nog niet zoveel meegemaakt vandaag tongue.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 25 2008 01:42am
Quote (CpTJenJen @ Mon, 25 Feb 2008, 08:39)
jow ^^ weer een nieuwe dag @ stage.. ik nog niet zoveel meegemaakt vandaag tongue.gif


sucses
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 25 2008 04:17am
Quote (Zompy @ Mon, 25 Feb 2008, 08:42)
sucses


ja wel leuk.. nu ben ik een netwerk tekening van een verdieping aan het maken smile.gif zo van vul maar in en kijk maar hoe jij het zou inrichten tongue.gif das moeilijker dan ik d8 smile.gif mar ik kom er wel hjoop k
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1567
Add Reply New Topic New Poll